پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲۴

محمد خاتمی: تعهد محضری می‌دهم که کاندیدا نمی‌شوم!

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 238862
محمدخاتمی در پاسخ به برخی شایعه‌ها درباره احتمال کاندیداتوری‌اش تاکید کرده که حاضرم تعهد محضری به آقایان بدهم که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شوم.
به گزارش جهان، به نظر می رسد پاسخ صریح و قاطع مسئولان به تلاش های خاتمی و نزدیکانش برای بازگشت آرام و بدون هزینه به صحنه سیاسی کشور و از سوی دیگر فشار ضدانقلاب به خاتمی، وی را از ادامه این تلاش ها بازداشته است.

گویا رئیس دولت اصلاحات تسلیم فشارهای حزبی و محافل فتنه گر شده و قادر به اعلام برائت رسمی از فتنه گران نیست.

در همین راستا، سفیر نوشته است: محمدخاتمی در پاسخ به برخی شایعه‌ها درباره احتمال کاندیداتوری‌اش تاکید کرده که حاضرم تعهد محضری به آقایان بدهم که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شوم!

وی تاکید کرده است که دغدغه او آزادی زندانیان سیاسی، باز شدن فضای کشور و گذر از فضای امنیتی و آزادی فعالیت احزاب و تشکل‌های غیردولتی است و هیچ دغدغه‌ای برای حضور در قدرت و به ویژه به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ندارد.
 
اما این ادعای خاتمی در حالی است که در هفته های اخیر حتی کمپین دعوت از وی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معلوم میشود ایشان به رای نیاوردن خودشان یقین دارند
Iran, Islamic Republic of
مگر براندازن هم می توانند کاندیدا شوند . جرم خاتمی تلاش برای براندازی نظام با کمک دشمنان خارجی است .
United States
خاتمی با این بیانش قصد جنگ روانی دارد و میخواهد القاء کند :1-حریف سیاسیش از حضور او بعنوان کاندیدای ریاست جمهوری خیلی نگران است و لذا ایشان تعهد محضری میدهد که مزاحم حریفان خود نشود!
2- القاء اینکه ایشان دارای طرفداران بیشماری است که منتظر آمدن ایشان هستند ولی ایشان چون فرد منزهی! است از سیاست دوری میگزیند.
United States
آخی!
دلم سوخت. شما رو به خدا چند دوره دیگه هم در خدمت باشیم به زور با بی‌تمدنها گفتگو کنیم!
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خاتمی
Iran, Islamic Republic of
ممد آقا زده تو کار شیرین کاری!
Iran, Islamic Republic of
وقتی فرق مجرم رو با زندانی سیاسی تشخیص نمی دهید همان بهتر که زندگی عادیتان را ادامه دهید و کار را بسپارید به اهلش.
Iran, Islamic Republic of
نگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نازت منو كشته ...
United States
ایشان بدون شک میداند که نمیتواند کاندید شود و یا اگر بتواند رای نمیاورد. مرگ بر نفاق و دو رو
معلومه از اومدنش قالب تهی می کنید!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی اگه در شرایط عادی کاندید شود رای می آورد و رای بالا
Iran, Islamic Republic of
نه تو رو خدا بیا کاندید شو . حالا انگار مردم منتظر اظهار نظر این آقان که جزو سران فتنه هم هست
Iran, Islamic Republic of
من از طرفداران ايشون نيستم اما اين رو مطمئنم با اين گلستاني كه احمدي نژاد براي مردم درست كرده اگر خاتمي كانديد بشه با راي بالا انتخاب ميشه
"معلومه از اومدنش قالب تهی می کنید!"



ادم عاقل از امدن یه فتنه گر قالب تهی می کنه خوب. مگه کسی دوباره هوس کرده امثال خاتمی با گول زدن طرفدارانش دوباره به جان مال و ناموس و آبروی مردم و نظام بیفته؟! این حضرات جز تعدی به حقوق مردم چه خیری دارن که ما نمی دونیم؟
United States
همه این حرفا رو بزارین کنار .رییس جمهور فقط کسی میشود که ؛رییس جمهور عزیزمون دکتر احمدی نژاد رو دوست داشته باشه و راه این اسوه خستگی ناپذیر رو ادامه بده .به کوری دشمنان ایشان .
Iran, Islamic Republic of
تورو به خدا بیا و کاندید شو. شما خیلی اعتماد به نفس داری. راست میگی بیا راهپیمایی روز قدس همراه با مردم البته نه فقط توی یه کوچه خلوت ویا با ماشین
ملت اجازه نخواهد داد تا خائنان به مملکت دوباره برگردند.
Iran, Islamic Republic of
به نظر خودتون این حرفهایی که درباره خاتمی میزنید آن هم با زبان روزه!!! درست است؟
اگر خاتمی خائن، کثیف و مجرم است چرا نظام اسلامی او را محکوم نمی کند؟
چرا دادگاهی نمی شود تا همه بدانند که ایشان چه کرده است؟
آیا این تهمتهایی که به خاتمی می زنید مصداق تهمت و افترا به یک مسلمان (یک انسان) نیست؟
برادران روزه دار و مومن!!!! اگر ایشان مجرم است باید دادگاهی شود نه اینکه هر کسی از راه برسد او را محاکمه کند، وزارت اطلاعات ما اگر سندی مبنی بر خیانت این آقا دارد مطمئن باشید در محاکمه و مجرم کردن ایشان لحظه ای تامل نخواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
" دغدغه ما آزادی زندانیان سیاسی، باز شدن فضای کشور و گذر از فضای امنیتی و آزادی فعالیت احزاب و تشکل‌های غیردولتی است" دغدغه همه ما. ما کم نیستیم. حتی اگر ما رو به حساب نیارید این کشور مال ما هم هست.
Germany
"" دغدغه ما آزادی زندانیان سیاسی، باز شدن فضای کشور و گذر از فضای امنیتی و آزادی فعالیت احزاب و تشکل‌های غیردولتی است" دغدغه همه ما. ما کم نیستیم. حتی اگر ما رو به حساب نیارید این کشور مال ما هم هست."


شماها فقط از دغدغه های خودتون میگید. به دیگران کاری ندارید. همش دوست دارید رعایت بشید .الی رعایت نکنید. هر جا دلتون خواست فحش بدید و کتک بزنید و بکشید ولی نباید فحش بشنوید و کتک بخورید و کشته بشید. خونتون رو از همه رنگین تر می دونید. خودتونو عقل کل می دونید. میگید شماها فرهیخته اید بقیه عوامن!
Iran, Islamic Republic of
آقایان اصلاح طلب با سوابق غرب گرایی شان می دانند که مردم از آنها متنفرند پس با این حرفهایشان می خواهند بی آبرویشان را زنده نگه دارند
ای بابا!!! آخه چرا؟
Iran, Islamic Republic of
وقتي ترب سياه هم خودشو جزو ميوه هاميدونه...!!!
تعهدش هم مثل بقیه کاراش تاریخ مصرف کوتاه مدت داره

طرف را تو ده راه نمی دادن سراغ کدخدا را می گرفت