جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
در همدان اتفاق می افتد

بازسازی عملیات «کربلای ۴ »

جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 442469
به مناسبت هفته دفاع مقدس عملیات کربلای ۴ در همدان بازسازی میشود.


به گزارش جهان به نقل از ایسناا، محمد ابراهیم الهی‌تبار"در جلسه ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نسل جدید، امام خمینی(ره) و شهدا را ندیده‌اند بنابراین باید با شیوه‌های جدید و مبتکرانه آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا را به آن‌ها تفهیم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید روش‌های سنتی را فراموش کنیم افزود: باید با استفاده از روش‌های نو و جدید پیام‌های امام خمینی (ره) و شهدا را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران است

الهی تبار دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ ایران دانست و گفت: اگر تاریخ ایران را ورق بزنیم، شاهد خواهیم بود که این سال‌ها درخشندگی خاص خود را به همراه داشته و برگ زرینی در تاریخ ایران است.

وی در ادامه خواستار اجرای برنامه‌ها متناسب با اعتقادات درونی مسئولین شد و گفت: هر نهادی موظف است برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را به دبیرخانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارسال کند که تا تاریخ ۲۰ شهریور تمام برنامه‌ها جمع‌بندی شوند.

الهی‌تبار بر لزوم استفاده از فرصت فضاهای مجازی تاکید کرد و گفت: مسئولین بحث مستند سازی برنامه‌های پیشنهادی خود را انجام داده تا بعدها در انتقال فعالیت‌ها به مشکلی برنخوریم.

وی در پایان با اشاره به بازسازی عملیات کربلای ۴ گفت: امیدوارم با همکاری دستگاه‌های مرتبط در این هشت روز شاهد انجام کار فاخری در همدان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *