چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲۰
۱۳
عملکرد ایرانیها در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

تحقیر نماینده های ایران در آسیا به لطف مسئولان خودی!

پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب: 418961
در برهه ای که تیمهای ایرانی در آسیا باید مورد حمایت فدراسیون و دست اندر کاران فوتبال قرار می گرفتند با فشردگی بازیها تیمها را کاملا خسته شدند.
تحقیر نماینده های ایران در آسیا به لطف مسئولان خودی!
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: هفته پنجم رقابتهای مرحله گروهی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد که تیمهای تراکتورسازی، نفت، پرسپولیس و فولاد برابر حریفان خود به میدان رفتند و متاسفانه بدترین نتیجه برای ایرانی ها رقم خورد .

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های ایرانی اصلا خوش‌یمن بود و چهار نماینده ایران در این رقابت‌ها تنها یک تساوی کسب کردند و سه شکست در کارنامه آنها ثبت شد .

خستگی ناشی از فشردگی بازیهای لیگ

البته نقش مسئولان لیگ در ناکامی نماینده های ایران کاملا احساس شد و فشردگی بازیها امان تیمهای آسیایی ایران را برید .

در این برهه زمانی تیمهایی که در آسیا حضور دارند باید مورد حمایت فدراسیون و دست اندر کاران فوتبال قرار گیرند و مسئولان طوری برنامه ریزی کنند تا این تیمها با برنامه ریزی صحیح در رقابتهای آسیایی حضور یابند تا به دور از خستگی با آمادگی کامل به مصاف حریفان پرقدرت اسیایی بروند ولی مثل همیشه اردوی تیم ملی واجب تر بود! به همین جهت بازیها باید سر موعد تمام شود تا ...

گفتنی است که تیم نفت صدرنشین قبلی بازیهای لیگ که تیم الشباب را سه بر صفر در خانه حریف شکست داد به علت خستگی در دو هفته متوالی شکست خورد و پس از مدتها صدر لیگ را از دست داد . و تیم فولاد به علت خستگی نتوانست در آسیا رنگ پیروزی را ببیند و همچنین تیم تراکتورسازی به علت فشردگی بازیها ناکام ماند.

حذف دو مدعی اصلی لیگ از آسیا

تیم خسته تراکتورسازی با ذخیره هایش با قبول شکست مقابل نسف قارشی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد . تیم فوتبال فولاد ایران با قبول شکست برابر السد قطر از لیگ قهرمانان آسیا از صعود بازماند و از آسیا خداحافظی کرد .

فولاد هم مانند تیم تراکتورسازی در این بازی نمایش خیره‌کننده‌ای نداشت و خستگی در ساق‌های بازیکنان این تیم کاملا مشهود بود.

پرسپولیس تحقیر شده تنها یک امتیاز برای صعود می خواهد

در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران میهمان لخویای قطر بود که این دیدار در پایان با برتری سه بر صفر لخویا به پایان رسید. در این بازی اشتباه فاحش علی عسگری و اومانیا در به دست آمدن این نتیجه مشهود بود.

پرسپولیس دیدار مقابل لخویا را با ۳ گل واگذار کرد تا لخویا با ۱۰ امتیاز به صدر جدول برود و پرسپولیس با ۹ امتیازی که از قبل داشت با یک رده سقوط به رده دوم برود. النصر عربستان هم با ۸ امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا تکلیف این گروه به روز آخر بکشد.

تیم پرسپوليس در آخرین دیدار در ۱۶ اردیبهشت میزبان تیم یک امتیازی بنیاد کار است و برای صعود تنها به یک تساوی نیاز دارد.

در همان روز تیمهای النصر و لخویا در عربستان به مصاف هم می روند .

در این گروه لخویا ۱۰ امتیازی ست و تیم پرسپوليس با ۹ امتیاز در مکان دوم جای دارد ، النصر با ۸ و بنیاد کار با یک امتیاز در زده های بعدی جای دارند .

نفت تهران و راه دشوار برای صعود

تیم فوتبال نفت ایران در تهران مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف شد و مانند تیم پرسپوليس به رتبه دوم سقوط کرد .

تیم نفت در آخرین دیدار در ۱۶ اردیبهشت در امارات به مصاف العین می رود که در این بازی برای صعود باید تیم العین را شکست دهد چون تیم پاختاکور ۶ امتیازی در همان روز میزبان تیم قعرنشین الشباب است و در صورت برد و تساوی احتمالی نفت بخاطر برد رودر رو با نفت بعنوان تیم دوم صعود می کند.

در دیگر دیدار گروه B حریفان نفت تهران به میزبانی تیم الشباب عربستان به مصاف هم رفتند که در نهایت العین با نتیجه یک بر صفر بر برتری رسید.

تک‌گل بازی را آساموآ ژیان در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند.

در جدول گروه B العین با ۹ امتیاز در صدر و نفت تهران با ۸ امتیاز در مکان دوم و پاختاکور و الشباب با ۶ و ۲ امتیاز سوم و چهارم هستند.

به هر روی امیدواریم دو نماینده کشورمان یعنی پرسپولیس و نفت به دور بعد صعود کنند، البته از مسئولان لیگ انتظار می رود در هفته پایانی و سرنوشت ساز مرحله گروهی لیگ قهرمانان از دو نماینده ایران حمایت کنند و بازیها را دو روز دیرتر برگزار کنند ، بخدا اتفاق خاصی رخ نمی دهد ....
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Finland
تیم تراکتورسازی بخاطر فشردگی بازیها با تیم دوم به زمین امد و بازی برده را بخاطر خستگی از دست داد .
میثم
Finland
معلوم نیست چرا مسئولان عجله می کنند تیم ملی فوتبال کشورمان هم به این زودی ها بازی ندارد و تنها یک بازی در روز ۲۶ خرداد مقابل تیم نه چندان مطرح ترکمنستان دارد و سپس در شهریور ماه با تیم خیلی ضعیف گوام مصاف می دهد .
براساس اعلام برنامه مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی تیم ملی کشورمان در هفته اول با قرعه استراحت روبرو است. تیم ملی فوتبال ایران که در قرعه کشی دور دوم رقابت‌های جام جهانی در سید نخست قرار داشت باید طی هفت ماه آینده، چهار دیدار با تیم‌های همگروه خود انجام دهد .
علی
Finland
خستگی رو تیم نفت هم اثرگذار بود و کاملا مشهود بود حتی برای تیم جوان فولاد واقعا برای مسئولان فوتبال خودمان متاسفم
حسین
من بازی پرسپولیس را از یکی از شبکه های عربی می دیدم گزارشگر عرب با لحن تمسخر آمیزی ایرانیها را مسخره میکرد و میگفت از این به بعد باید مقابل تیم های ایرانی از تیم خردسالان خودمون بهره ببریم که کسب تجربه کنن، همین صحبت ها را دیشب هم عربا داشتن در مورد تیم فولاد هم میکردن، واقعا آبروی مملکت را بردن با این نتایج، مسئولان امنیتی ورود پیدا کنن
Iran, Islamic Republic of
..چرا فراموش کار شده ای این رویه همیشگی فدراسیون فوتبال بوده است دقیقا از زمانی که شما دادکان را از فوتبال کنار زدید فوتبال ایران را نابود کردید
حرف فوتبال ممنوع !! اقا ما نخوایم پول ملت ( سهم خودمون ) رو به فوتبال بدن کیو باید ببینیم
حامدی
این مسئولان غیر فوتبالی فقط دوست دارن بازیها برگزار بشه حلا چطور براشون مهم نیست
بعد كي روش كه راحت و بدون دغدغه تيمهاي عربي را مي برد هي ازش انتقاد مي كردند و مي گفتند اين كه كاري نداره ما تيم اول اسيا هستيم و تيمهاي عربي بردنش كاري نداره!!!!!
عدالت
تاج و عزیز محمدی باید پاسخگو باشند
محمد
امثال تاج و عزیز محمدی غیر فوتبالی چطور همه کاره فوتبال شدند
مجید مجد
United States
برادر پاشنا.بیگانه جدا دوست جدا می شکند
مسعود
با احترام به نظر شما حرف حق همیشه تلخ است . ..
خبرنگار قدیمی
ما آقای پ..رو بخاطر رک بودن دوست داریم