پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

توصیه حدادعادل به وزیر علوم

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 396768
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آقای فرهادی هر چه زودتر به جمع‌بندی درباره ریاست دانشگاه تهران برسد.
به گزارش جهان؛ غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت ریاست دانشگاه تهران و تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص، گفت: این سوال را باید از وزیر علوم و دکتر فرهادی بپرسید، چون کار دست وزارت علوم است.

وی افزود: وزارت علوم برای ریاست دانشگاه تهران یا شخص دکتر نیلی احمدآبادی را به شورا معرفی کند و یا اگر تصمیم دیگری در این زمینه دارد، اتخاذ کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تصمیم شورا در این زمینه گفت: شورا فردی را پیشنهاد نمی‌کند و تنها درباره گزینه‌های ریاست دانشگاه‌ها رای می‌دهد و یا رای نمی‌دهد، زیرا در مقامی نیست که افرادی را پیشنهاد دهد. وزارت علوم است که باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

حدادعادل ضمن توصیه‌ای به وزیر علوم، گفت: آقای فرهادی هر چه زودتر به یک جمع‌بندی درباره ریاست دانشگاه تهران برسد تا این دانشگاه نیز دارای رئیس دائمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *