جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۸
پیروزی روحانی با ۲۶۱ هزار رای؛

تحسین امانتداری جمهوری‌اسلامی از آرای مردم

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 293069
گرچه نظام 4سال پیش به اتهام ‌جابجایی "11میلیون رای" زخم فتنه آمریکایی- صهیونیستی 88 را تحمل کرد، اما پای 261 هزار رای نامزد پیروز ایستاد و نشان داد نمی توان در امانتداری و بی طرفی نظام تردید کرد.
تحسین امانتداری جمهوری‌اسلامی از آرای مردم
به گزارش جهان، حجت السلام حسن روحانی روز گذشته و در پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، به عنوان منتخب مردم ایران و رئیس جمهور هفتم انتخاب شد.

آقای روحانی باید 50 درصد به علاوه یک رای کل آرای ماخوذه را کسب می کرد تا در دور اول انتخابات به پیروزی برسد. او موفق به این کار شد اما تنها با اختلاف 261 هزار رای. یعنی اگر دکتر روحانی 261 هزار رای کمتر داشت، او باید به همراه محمدباقر قالیباف به دور دوم انتخابات می رفت و آن وقت ممکن بود سرنوشت انتخابات به گونه دیگری رقم بخورد.

با وجود اینکه مخالفان جمهوری اسلامی ادعا می کردند، نظام دید مثبتی به آقای روحانی ندارد اما خلاف این ادعای کذب، نظام پای آرای مردم و این 261 هزار نفر ایستاد و بار دیگر نشان داد که "جمهوری اسلامی اهل خیانت در آرای مردم نیست". تا روسیاهی به زغال بماند.

گرچه نظام 4سال پیش به اتهام ‌جابجایی "11میلیون رای" زخم فتنه آمریکایی- صهیونیستی 88 را تحمل کرد، اما پای 261 هزار رای نامزد پیروز ایستاد و نشان داد نمی توان در امانتداری و بی طرفی نظام تردید کرد. چنانکه بسیاری از کسانی که تحت القائات سردمداران فتنه قرار گرفته بودند، باز هم پای صندوق های رای آمدند و اعتماد قلبی و عملی خود را به انتخابات جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

توضیح:
در بخشی از این خبر جمله ای منتسب به آقای حسن روحانی به نقل از خبرگزاری نسیم منتشر شده بود که این خبرگزاری پیامک ارسالی را اشتباه و اصلاحیه آن را دارای نقص دانست. در آن جمله به نقل از روحانی، فتنه 88 محکوم و امانتداری نظام تحسین شده بود. با توجه به توضیح نسیم، جهان نيوز جمله مورد اشاره را از خبر حذف کرد اما انتظار محکومیت فتنه 88 و دفاع از امانتداری نظام از سوی آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران انتظاری طبیعی و بحق برای افکار عمومی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *