جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

رویای صادقانه آیت الله شب زنده دار درباره رهبر معظم انقلاب

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 157367

آیت الله شب زنده دار از اساتید برجسته فقه و اخلاق حوزه علمیه قم در دیدار با مقام معظم رهبری از رویای صادقانه خود سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مشرق در ادامه بازدیدهای مقام معظم رهبری با مراجع عظام تقلید و علمای قم، چندی پیش ایشان در منزل آیت الله شب زنده دار حضور یافته و با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله شب زنده دار از خواب چندشب گذشته خود خبر داد و گفت:«چند شب پیش از این در خواب دیدم که حضرت عالی به منزل ما تشریف آوردید و بنده دست شما را بوسیدم.حال که این رویا صادقانه است و تعبیر شده است اجاز بفرمائید دست شما را ببوسم.»

مقام معظم رهبری این اقدام آیت الله شب زنده دار را تکلفی سخت تعبیر کردند و اجازه چنین کاری را ندادند.

دراین دیدار مقام معظم رهبری با تمجید از شخصیت بی نظیر اخلاقی آیت الله شب زنده دار ایشان را یکی از گوهرهای حوزه های علمیه دانستند.

گفتنی است آیت الله شب زنده دار از شاگردان برجسته امام راحل، شیخ مرتضی حائری آیت الله سیّد احمد خوانساری (۱۴۰۵ ق.) و .... و بسیاری از بزرگان حوزه و نظام خود را شاگرد اخلاق ایشان می دانند.

فرزند آیت الله شب زنده دار نیز هم اینک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از اساتید درس خارج قم است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *