پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آغاز رژه ۳۱شهریور در جوار مرقد امام(ره)

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 381566
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه تهران با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، لحظاتی پیش و همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس رژه‌ ۳۱ شهریور ماه نیروهای مسلح به‌طور همزمان با سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) با حضور مقتدرانه نیروهای غیور و سلحشور ایران اسلامی آغاز شد.

رئیس جمهوری تا دقایقی دیگر در مراسم رژه ۳۱ شهریور ماه تهران به ایراد سخن می‌پردازد.

مراسم رژه ۳۱ شهریور ماه در دو بخش پیاده و محمول برگزار می‌شود که در بخش پیاده نظام ارتش و سپاه، نیروی انتظامی و بسیج آمادگی رزمی نیروهای انسانی را نمایش می‌دهند و در بخش محمول نیز نمایش انواع سلاح‌ها و تجهیزات ساخت داخل است.

به گزارش فارس، در رژه امسال نیز همانند گذشته تجهیزات و سلاح‌های مهم و بخشی از دستاوردهای جدید نیروهای مسلح به نمایش در می‌آیند.

این مراسم هم‌اکنون با حضور سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش و سپاه و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *