پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

فعالیت"جامعه وعاظ ولايي"غیرقانونی است

يکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 136162
جامعه روحانيت مبارز جامعه وعاظ ولايي کشوري را به رسميت نمي شناسند.تبعيت از رهبري در احياي مطالبات ايشان در دستور کار جامعه روحانيت مبارز قرار دارد
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز از تشکيل جلسه شوراي مرکزي اين جامعه خبرداد و گفت: جلسه اخير جامعه با محوريت تبعيت از رهبري در احياي مطالبات ايشان و تأکيد بر به رسميت نشناختن جامعه وعاظ ولايي کشوري برگزار شد.
احمد سالک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز به رياست آيت الله مهدوي کني دبيرکل اين جامعه با محوريت بررسي اخبار و اطلاعات داخلي و خارجي از جمله سيل پاکستان و تبعيت از رهبري در احياي مطالبات ايشان برگزار شد.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز همچنين تصريح کرد: جامعه روحانيت مبارز پس از بحث و بررسي فراواني با تأکيد اعلام مي کند که جامعه وعاظ ولايي کشوري را به رسميت نمي شناسد و فعاليت اين جامعه زير لواي جامعه روحانيت مبارز غيرقانوني است و اين جامعه هيچ وابستگي به جامعه روحانيت مبارز ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
اگه جامعه وعاظ ولایی بودن خودشون رو واسه مشایی نمیکشتن خصوصا اقایان ادیب و امیری فر