شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

گزارش رسانه‌های غربی درباره اتهام یکی از گردانندگان «من و تو» به کودک آزاری

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 335369
رسانه‌های غربی از اتهام یکی از گردانندگان شبکه بهایی «من و تو» به تجاوز به یک کودک خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، LONDON EYEسایت خبری Argus طی گزارشی، از تجاوز جنسی ر‌ها اعتمادی برنامه ساز و مجری شبکه «من و تو» به یک پسر ۱۱ ساله خبر داد.

این سایت خبری وابسته به کشور ولز (تحت حکومت بریتانیا) با عنوان«پیگیری پرونده تجاوز جنسی از سوی پلیس»، نوشت: پلیس مردی را به دلیل تجاوز جنسی شدیدی که در دانکستر انجام داده بود تحت تعقیب قرار داد. این ارگان دولتی پس از تجاوز جنسی به پسر بچه‌ای ۱۱ ساله که در پنج شنبه ۱۸ آپریل اتفاق افتاد، ر‌ها اعتمادی را تحت پیگرد قانونی قرار داد.

این گزارش که در سایت آمریکایی سی ان ان نیز منتشر گردیده است در ادامه توضیح داد: جک باتلردر ساعت ۱۰:۵۰ صبح که در حال قدم زدن از «اشینفورت» به سمت «بروکسهوم» بود، این اتفاق ناگوار برای وی به وجود آمد .زمانی که این پسر در حال رفتن به خانه بود، دزدیده شد و به صورت شدیدی مورد سوء استفاده جنسی ر‌ها اعتمادی قرار گرفت.

بعد از شکایت خانواده جک، پلیس ر‌ها اعتمادی را دستگیر کرد و با این وجود وی را به قید وثیقه آزاد کرده است. ر‌ها اعتمادی یا بهتر بگوییم ر‌ها اعتماد، فرزند حسن اعتماد از مدیران شبکه «من و تو»ست که یک بهایی متعصب و کم‌سواد به شمار می‌آید. اعتمادی عضو گروهک همجنسگرای جوانان بدون مرز است که یک ماموریت این گروهک دین‌زدایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *