پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۳
۲۹

کدام عضو منافقین در ستاد کروبی بود؟

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 397163
منافقین حتی پیش از انتخابات نیز در ستادهای برخی کاندیداها حضور داشتند و برخی معتقدند که توهم تقلب، نانی بود که چنین افراد نفوذی در دامان موسوی و کروبی گذاشتند.
کدام عضو منافقین در ستاد کروبی بود؟
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اقدامات فتنه‌‌انگیزان داخلی در سال ۸۸ که در پوشش اعتراض به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری دهم صورت گرفت، محملی مناسب برای گروهک‌هایی به وجود آورد که سالهاست با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در جنگ بودند. گروهک تروریستی منافقین که از سال ۱۳۶۰ اعلام نبرد مسلحانه با جمهوری اسلامی کرده و در ۸ سال دفاع مقدس نیز کمک‌های بسیاری به رژیم صدام علیه ملت ایران کرده بودند، در پی ضربات سهمگین از مردم ایران در ناامیدی محض قرار داشتند اما به خیابان خواندن مردم توسط موسوی و کروبی و اغتشاشات متعاقب آن، فرصتی مناسب برای منافقین به منظور ضربه زدن به ملت ایران فراهم کرد.

منافقین حتی پیش از انتخابات نیز در ستادهای برخی کاندیداها حضور داشتند و برخی کارشناسان معتقدند که توهم تقلب، نانی بود که چنین افراد نفوذی در دامان کاندیداهای شکست‌خورده‌ای همچون موسوی و کروبی گذاشتند و آنها را به رودررویی با نظام و انقلاب کشاندند.

آنچه در ذیل می‌آید گزارشی است از حضور برخی اعضای گروهک منافقین در اغتشاشات ۸۸ و علی الخصوص حضور در ستاد مهدی کروبی از کاندیداهای شکست‌خورده سال ۸۸ که در کیفرخواست متهمان در دادگاه‌های فتنه ۸۸ از آن سخن به میان آمده است:

مأموریت عضو گروهک نفاق برای حضور فعال در اغتشاشات


رضا خادمی با نام مستعار حبیب فرزند عباس متهم است که به ‏واسطه برقراری ارتباط با گروهک تروریستی منافقین علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران اقدام نموده است. متهم مزبور به ‏صورت غیرقانونی از کشور خارج و با حضور در قرارگاه اشرف در عراق و گذراندن دوره‏ های مختلف آموزشی نظامی و جمع آوری اخبار و اطلاعات به کشور بازگشته است.

از دیگر اتهامات وی جذب نیرو برای گروهک منافقین و اعزام آن‌ها به عراق است. متهم هم‏چنین در دوران انتخابات اقدامات تبلیغی متعددی به ‏نفع منافقین از جمله هوا کردن بالن با عکس سرکردگان گروهک منافقین و نصب تراکت و بیانیه در تهران نموده است. وی با ناصر عبدالحسینی، محمد نوری و حسین شیرمحمّدی از دیگر اعضای منافقین در ارتباط بوده است و اقدام به جمع آوری پنهان اخبار و گزارش‏ های مربوط به اغتشاشات پس از انتخابات و حضور فعال در تجمعات غیرقانونی نموده است.

دستگیری عضو گروهک نفاق هنگام پرتاب کوکتل مولوتف به‏ سمت نیروهای انتظامی
خانم عذرا سادات قاضی میرسعید فرزند حسن دارای سابقه محکومیت کیفری و عضویت در سازمان منافقین است. اتهام وی محاربه و افساد فی الارض از طریق تلاش و فعالیت مؤثر در راستای پیشبرد اهداف گروهک تروریستی منافقین و همکاری با این سازمان است. دستگیری متّهمه در صحنه ارتکاب جرم و پس از شناسایی وی به‏ عنوان یکی از عوامل اصلی اغتشاش توسط مأمورین امنیتی حین پرتاب کوکتل مولوتف صورت گرفته است.

متّهمه در سال ۸۳ در بمب‌گذاری تهران مشارکت داشته و در انتخابات اخیر اقدام به توزیع اعلامیه به ‏نفع گروهک تروریستی منافقین و جمع‌آوری و ارائه اخبار و اطلاعات به این گروهک کرده است. سوابق سیاسی و حزبی متّهمه از جمله اقرار وی به عضویت در سازمان منافقین در سال ۱۳۷۹ و فعالیت‌‏های وسیع متّهمه در جهت اهداف سازمان مورد اشاره محرز است.

حضور عضو گروهک نفاق در ستاد آقای کروبی و جمع‏‌آوری اطلاعات برای منافقین


ناصح فریدی فرزند محمّد، از طریق تلفن و اینترنت با گروهک منافقین وصل می‌‏شود و سپس با شرکت فعال در تجمعات دانشجویی و صنفی، اقدام به تهیه و ارسال عکس و فیلم و اخبار به گروهک نفاق می‌‏کند. متهم مزبور هم‏چنین مأموریت داشته است اخبار و اطلاعات زندانیان گروهک نفاق را پیگیری واین اطلاعات را به خانواده‏‌های آنان و گروهک منافقین ارسال نماید. وی با حضور دراغتشاشات و تشویق دانشجویان به حضور در تجمعات غیرقانونی، اطلاعات این تجمعات و آشوب‏‌ها را برای منافقین ارسال می‌‏کرده است.

متهم ضمن ارتباط‌گیری با خانواده زندانیان و مصاحبه با آنان، نوارهای مصاحبه را برای سیمای آزادی، صدای آمریکا، رادیو فردا و... ارسال کرده است. وی هم‏چنین خانواده شبنم مددزاده از اعضای گروهک را به سرپل منافقین وصل نموده است. متهم مزبور در ستاد انتخاباتی آقای کروبی حضورداشته است.

دستگیری اعضای گروهک نفاق در جلسه سامان‏دهی آشوب‏‌ها


آقای امیرحسین فتوحی فرزند حسن، از عناصر فعال گروهک منافقین است که در اغتشاشات اخیر نقش مؤثری داشته و در جلسه تشکیلاتی گروهک دستگیر شده است.

آقای مهدی شیرازی فرزند احمد از دیگر اعضای گروهک تروریستی منافقین است که در جلسه سازمان‏دهی اعضای گروهک منافقین جهت دامن زدن به آشوب‏‌ها و اغتشاشات دستگیر شده است.

همکاری و ارتباط با اعضای گروهک منافقین در اغتشاشات اخیر


آقای حسام سلامت فرزند محمّد، متهم به همکاری و ارتباط داشتن با ضیاء نبوی از عناصر مرتبط با گروهک منافقین در داخل کشور است. وی هم‏چنین ارتباط نزدیکی با شورای محرومین از تحصیل دارد که این شورا تحت نفوذ و هدایت منافقین می‌‏باشد. متهم مزبور از فعالین و محرکین شرکت در تجمعات غیرقانونی پس از انتخابات ریاست جمهوری بوده است و اخبار و گزارش‏‌های مربوط به اغتشاشات را از طریق مجید دری که از سرپل‏‌های منافقین در داخل است، برای رسانه‏‌های بیگانه و منافقین ارسال کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناصر
...متاسفانه...این قشر دوباره در حال نفس گیری و ... هستند
امیر
همچنان منتظر اعدام این دوتا ... هستیم
پژمان امیری
پیشنهادمن این است که با آهن تفتیده پیشانیشان را داغ کنیم و به عنوان یک برده ازشون کاربکشیم و اگرنخواستندو یا نتوانستند کارکنند زنده به گورشان کنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
اعدام شدن؟
بازم بعضیها بگن توهمه!!!
Iran, Islamic Republic of
خدایا عاقبت مارو ختم به خیر کنه
اگه امثال این آقایان کروبی و موسوی سران فتنه خوانده نشوند! باید گفت...
علیرضا
جهان نیوز سلام،اگه دستتون میرسه لطفا ببینید دلیل منتشر نشدن دکتر سلام چیه؟!!!
ما بی صبرانه منتظریم
ممنون میشیم پیگیری کنید.
قمر تاج خانوم
ننه مگه یادت رفته محرم وصفره
خود دکتر سلامی ها اعلام کردند قسمت بعدرا پس از ماه صفر پخش میکنن.
Iran, Islamic Republic of
برای این آقایون متاسفم که با اون همه تجربه و سابقه بازی خوردن و در واقع خودزنی کردن.
مرگ بر منافقین کوردل
احسان
حالمونو بهم زدید با این تصویر!
کریم شیره ای
احشان جان یک کم انشاف داشته باش خدایی ایش این کروبی خائن و موشوی مژلوم که ...
Iran, Islamic Republic of
و این ساده لوح ها هم گول این منافقین که بقول امام عزیزمان فرمودند از کفار بدترند را خوردند و بر علیه نظام و رهبری بپا خاستند. حقشان فقط و فقط محاکمه علنی است. مرگ بر سران فتنه
صادق
بابا منافین کدومه , یعنی میگی اون جونور هیچ کاره بوده توی این فتنه ؟
اینا تو همه ی جناح ها ممکنه رخنه کنند. باید خیلی مواظبشون بود. همونطور که عوامل بیگانه هم می تونن رخنه کنند.
نسل اول
وقتی زمینه برای آشوب فراهم باشد هرشخص و جریان مخالفی سعی می کند نفوذ کند و فعال شود
مهم فراهم کردن زمینه است که شکست خوردگان انتخابات فراهم کردند
درشتنمایی جریانات مذکور صورت مسئله اصلی را پاک می کند و وطن فروشان کلان را که ساز تقلب را نواختند بی گناه یا کم گناه جلوه می دهد!
اراکی
جهت اطلاع آقای علی مطهری ! بازم بفرماید فتنه 88 ساختگی است و صرفاً یک حرکت خودجوش بوده !!!. بازم بفرمایید سران فتنه باید رفع حصر شون د!!!! . معلوم نیست شما نماینده فتنه گران و آشوبگران خیابانی در مجلسید یا نماینده مردمی که با جان و مالشان پای نظام ایستاده اند و فرزندانشان را درراه حفظ اسلام ، نظام و ثبات و امنیت جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند .
علی
مرگ بر فتنه و فتنه گر و حامیان فتنه در هر پست و مقامی .
یونس
فتنه و حامیانش در جمهوری اسلامی محکوم به شکست و نابودی هستند . چون چراغی را که ایزد بر فروزد هر آن کس ... پف کند ریشش بسوزد.
سید
نوکران بی جیره ومواجبان امریکا هستند
مبارک سران فتنه وطرفدارانشان!!!!!!!!!!!!!!!1
امید از تهران
منافقین از کفار بدترند . {امام خمینی}

خدای بزرگ منافقین جنایتکار را که در همه جنایاتی که در کشور صورت می گیرد نقش دارند رو لعنت و نابود کند انشاالله
ابگوشت بز باش
Iran, Islamic Republic of
حب جا ومقام ودنیا پرستی بزرگترین دشمن انسانست.اصلا بحث نفوذ نبوده ،پادوهای فتنه (خاتمی موسوی کروبی)یعنی از سابقه این منافقین که توشون نفوذ کردن خبر نداشتند ؟اینها دنبال جذب با هرعنوان وتفکری بودند تا بلکه به اهداف خودشان برسند.برای همین بهائی ها عناصر فرصت طلب،افراد فاسد توستاداشون جولان میدادند.
سید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جان مسئله را واگذار کنید به خدا ما همه اعتقاد داریم به قیامت مردم ما خوب جریان ها را تشخیص می دهند خودتان را زیاد ناراحت نکنید.
فرهاد
راست میگه . اسنادش هم دست آقای شریعتمداریه.....
مومن
پس نتیجه می گیریم علی مطهری دیگر کوچکترین دفاعی از سران فتنه کند جزو منا فقین است
.
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه تمام مشکلات کشور رو گردن این دو نادان بیندازید...
35 سال انقلاب شده. بیش از 1000 ملیارد دلار نفت فروخته شده. صنایع و معادن و خودرو و پایین دستی پتروشیمی و گاز و هزار تا چیز دیگه وجود داشته. الان وضع اینه.
تا کی میخاید ذهن مردم رو به این دو ملعون منحرف کنید؟