سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پورحیدری:حضور دراستقلال با لابی امکان ندارد

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 357266
مدیرفنی باشگاه استقلال گفت: از من برای شرکت در جلسه دیروز هیات‌مدیره استقلال در وزارت ورزش دعوت نشد.
به گزارش جهان، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه چرا روز گذشته در جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال با مسئولان وزارت ورزش شرکت نکرد،گفت: در این جلسات که آقای خادم صحبت می‌کند کسانی حضور داشتند که یا برای رفع مشکلات اقتصادی پیشنهاداتی داشتند و یا بحث واگذاری باشگاه استقلال به آنها مطرح بود و آنها در این جلسه شرکت کردند. در این برنامه کسانی که شرکت کردند راهکارهای خودشان را به آقای خادم ارائه کردند و من چون پیش از این در این باره فعالیتی نکردم و برنامه‌ای هم برای این موضوع ندارم در این جلسه شرکت نکردم چرا که حل مسائل مالی کار هر کسی نیست. البته باید بگویم که من چون پیشنهادی هم برای حل مشکلات مالی استقلال نداشتم به این جلسه دعوت نشدم.

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود او با بعضی از نظرات امیررضا خادم مشکل دارد و به همین دلیل به این جلسه نرفته، ادامه داد: من با کدام نظر آقای خادم مخالف بودم؟! ایشان که هنوز هیچ نظری نداده است! برای استقلال کارهای جدی در حال انجام شدن است و وزارت ورزش که مسئول این موضوع است این جلسات را پیگیری می‌کند و من هم چون در این زمینه نظری ندارم در این جلسه شرکت نکردم و نمی‌خواهم که شرکت داشته باشم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه این صحبت‌هایش بوی خداحافظی از هیأت مدیره استقلال را می‌دهد،افزود: چیزی که مشخص است این که حل مشکلات اقتصادی استقلال مهمترین موضوع است و حضور من در این میان برای استقلال نفعی ندارد. خودم هم راغب نیستم که در هیأت مدیره حضور داشته باشم چرا که کسی باید در هیأت مدیره استقلال فعالیت کند که توان حل مشکلات اقتصادی این باشگاه را داشته باشد و حضور من در هیأت مدیره استقلال فقط پر کردن یک صندلی است و به همین دلیل راغب نیستم در هیأت مدیره باقی بمانم چون نمی‌توانم به استقلال کمک کنم.

مدیر فنی باشگاه استقلال در خصوص اینکه از گزینه‌های زیادی مثل احمد شهریاری و ... به عنوان مدیرعاملان احتمالی این باشگاه نام برده می‌شود، تصریح کرد: در این باره من مطلع نیستم چرا که صحبت زیاد است. باید دید وزارت ورزش در این باره به چه نتیجه‌ای می‌رسد چرا که موضوع استقلال موضوع مهمی است و باید شرایط به گونه‌ای باشد که این باشگاه ضربه‌ای نخورد. من فکر می‌کنم هر کسی که قرار است مدیرعامل یا عضو هیأت مدیره این باشگاه باشد باید بتواند استقلال را از لحاظ مالی بچرخاند چرا که این موضوع مهمترین بحث جاری باشگاه است.

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که احتمال ماندن فتح‌الله‌زاده در مدیرعامل استقلال چقدر است، خاطر نشان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و باید جلسات وزارت ورزش در این باره به اتمام برسد تا مشخص شود برای آینده چه تصمیمی می‌گیرند.

وی در مورد شایعه‌ای که تعدادی از پیشکسوتان استقلال مثل زرینچه و پاشازاده با لابی به دنبال حضور در استقلال هستند، گفت: این طور نیست چرا که حضور در استقلال با لابی امکان ندارد و این مسائل لابی‌بردار نیست. باید در ابتدا مسائل مربوط به مدیریت استقلال حل شود و سپس ببینیم چه کسی مسئول فنی تیم فوتبال خواهد شد آن زمان اوست که مشخص می‌کند چه کسانی در این کادر حضور داشته باشند اما فکر نمی‌کنم این اسامی که نام بردید به دنبال لابی کردن برای حضور در استقلال باشند.

پورحیدری در پایان در پاسخ به این سؤال که از صحبت‌هایتان اینگونه برداشت می‌شود که احتمال تغییر در کادر فنی هم وجود دارد، اظهار داشت: در این باره هم چیزی مشخص نیست و این به افرادی که مسئولیت می‌پذیرند برمی‌گردد و برای پاسخ به این سؤال باید فعلا صبر کرد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۲۰۷۰۰۰۰۶۴#sthash.۹Uhhtiph.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *