جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

افشای "سند" دخالت مرسی در سوریه+عکس

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 263369
رئیس جمهوری مصر در نامه ای برای مسئول اخوان المسلمین سوریه خواستار تشدید تحرکات خشونت آمیز این گروه برای سرنگونی نظام سوریه و جایگزین شدن سلفی های تندرو به جای آن شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، برخی منابع مصری، از سندی پرده برداشتند که به دخالت آشکار محمد مرسی رئیس جمهوری مصر در امور سوریه اشاره می کند.
 
بر اساس این سند، محمد مرسی در نامه ای به شیخ محمد ریاض الشقفه مسئول اخوان المسلمین سوریه از وی خواسته است دفاتر اخوان را در این کشور افتتاح و فعالیت این گروه را برای سرنگونی نظام سوریه و جایگزین کردن نظامی به جای آن که به زعم مرسی، شعار اسلام را سر داده و حکومت اسلامی(سلفی تندرو) را ایجاد کند.
 
 
 
مرسی در این نامه به صراحت، با افشای نیت خود برای روی کار آمدن سلفی های تندرو در سوریه، از گروه اخوان المسلمین که گروهک تروریستی جبهه النصره وابسته به آن است، خواسته است به ناآرامی ها و خشونتها در سوریه دامن بزند تا دخالت آشکار خود را در امور سوریه بیش از پیش نشان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا این قدر رسم الخط اینا قروفر داره؟