جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

بانک ملی سکه‌های پیش فروشی را می‌خرد

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 217865
بانک مرکزی اعلام کرد: 29 فروردین ماه نخستین سری سکه‌های پیش فروش شده‌ تحویل می‌شود و هیچ مشکلی برای ایفای تعهدات این بانک وجود ندارد.
به گزارش مهر، بانک مرکزی اعلام کرد: از روز سه‌شنبه 29 فروردین ماه جاری، سکه‌های پیش‌فروش‌شده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

شعب منتخب بانک ملی ایران از روز سه شنبه نسبت به تحویل سکه‌های پیش‌فروش شده اقدام خواهند نمود و هموطنان می‌توانند برای آگاهی از شعب منتخب به پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران مراجعه نمایند.

بانک مرکزی در موعد مقرر نسبت به ایفای تعهدات خویش اقدام خواهد کرد، هیچ مشکلی در زمینه تامین سکه‌های ثبت نام شده وجود ندارد و این بانک در زمان پیش‌بینی شده، سکه‌های متقاضیان را تحویل خواهد داد.

چنانچه هموطنان در زمینه نگهداری سکه‌ها یا کاهش قیمت آن‌ها در آینده  دغدغه‌خاطر داشته باشند‌،‌ می‌توانند نسبت به فروش سکه ها به بانک ملی یا اخذ اوراق بهادار اقدام کنند که روش های اجرائی آن متعاقبا طی اطلاعیه‌ای به استحضار هموطنان گرامی خواهد رسید. شایان ذکر است این موضوع کاملا" اختیاری است. به هنگام تحویل سکه‌ها، به هر قطعه 5‌ درصد مالیات برارزش افزوده تعلق می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين سكه ها در سال 90 پيش خريد شده اند و تمام پول آن پرداخت شده است. بنابراين بايد رقم ماليات بر ارزش افزوده سال 90 براي آنها لحاظ شود كه 4 درصد خواهد بود.
اعمال 5 درصد ماليات بر ارزش افزوده از نظر شرعي جاي ايراد دارد.