جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

والیبال ایران صدرنشین شد

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 376166
تیم ملی والیبال ب ایران سومین دیدار خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون آسیا را با شکست استرالیا به پایان رساند و در پایان دور مقدماتی این رقابت ها در گروه خود صدرنشین شد.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، سومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از صبح امروز چهارشنبه با دیدار تیم های ایران و استرالیا در سالن بالووان شولک شهر آلماتی آغاز شد.

قرمز پوشان تیم ملی ب ایران در این دیدار موفق به شکست سه بر یک تیم ملی والیبال استرالیا شدند تا با سه پیروزی و هشت امتیاز در گروه دوم این رقابت ها صدرنشین شوند.

تیم ملی ب والیبال ایران در ست دوم ۳۰ بر ۲۸ مغلوب استرالیا شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین گروه دو در مرحله حذفی این رقابت ها با تیم چهارم گروه یک (قزاقستان یا ژاپن) مبارزه کند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

تیم ملی والیبال استرالیا نیز با پذیرش این شکست، بدون امتیاز در رتبه چهارم گروه ایران قرار گرفت و در مرحله حذفی با یکی از تیم های کره جنوبی یا هند رقابت می کند.

روبرتو گرنت سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا از عملکرد بازیکنانش در دیدار با ایران اصلا راضی نبود و به رغم تعویض هایی باز هم نتوانست برابر ایران استقامت کند. سعید شیرود در مسابقه امروز یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار تیم ایران بود.

میانگین سن بازیکنان ایران ۲۴ و استرالیا ۲۰.۹ سال است که سبز پوشان استرالیایی نسبت به تیم ایران حدود سه سال جوانتر هستند. میانگین قد بازیکنان ایران ۱۹۷ سانتی متر است و بازیکنان استرالیا میانگین قدشان ۱۹۸ سانتی متر است که تفاوت زیادی با ملی پوشان ایران ندارند.

داور نخست این مسابقه (Nathanon Sowapark) از کشور تایلند بود که (Tatsuya Otsuka) داور بین المللی ژاپنی نیز او را به عنوان داور دوم در قضاوت همراهی کرد.

فردا پنج شنبه ۳۰ مردادماه تیم های شرکت کننده استراحت دارند و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جمعه ۳۱ مردادماه برگزار خواهد شد که تیم های اول تا چهارم گروه یک به صورت ضربدری با تیم های چهارم تا اول گروه دوم به مصاف یکدیگر می روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *