پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۶۹

کشف حجاب؛ پایان فمینیست های ایرانی+عکس

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 127667
یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان فمنیست دروغ وتظاهراست که پس از برملا شدن اجباری ماهیتشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان ایرانی را به کناری نهاده اند.

به گزارش سرویس زنان جهان؛ بسیاری از زنان فمنیست ایرانی که در برهه ای  در چهره ای سنتی و مذهبی به دفاع از حقوق زنان می پرداختند و به دنبال این بودند که  نگرش فمنیستی جدیدی را به نام فمنیست اسلامی پایه گذاری کنند به مرور و پس از روشن شدن ارتباطات وسیع و گسترده شان با غرب و شرکت در کنفرانسهایی از نوع کنفراس برلین به اجبار زمان نقاب از چهره خود برداشته و نگرش سکولار و بی دین خود را با حرکتهایی چون کشف حجاب در برابر رسانه ها عیان کردند .

هر چند افرادی چون مهر انگیز کار ، شهلا شرکت و شهلا لاهیجی از همان ابتدا به دلیل سوابقی که به پیش از انقلاب اسلامی بر می گشت نمی توانستند چندان ادعایی داشته باشند اما در بازیهای سیاسی و در میان برخی گروههای سیاسی اصلاح طلب نقشی بر عهده گرفته بودند که احتیاج به کمی نمایش دینداری داشت  و آنها تا چندین سال  با دروغ خود را در بین مردم موجه نگاه داشتند.

اخیرا مهر انگیز کار یکی از زنان نزدیک به طیف زنان اصلاح طلب و از مسافران کنفرانس ننگین برلین در کتابی که خارج از کشور به چاپ رسانده است به گفتگوی خود با اکبر گنجی در ایران اشاره می کند که برای شرکت در کنفرانس برلین از او خواسته به عنوان نماینده  اصلاح طلب ایرانی روسری به سر کند حتی اگر تمایلی ندارد و او برخلاف تمایلش به اصرار گنجی در آن جلسه با حجاب ظاهر شده است.

مهر انگیزکار 
وی وکیل، روزنامه‌نگار  و یک فعال فمنیست است که در فروردین سال ۱۳۷۹ در کنفرانس «ایران بعد از انتخابات» که توسط بنیاد هانریش بل در برلین برگزار شده بود (مشهور به کنفرانس برلین) شرکت کرد.  ودر این کنفرانس سخیف به همراهی با  توهین  کنندگان به مردم و نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

در همین دوره بود که  همسرش، سیامک پورزند، با بیان مطالبی علیه جمهوری اسلامی برای یکی از نهاد جاسوسی آمریکا پناهندگی سیاسی گرفت و مهر انگیز کار هم به ینگه دنیا گریخت.

توضیح عکس: مهر انگیز کار در لباسی که به آن اعتقادی ندارد

مهرانگیز کار هم اکنون به عنوان پژوهشگر در کالج مطالعات دولتی جان اف کندی در دانشگاه هاروارد مشغول به  فعالیت علیه جمهوری اسلامی  است و در میتینگ های سیاسی خصوصا پس از انتخابات ریاست جمهوری فعلانه حضور دارد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار ، مصاحبه با VOA ضد ملت ایران

وی به خاطر فعالیت ها ضد ایرانی اش جوایزهای دلاری متعددی دریافت کرد مانند: جايزه آزادی نوشتنVasyl Stus انجمن قلم نيوانگلند (ماساچوست آمريکا) به عنوان نويسنده‌ای که با ظلم و بی رحمی مبارزه کرده است ! و نیز در سال ۲۰۰۴ دريافت جايزه حقوق بشر سالانه سازمان "Human Rights First" (کميته وکلای حقوق بشر سابق) را دریافت  کرد  و البته این دلارها در بسیاری برنامه های ضد ملی مهر انگیز کار به کار گرفته شد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار در قالب اصلی اش

فاطمه حقیقت جو
وی نماینده اصلاحات در مجلس ششم بود که در جریان استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس پس از عدم موفقیت برای اجرای  اصلاحات مورد نظر خود و دوستان اصلاح طلبش در مجلس، استعفایش توسط اعضای این مجلس در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۲ پذیرفته شد.


توضیح عکس:حقیقت جو(با چادر) نماینده اصلاح طلبان درمجلس ششم

توضیح عکس : حقیقت جو درآن سوی مرزها ودر کنار کریستین امانپور

وی به بهانه ادامه تحصیلات از کشور خارج شد و ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات سکولار آن در اجرای برنامه های برنامه های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.

فاطمه حقیقت‌جو كه به همراه محسن كدیور و عطاءالله مهاجرانی مدیریت سایت ضدانقلاب جرس را برعهده دارد، مثل دیگر دوستان فراری اش اخیرا از يک موسسه آمريکايي جايزه اي نقدی !دريافت کرده است. 

او  پس از فرار به خارج ابتدا چادر را کنار گذاشت و با توصیه دوستان  آمریکایی هایش با کت و دامن در انظار عمومی ظاهر شد.

اخیرا وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا به تشریح نظرات سکولار خود درباره حجاب پرداخته و با بی ارتباط دانستن حجاب با عفت از همان مثال نخ نما شده که آدم باید دلش پاک باشد استفاده کرده و گفته است: این تصور غلطی است که برخی فکر می کنند اگر زنی حجاب نداشت از دایره پاکدامنی و عفت خارج شده است. من زنان بسیاری را می شناسم که حجاب ندارند اما عفیف هستند .

حقیقت جو که مثل دوره نمایندگی اش در مجلس فردی احساساتی و هیجانی است برای پیاده کردن اهداف غرب در ایران بسیار بی تابی نشان می ده وطی  مصاحبه ای ادعا کرد طرح حجاب و عفاف که در ایران اجرا می شود با هدف مقابله با جنبش سبز است زیرا زنان بدحجاب عنصر حیاتی جنبش سبز هستند!

وی در ادامه نظراتش که با ماهیت رفتار او و پوشش چادرش در ایران تفاوت آشکار دارد پرده از روی دروغ دینداری خود بر میدارد و اینطور برای ایران نسخه می پیچد که: بهتر است در ایران یک حکومت غیردینی داشته باشیم .!

هرچند که گروه اصلاح طلب به روسری کردن حقیقت جو دل خوشند اما حقیقت جو با اظهار نظر در مورد حجاب کاملا عقاید خود را آشکار کرده است و روسری کوچک حقیقت جو که حتی از پوشاندن مو و گردن وی عاجز است ادامه این نمایش مذهبی بودن را مضحک جلوه داده است.


توضیح عکس: حقیقت جو در کنار زن مانکنی که دوست نزدیک رضا پهلوی است و به رفتارهای غیر اخلاقی شهره است.


فریبا داوودی مهاجر
فریبا داوودی مهاجر کارشناس و مشاور دفتر مشارکت زنان اصلاحات، خبرنگار روزنامه های اصلاح طلب که در روز محاکمه عبدالله نوری با دعوت از خبرنگاران اصلاح طلب تظاهراتی در مقابل دادگاه ویژه روحانیت به راه انداخت.

وی پس از فرار به خارج و پناه بردن به دامن آمریکایی ها طی مصاحبه او با یکی از شبکه های لس آنجلسی وقتی مجری از او سوال می کند چرا شما فقط جلوی دوربین روسری سر می کنید می گوید من بنا بر مصلحت و شرایط قبلا در ایران حجاب داشتم ولی اعتقادی به آن ندارم و وقتی خبرنگار از او می خواهد روسری اش را بردارد در مقابل دوربین تلویزیون کشف حجاب می کند و این عمل زشت را اعتراض به وضع موجود ایران می داند و از زنان ایرانی هم می خواهد که تجربه او را تکرار کنند.

 
توضیح عکس: داوودی مهاجر در زمان مسئولیت در نهاد دولتی اصلاح طلبان


توضیح عکس: فریبا داوودی مهاجر در حال دریافت یکی از چندین جوایز دلاری



 سایت های اصلاحات کشف حجاب داوودی مهاجر کسی که به قول خودش بیست و پنج سال چادر بر سر گذاشته را با شتابزدگی به تحلیل پرداختند اما واقعیت این است که این زنان تا هنگام حضور در ایران و در بین مردم به دروغ متوسل شده و اهداف خود را به کمک هم فکران اصلاح طلب خود چون زهرا شجاعی تا دور افتاده ترین روستاها رسوخ داده اند و این خیانتی است که اصلاح طلب ها به مدد دروغ در حق مردم متشرع ایران به کار بسته اند و با هیچ تحلیلی دروغ توجیه نمی شود.


شیرین عبادی
شیرین عبادی، مدعی احقاق حقوق زنان با جمع‌آوری امضا برای كمپین‌های خود ساخته در قالب تشكل‌های فمنیستی احکام اسلام را پی در پی به مبارزه طلبیده و در برابر آن با گاردی سکولار و مبتنی بر مدد رسانی غربی ضد اسلامش با انواع جایزه های جهانی که دیگر حنایش برای هیچ آدم عاقلی رنگی ندارد ژست حقوق بشری گرفته است.


وی برای دریافت یکی از همین جوایز سیاسی که اعتراض بسیاری از دانایان را بر انگیخت و پیش از او شامل حال قصاب صبرا و شتیلا هم شده بود بدون حجاب برای گرفتن جایزه ظاهر می شود .

البته عبادی پیش از انقلاب از نزدیکان دربار پهلوی بوده است و تز فکری مشابهی با دیکتاتوری محمد رضا پهلوی و همسر او یعنی فرح پهلوی خاصه در حوزه اخلاقی دارد  که البته این نزدیکی با فاسدترین افراد از نظر اخلاقی بیانگر روحیه او نیز هست.



عبادی در همان ژست های مضحک حقوق بشری  خود را حامی دین انگلیسی ساخته بهائت می داند و بارها وکیل شکایت بهائیان علیه ایران می شود اما در برابر قتل عام کودکان و زنان مسلمان در بسیاری نقاط دنیا به دست مدافعان آمریکایی و انگلیسی سکوت پیشه می کند وی در این سر سپردگی کار را به جایی می رساند که شخصا به دیدار سران کشورهای اروپایی می رود تا آنها را علیه حمله و فشار به حکومت اسلامی ایران ترغیب کند.


توضیح عکس: سه زن سکولار نزدیک به اصلاح طلبان ،شیرین عبادی، سیمین بهبهاني و مهر انگیز کار

کاملا روشن است که عبادی یک فرد سکولار است که هرگز نمی تواند ادعای دینداری داشته باشد اما وی با زیرکی خاصی از مقابله رودر رو با اسلام پرهیز می کند اما با بی پروایی خود در نوع پوشش و ارتباط با مردان نامحرم قوانین اسلام را مورد بی احترامی قرار می دهد و به کمک دوستان خود در غرب و تحت پوشش زن مسلمانی که جایزه نوبل! گرفته در حال ترویج نوعی اسلام است که خطری برای غرب و دوستان غربی اش نداشته باشد.

شادی صدر 
صدر  وکیل و روزنامه‌نگار فمینیست ایرانی و فعال حقوق زنان است. 

وی از اعضای فعال همه کمپین هایی است که از طریق عوامل بیرونی اداره می شود تا به دولت و ملت ایران برای تن دادن به قوانین بین المللی تدوین شده توسط غرب  که متعارض با قوانین اسلام است فشار وارد نماید.

 مانند کمپین «قانون ِ بی‌سنگسار»؛ «نه به طرح امنیت اجتماعی»، «تحصیل سهم من نیست، حق من است»، «نه! به لایحه حمایت از مردان در خانواده»، «دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاه‌ها»، «اعتراض به فشارهای غیرقانونی علیه فعالان جنبش زنان» و «مادر من، وطن من» و همچنین «منشوری از آن خود» (منشور زنان ایرانی) است.

شادی صدر نیز عملاً اعتقاد به حجاب و تفکرات اسلام در حوزه پوشش زن ندارد و با تشکیل جلسات متعدد در داخل کشور برای زنان و دختران طبقات مرفه و سازمانهای غیر دولتی زنان به نشر افکار سکولار خود می پردازد.

جالب این است که او هم مثل دیگر دوستانش از بذل و بخشش دلارهای آمریکایی بی بهره نمانده و با این دلارها روزگار می گذراند .
وی به خاط فعالیت های سکولارش جایزه های متعددی گرفته که آخرین آن، جایزه زنان شجاع وزارت امور خارجه آمریکا (۲۰۱۰) به خاطر شجاعت و رهبری در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان! به او  داده شده است.

 وی در تمام  جلسات خود در خارج از کشور مثل دیگر دوستان اصلاح طلبش  بدون حجاب ظاهرشده و عملا کشف حجاب کرده است.


توضیح عکس: شادی صدر در خارج از کشور


توضیح عکس: صدر در حال اعتراض به مسئولین ورزشگاه آزادی برای ورود ورزشگاه

واقعیت این است که دروغ و تظاهر یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان بوده و هست که از آن تا برهه ای به شکلی خاص بهره برده اند و پس از تمام شدن زمان و برملا شدن اجباری نوع دیدگاهشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان  ایرانی را به کناری نهاده اند تا بیشتر شبیه کسانی باشند که از جنس آنها هستند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چه لایق اینا با داشتن حجاب به حجاب و زنان عفیف و محجبه توهین میکنند همون بهتر که بر دل اربابانشان ( صهیونیست‌ها و بهایی‌ها) باشند
Iran, Islamic Republic of
پس عکس نیکی کریمی
فاطمه معتمد آریا
و خیلی های دیگه که میرن خارج و روسری هاشون رو بر میدارن هم بذارید دیگه!!!
Iran, Islamic Republic of
بحث من اصلا سياسي نيست لكن از لحاظ شرعي چاپ عكس بي حجاب يك زن مسلمان ولو مسلمان بي قيد چه حكمي دارد؟
بهتر است از اين مساله پرس و جو كنيد.
Iran, Islamic Republic of
یکی دو تای آخری خیلی هم کشف حجاب نکرده اند! چون حجابی نبوده که کشف بشه!
Denmark
خب اینجا به زور سر می کردن رفتن اونجا در آوردن دیگه
Iran, Islamic Republic of
درتمام كشورهاي اسلامي جهان حجاب امري كاملااختياري است ولي درايران حفظ حجاب مثل همه مواردديگراجباري و زوري است واين باعث برزومشكلات بسياردركشورميشود . آيامشكلات ايران مسئلخه حجاب است ؟؟؟؟؟؟؟ وقتي مسئولان درحل مشكلات كشوركم مياورند براي پوشاندن ضعفهاي خود به مسئله حجاب مردم گيرميدهند و بانوان ايراني رااذيت ميكنند واين برخلاف روح اسلام است .
Ghana
آنهای که پارا از وطن بیرون می گذارند و غیرت را می خواهند قورت بدهند ولی به مزاق شان نمی سازد و غیرت دینی و ملی را استفراغ می کنند چون در داخل وطن هم تلاش کردند با کمک شیخ فتنه گر که غیرت دینی و ملی را استفراغ کنند ولی ملت بزرگ ایران به کام شان زهر نمود بگذارید آنهای که وطن فروشی میکنند بهتر است همان اروپا و آمریکای لجن زار بمانند
Iran, Islamic Republic of
برای یک زن که عفتش همه چیزش هست واقعا شرم آور است اینا اگه با این حجاب به مبارزه ادامه میدادن پیروز تر بودن ولی اینقدر غرب زده هستند که فکر میکنند مثلا سر بدون حجاب بیشتر میفهمه واقعا برای من که یک خانم مانتویی هستم جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
می خواهید من نام تعدادی از مدیران کل دولت فعلی راببرم که علنا مرتکب گناه کبیره دروغ می شوند . شاید این گناهها برای شما عادی شده و مشکلی ندارد و فقط گناه کشف حجاب مهم است . نه برادران عزیز به اصطلاح انقلابی (کمی با بصیرت بنگرید که چگونه گفتن دروغ و تهمت و ... با چهره های موجه مذهبی عادی شده است و سایت شما کوچکترین اشاره ای به آنها ندارد ) . فقط مشخص است ...وگرنه نه دلتان برای اسلام می سوزد و نه برای ایران عزیز . زنده باد رهروان اسلام راستین .... در عین حال مخالف سر سخت عملکرد این زنانی که نام برده اید هستیم . همانطور که افرادی مثل سر دار زارعی و... خلافکار از کار در آمده اند افراد دیگری نیز ممکن است در هر گروهی باشند .!!!
Iran, Islamic Republic of
... واقعیت را باید قبول کرد اطراف خود در عروسیها مهمانیها ختمها خیابانها دانشگاها حتی روستاها را نگاه کنیید ریا و تظاهر هزار چهره گی دارد تمام ارزشهای انسانی اخلاقی را ازبین می برد در رویکرد شما هویدا است این امر.
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ خوبی برای این خانم ها می باشد!! احسنت
Iran, Islamic Republic of
سلام
برادران، حقیقت جو در اون عکس در مجلس ششمه نه مجلس پنجم.اگر دقت کنید فاطمه راکعی رو هم می بینید که نماینده مجلس ششم بود و درکنارش نشسته.
Iran, Islamic Republic of
من زمانی اصلاح طلب بودم ولی حالا از دو رویی و نفاق اصلاح طلبان حالم بهم میخوره
نه به این دلیل که شاید این زنها بی حجاب هستند بلکه به این دلیل که دو رو و منافق هستند
Iran, Islamic Republic of
اصلا اينها همه حرف و حديث هاشون و ازادي ازادي كردن و حقوق زن كردنشون واسه اينه كه برهنگي رو به خانم ها هديه بدن....
France
می دانم كه منتشر نمی كنید اما محض اطلاع خودتان باید گفت متاسفم كه اسلام را فقط در موی سر خانمها خلاصه كرده اید . اصلا از نظر شما در یك جامعه اسلامی ، اسلام یعنی موی سر خانم اگر بیرون بود وااسلاما و اگر بیرون نبود كه ام القرای جهان اسلام .
و باز هم متاسفم كه به سایر موارد مورد تاكید اسلام نظیر خیانت ، ربا، ریا ، دروغ ، فریبكاری ، نفاق ، سوء مدیریت ، خیانت در امانت ، بی اخلاقی و ...... كاملا بی توجهید .

در ثانی مگر در همین همایش ایرانیان خارج از كشور اغلب خانمهای مدعو كشف حجاب نكرده بودند ؟!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ميدونيد كجاي اين موضوع جالبه اين كه بعضي از خانم هاي بي بند بار بي اعتقاد كه خيلي هم فكر مي كنند خوشگلن بعد از كشف حجابشون معلوم ميشه چقدر زشتن و حجاب آبروي اون ها رو حفظ كرده و زيباتر جلوشون ميده.
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود که خانم حقیقت جو را با بقیه همطراز نمیکردید هرچند از حیث سیاسی با ایشان مخالف هستید
Iran, Islamic Republic of
نفاق یعنی این
Iran, Islamic Republic of
چرازورتون اومده دلشون میخواداینجوری زندگی کنند شما نیز اگر........................................ اخوی کلاه خودت رو بچسب فحشا توخیابونها قیامت میکنه
Iran, Islamic Republic of
مگر در اصلاح طلبی که اینها پرچمدار آن بودند چیزی جز این هم می توان انتظار داشت؟ اصلاح طلبی واقعی آن است که دنبال زنده کردن ارزشهای اسلام باشی،نه اینکه بدنبال ضربه زدن به اسلام. کیست که امروز نداند هدف اینها ضربه زدن به ارزشهای انقلاب و اسلام( وبلکه نابود ساختن آنها) بوده و هست؟
خدا را شکر که شرایطی بوجود آمد که ماهیت اینها فاش شد.
Iran, Islamic Republic of
ما در ایران حزبی داریم که به اشتباه اسم خود را اصلاح طلب گذاشته بلکه این حزب اساسا ساخت دستگاه های جاسوسی دشمن است.
Iran, Islamic Republic of
ممنون ازافشاگریتون.موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
اینها برهنگی رو با آزادی اشتباه گرفتند .
به اینها باید گفت غرب زده ، این بیچاره ها از اسلام بدشون نمیاد اینکه دارن تظاهر به اسلام ستیزی می کنند بخاطر اینه که هیچی از اسلام عزیز نمی دونن و اینکه کشف حجاب می کنند خب یکی از دستورات غربی ها اینه
خیلی مقاله خوبی بود
Iran, Islamic Republic of
این خانمها که با حجاب زیباترند

اینو حتما بهشون بگید

شاید برای ظاهر که شده باحجاب شوند
وقتی خلاصه این مطلب رو برای پدربزرگم گفتم اضافه کردن حجاب اینا رابطه معکوس با فاصله ی اونها با کشور داره.البته شایدبرکت مملکتمون هم باشه که این کم عفت ها رو مجبور به عفت میکنه!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه
Iran, Islamic Republic of
"وقتي مسئولان درحل مشكلات كشوركم مياورند براي پوشاندن ضعفهاي خود به مسئله حجاب مردم گيرميدهند و بانوان ايراني رااذيت ميكنند واين برخلاف روح اسلام است .

"
روح اسلام در قران امده است ونيازي نيست كه ما ان را از خود بسازيم. اتفاقا شما همه چيز را قاطي كرديد حفظ حجاب نص صريح قران است چه براي مرد و چه براي زن حرف شما مثل اين است كه بگوئيد حالا كه فلاني دزدي كرد من هم برهنه بيرون ميايم؟در قيامت دزد بخاطر دزدي اش و بيحجاب بخاطر بيحجابي اش مجازات ميشود
Iran, Islamic Republic of
حفظ حجاب قانون اين مملكت و خواست اكثر مسلمانان ايراني است پس همه را باهم قات نزنيد
وقتي حجاب و عفت از زن مسلمان گرفته شود يعني غيرت هم از مردان مسلمان گرفته شده و اين يعني همان اتفاقي كه در اندلس افتاد لطفا رجوع كنيد به كتاب "خاطرات مستر همفر"جاسوس انگليسي ها بببيند بعضي حرفهايي كه در كامنت هاي زير بيان شده چه توجيهي دارد و از كجا امده
Iran, Islamic Republic of
این قضایا و فیلم تلویزیونی فاصله ها واقعا برای ما خوب و آموزنده است
Iran, Islamic Republic of
این دوستان خواستن به قوانین کشور تا زمانی که در ان هستن احترام بگذارن و این خیلی خوب است وباید برای رعیت قانون اساسی این دوستان را اقا مشایی مورد تفقد قرار دهند
Iran, Islamic Republic of
يك مشت .... كه براي مدت كوتاهي با چهره نفاق ظاهر شدند تا بتوانند به نظام اسلامي ضربه اي وارد كنند كشف حجابشان هم اهميتي ندارد در ثاني غرب خانه امن آنهاست بر آنها خورده نگيريد آنان كه براي ...........
Iran, Islamic Republic of
خوبه این بدحجابهایی که الان در کشورن هدایت بشن ان شاءالله.
آخه به کی باید بگویم که در محل کار ما که دولتی و دانشگاهی هست برخی زنها و دخترها با بد حجابی و آرایش غلیظ سر کار میان و هیچ کس ایرادی نمی گیره و تازه بیمار دلان.......؟ این همه عشوه و ناز در محل کار دولتی و دانشگاهی چندش آوره.
یک کارمند از دانشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
الان معلوم میشه چقدر زشت بودن مخصوصا ............
Iran, Islamic Republic of
وقتی حجاب زوریه نتیجه اش اینه
Iran, Islamic Republic of
اول هفته مارا دمق کردید دفعه بعد عکس جک وجونور چاپ کنید حال مارو نگیرید خصوصا عکس سه نفر کنارهم را ابدا چاپ نکنید دوستار شما محمد از محلات
Iran, Islamic Republic of
حجاب زوركي؟ اقا يا خانمي كه اين حرف رو ميزنيد. حجاب گذاشتن جزو قوانين اسلام است در قرآن امده است. چطور انتظار داريد دستور صريح خدا را اجرا نكرد. مگر ميشود بگوييم هركس دوست داشت مشروب بخورد، زنا كند و به زور هم جلوي اينها را نگيريم. پيامبر(ص) و حضرت علي (ع) حدود الهي را جاري ميكردند. سنگسار ميكردند و شلاق ميزدند. چرا ما نبايد اجرا كنيم. اين كشور همان كشوري است كه در مقابل كشف حجاب رضاخاني ايستاد. اينها هم نمونه اي از همان كشف حجاب است اما به صورت فريبنده و نرم. جلوي اين هم مي ايستيم.
Iran, Islamic Republic of
یک دفعه اعلام کنند ما مسلمان نیستیم هم ما را راحت کنند هم خودشانرا 0چرا ف.. و ا.. خارج نرفتند انجا بیشتر خوش می گذرد
Iran, Islamic Republic of
پس فکر کردین هدف جنبش فمینیستی چیه؟
Iran, Islamic Republic of
ما که از اول ماهیت اینها را می دانستیم بعضی باور نداشتند
Iran, Islamic Republic of
بیچاره خاتمی که از هرکس حمایت کرد 0آخر عاقبتش این شد 0کدیور 0مهاجرانی 0گنجی
Iran, Islamic Republic of
ما که از اول ماهیت اینها برایمان روشن بود وای به حال کسانی که با تعصب جاهلانه هنوز از اینها حمایت می کنند خود را مسلمان وایرانی می دانند.اکثر اصلاح طلبان چه کسانی که داخل و چه کسانی که پناهنده شدند فرقی با رجوی ندارند منتها رجوی مرد ومردانه وارد فاز جنگ شد و بنظرم خیانتش کمتر از این اصلاح طلبان است ولی این منافقان سالهاست که خوش خدمتی آمریکا می کنند 0بهرامی از محلات
Iran, Islamic Republic of
سوال. آقای مشایی اینها هم به عنوان نخبه راه برگشت به کشور رو دارند دیگه نه؟
United States
برای من جالبه که چرا دوستان انقدر حرص میخورند.................
Iran, Islamic Republic of
از كوزه همان تراود كه در اوست اينها در اينجا از روي ناچاري و منافق گري به اصطلاح حجاب داشتند.
Iran, Islamic Republic of
اين افراد مايه ننگ ايران و اسلام هستند.
با تشكر از افشاگري شما
باز هم چنين اخباري را منتشر كنيد.
Iran, Islamic Republic of
این خانم ها که ادعای مسلمانی نکرده اند 0کافر حربی هستند حجابشان توی سرشون بخوره 0جهنم جا زیاد داره 0
الان هم از این زن ها توی ایران کم نیستند که توی محل کارشون و به خاطر مصلحتهای مادیشون حجابهای کاملی دارند ولی بعد از ساعت کاری مخالف حجاب و ......
Iran, Islamic Republic of
من دانشجوی سال 69هستم و اینها را آن سالها شناختم ....... تمام عیارهستند. بهرامی
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه بعدا عکس روشنفکرها و اصلاح طلبانی که الان تو ایران هستند نیاد رو سایت!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی آن روحانی که با آن زن رفتار جنسی داشته (فیلم آن سال گذشته پخش شد ) وقتی آن مداح با دختران عریان همنشینی داشته ووقتی آن روحانی که در کنار ضریح امام هشتم بوده و ان کار را کرده و وقتی آن سردار انتظامی را به جرم ... می گیرند ، آیا دیدن این تصاویر خیلی تعجب بر انگیز است ؟ پس با این چیزهایی که ذکر کردم نتیجه می گیریم افراد به ظاهر متشرع ظاهر سازی می کنند و به نام دین کسب و کاسبی راه انداخته اند (شاید بعضی از اصولگراها هم اینگونه باشند .) نظر شما چیست ؟ همانطور که هدف شما از انتشار این موارد ضربه زدن به اصلاح طلبان است و به هر چیزی تمسک می جویید به ما هم حق بدهید در مورد شما (ظاهر سازان به اصطلاح ولایتی و انقلابی ) اینگونه بیندیشیم . چرا بخاطر امیال جناحی خود اعتماد ها و حریمها را هر روز از بین می برید . ؟؟؟////
Iran, Islamic Republic of
وقتی یکی از روی اجبار حجاب داشته باشه همین میشه....
اینها و امثالشان خیلی پیش تر اینها شناخته شدند جای تعجب نداره.
Iran, Islamic Republic of
این افراد اگر ادم های بی حجابی هم باشند ضد ملت نیستند ضد دولتند .......
Sweden
هرکسی در گور خود میخوابد به شما چه ربطی‌ دارد
Iran, Islamic Republic of
پس كو زهرا رهنورد
Iran, Islamic Republic of
حجاب در قرآن در دو آیه در دو سوره متفاوت آمده است. اینها از بازماندگان طزهای خانواده پهلوی اند. واقعا که حجاب داشتند قابل تحمل تر بودند. با روسری عیبهایشان حداقل پوشیده می شد.
Iran, Islamic Republic of
اين اتفاقات نشان ميدهد كه شوراي نگهبان بايد نسبت به صلاحيت نامزدها با دقت و حساسيت بيشتري عمل كند وسوابق آنها را كاملا" بررسي كرده و از انتقادات مغرضين نگران نباشد چرا كه اولا" در پيشگاه خدا مسئول ميباشد وثانيا" ملت از آنها نخواهد گذشت .به هر حال اين اهمال كاري هزينه هاي سنگيني براي انقلاب بهمراه دارد.
Iran, Islamic Republic of
چقدر خار کردند خودشون را
United States
چرا بيشتر كساني كه از ايران خارج مي شوند كشف حجاب مي كنند
Iran, Islamic Republic of
ممنون از این افشاگری ،از این گزارشات بیشتر بفرستید همه آگاه شوند...
Iran, Islamic Republic of
بله هرکی توگور خودش میخوابه شکی نیست ولی کاش اینا زودتر تو گور خودشون میخوابیدن!
Iran, Islamic Republic of
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جو ید روز گا ر وصل خو یش
Iran, Islamic Republic of
این مطلب چه ربطی به جنبش فمنیستی داشت؟ مگر کسی که به حجاب اعتقادی ندارد نمی تواند از ظلمی که به زنان در این کشور وارد می شود دفاع کند؟
Iran, Islamic Republic of
در جواب كسي كه گفته "هرکسی در گور خود میخوابد به شما چه ربطی‌ دارد" بايد گفت عزيزجان جامعه با گور فرق دارد همه تحولات جامعه بر يكديگر تاثير دارند و ما در قبال رفتارهاي خود در جامعه بايد مسئوليت پذير و پاسخ گو باشيم
Iran, Islamic Republic of
مشکل اساسی این کشور این است که همه دارند خودشان را و طرف مقابل را گول می زنند...یا به تعبیری سرشان را چون کبک زیر برف کرده اند و همه هزینه هم از اعتقادات صرف همه کارها می شود چپ و راست تفاوتی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آقا دمتون گرم خوب پته این سبزای .... رو به باد دادین . امانکته جالب اینه که چرا بعضی ها ناراحتند ازاین قضیه شاید ......
Iran, Islamic Republic of
بر پیرزن هم حجاب خیلی لازم نیست هان!
Iran, Islamic Republic of
از اینکه چهره واقعی این عناصر معلو الحال رابه تصویرکشیدیدخیلی ممنون
Iran, Islamic Republic of
یک نکته که فراموشم شد اینکه زنان خصوصا تو این مملکت دنبال خود نمایی و جلوه کردن در چشم دیگرانند و از طرق مختلف این کار رو می کنند. فمینیست شدنشون هم یکی از همین راههاست. کاش می فهمیدن چی میگن
Iran, Islamic Republic of
فیمینیست یعنی زنی که زنان را آدم نمی داند برای همین هم می خواهد مرn باشد...خاک بر سرشان...اگر واقعا به زن اعتقاد دارید بخواهید مردان مثل شما بشوند...
دورد بر همسران مسلمان خودمان