جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

آب دریاچه ارومیه تثبیت شد

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 419465
مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به میزان مناسب بارش ها و برخی اقدامات شاهد تثبیت آب دریاچه ارومیه هستیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، غلامرضا هاشمی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه مدیریت بحران کم آبی در استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در گذشته شاهد افت هر ساله سطح آب دریاچه بودیم اما امسال با توجه به بارش ها آب این دریاچه تثبیت شده است.

وی ادامه داد: نسبت به شهریور ماه سال گذشته سطح آب این دریاچه ۵۴ سانتی متر بالا آمده و در کل یک میلیارد مترمکعب به آب آن افزوده شده است.

هاشمی همچنین اشاره ای به مشکل کمبود آب در شهرستان ها میانه و مرند کرد و گفت: در این دو شهرستان طرح های اساسی ریخته شده است اما به خاطر تامین نشدن بودجه عمرانی، این طرح ها به خوبی به پیش نمی روند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان همچنین از طراحی طرح تامین آب تبریز در شرایط بحران خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون توسط کارشناسان برنامه ریزی می شود تا در شرایط اضطراری شاهد تامین حداقل نیازهای این شهر باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این هم از خوش شانسی حاج حسن آقاست که این موضوع رو بهنفع دولت تدبیر و امید مصادره کنه