جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احداث ۲ صحن جدید در حرم امامین جوادین

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 380765
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: در طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین دو صحن جدید به مساحت بیش از ۲۱۰ هزار متر مربع ساخته خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»؛ حسن پلارک گفت: در طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین دو صحن جدید ساخته خواهد شد؛ با توجه به برنامه‌ریزهای انجام شده دو صحن امام رضا(ع) و صاحب زمان(عج) در کاظمین به منظور توسعه حرم مطهر ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: صحن امام رضا (ع) در فضایی نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع در باب المراد واقع در ضلع شرقی حرم مطهر امامین جوادین احداث می‌شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه روند طراحی صحن رو به اتمام است، گفت: در مرحله نخست کار ساخت ۱۰ هزار متر مربع از کل فضای اختصاص یافته به این صحن را اجرایی خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت ساخت صحن دوم اظهار داشت: صحن صاحب الزمان(عج) که در باب الانباری در ضلع غربی حرم قرار دارد ۲۰۰ هزار متر مربع وسعت دارد که فرآیند طراحی آن به تازگی آغاز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *