جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۹

نامه تند احمدی نژاد به مجلس خلاف نظر رهبر انقلاب بود

شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 171810
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:نامه اخیر آقای احمدی نژاد به مجلس برای معرفی وزیر ورزش بسیار تند بود و این مساله خلاف نظر مقام معظم رهبری در وحدت ملی است.

به گزارش جهان به نقل از  مهر، حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در دیدار با جوانان حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز پدر با تاکید بر اینکه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی نگاهشان به سمت جمهوری اسلامی است اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال سوء استفاده از کوچک ترین اختلاف در میان مسئولان و دوستان انقلاب نیز جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار داده اند و مسئولان باید هر گونه اختلاف نظری دارند به صورت صمیمانه حل کنند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره نوع بیان اهل ایمان با یکدیگر و اینکه بیان غیر اسلامی باعث می شود شیطان نیز نیرنگ کند، افزود: نباید اعتبار جمهوری اسلامی در خارج از کشور خدشه دار شود، نامه اخیر آقای احمدی نژاد به مجلس برای معرفی وزیر ورزش بسیار تند بود و این مساله خلاف نظر مقام معظم رهبری در وحدت ملی است.

عسگر اولادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه جوانان تصریح کرد: نظر امام خمینی(ره) همواره بر این بود که نسل جوان و نخبگان آینده نگر و دور اندیش باشند، دیدن افق های دور دست توقعات بزرگ را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی به نقد جوانان خود توجه ویژه دارد اما برخی توقعات امکان برآورده شدن آن در حال حاضر وجود ندارد زیرا در شرایط امروز کشور در تحریم های اقتصادی ، مشکلات و فتنه های گوناگون قرار داریم و موتلفه اسلامی موظف به پاسداری از حریم ولایت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: موتلفه اسلامی توجه زیادی به نسل جوان خود دارد و اکثریت کادرهای اجرایی این تشکیلات را جوانان تشکیل می دهند، در حزب موتلفه اسلامی شخص سالاری نداریم و همه چیز متکی به سیستم است و باید در این مسیرحرکت کنیم.

عسگر اولادی تاکید کرد: جوان باید حرف بزند و انتقاد کند زیرا جوانان نیروهای مولد هستند.

وی در ادامه با اشاره به جاذبه و دافعه در نظام جمهوری اسلامی گفت: متاسفانه عده ای جاذبه داشته اما جاذبه آنها فتنه و انحراف است،باید به روش جاذبه و دافعه امیر المومنین علی(ع) توجه کرد و راه آن حضرت را در پیش گرفت،یک مجموعه ایمانی که دور هم جمع شده اند نمی توانند جاذبه نداشته و یا فقط دافعه داشته باشند.
وی افزود: کدام حزب با ریشه در دنیا است که تنها به جوانان خود بها دهد، باید به جوانان فرصت داد که به تدریج حرکت کرده و رشد کرده و تربیت شوند و مسئولیت ها را در اختیار گیرند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: نسل اول انقلاب نباید در افراط بوده و نسل جوان و جدید را نباید در تفریط نگه داشته باشد، از اعتنا به جوانان و در اختیار گرفتن مسئولیت ها توسط جوانان در حزب بسیار راضی هستم نمای موتلفه اسلامی به تدریج نمای جوانی می شود اما معتقدم جوانان باید بیشتر رشد کنند و تربیت شوند و آماده تحویل گیری شوند.

عسگر اولادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهدای ۲۶ خرداد - شهیدان امانی، بخارایی،صفار هرندی و نیک نژاد - به بیان خاطراتی از این شهدا که در آن ایام از نسل جوان بودند، پرداخت.

وی در این جلسه همچنین به سئوالات جوانان حاضر در جلسه پیرامون مسائل مختلف روز پاسخ گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سخنان نمايندگان مجلس و تيتر بسياري از سايتها و روزنامه ها خلاف نظر مقام معظم رهبری در مورد وحدت ملی نيست؟!!!
چرا اينقدر از مقام رهبري هزينه مي‌كنيد
واقعا كه سيد حسن نصرالله خوب مسئولان ايران را شناخت كه گفت رهبري در ايران هم مظلوم است
Iran, Islamic Republic of
خلاف نظر آقا در مورد وحدت ملی رفتار کردن ، همین اظهار نظرها و آتش افروختن بر رابطه مجلس و دولت هست.برادر محترم عسگر اولادی بهتر است به تلاش خود و همفکرانش در موتلفه در جهت حفظ وحدت ملی و دیدار با سران وحدت ملی!؟ مشغول باشد.
کدوم نامه تند ؟
همون که ایرادات قانون مجلس رو گوشزد میکرد؟ و چون گفته بود بالای چشم مجلس ابرو هست یک عده ناراحت شده بودند؟
راستی این همه هجمه و توهین سخیف توسط یک عده بر ضد دولت خلاف نظر رهبری نیست؟
باز هم یک اظهار نظر بسیار بی وجه. چه طور اقای توکلی حق دارد دولت را قانون شکن ترین دولت پس از انقلاب (با چه ادله و ملاک هایی) بنامد ؟ چه طور رئیس مجلس به اخطار قانون اساسی رئیس جمهور آن طعنه زشت را زد و کسی صحبت از وحدت نکرد. حالا که رئیس جمهور چهار تا سئوال منطقی پرسیده وحدت باید حفظ شود. والله وحدت زورکی وحدت نیست. بعد هم خود نمایندگان شش ماه وقت خودشان را تلف کردند و ادغام وزارتخانه ها را تصویب کردند حالا مصوبه داده اند دو سال تاخیر بیفتد تا کار کارشناسی(؟؟؟؟) شود. پس آن شش ماه چه کار می کردید؟
Iran, Islamic Republic of
نامه رئيس جمهور تند نبود
آقايان نازک نارنجي مجلس!!! چطور شما و دوستانتون هر لفظي که بخواید به دولت و رئيس جمهور نسبت مي ديد؟!!!!
رئيس جمهور هر چي تو اون نامه گفته "توهين" نکرده...
اگه مرديد جوابشو بديد
Iran, Islamic Republic of
قانون برنامه پنجم يك سال تو مجلس معطل ماند براي كار كارشناسي اما مي گويند سالي كه نكو ست از بهارش پيداست. حالا ببينيد چند بار مجلس قانون مصوب خودش را نقض و وتو كند كه البته قانون گريزي نيست ها !!!!‌ اول گفتند وزارتخانه ها بشود 17 تا بعد يكي خودشون اضافه كردند حالا هم كه كل قضيه را دارند بر مي گردونن. انصافا مجلس يكشنبه سياه و مجلسي كه دستور رهبري را يك سال و اندي روي زمين گذاشته ولايتمداره؟!!!‌ احمدي نژاد 11 روز در برابر حكم رهبري لجبازي كرد همين مجلسي ها فرياد وا ولايتاشون بلند بود جوريكه گوشخراش بود. حالا هم كه جناب باهنر به جاي پاسخ به انتقاد به حق دكتر از رهبري هزينه مي كند و يكي نيست به اين بابا بگه اگه احمدي نژادبه خاطر 11 روز ضد ولايت شناخته شد ( كه من قبول ندارم) شما مجلسي ها به خصوص هيات رئيسه در برابر حكم رهبري يك سال و اندي مقاومت كرديد و هنوز حاضر به تصويب طرح نظارت خودتان بر خودتان نشديد و گذاشتيد وقتي تصويب كنيد كه اجرايش براي مجلس بعد بيفتد. شما ها دشمن ولايت هستيد .
Iran, Islamic Republic of
این نامه تند است یا آن نامه لاریجانی به قوه ی قضائیه برای برخورد با احمدی نژاد در مورد قانون شتاب زده و لجوجانه وزارت ورزش؟
United States
خلاف نظر رهبری مخالف با طرح نظارت مجلس نبود؟
خلاف نظر رهبری مصوبه دانشگاه ازاد نبود؟
لجاجت مجلس با دولت خلاف نظر رهبری نبود؟
گرچه از دولت گله داریم اما مجلس از رهبری استفاده ابزاری نکند
Iran, Islamic Republic of
نامه احمدی نژادخلاف نظررهبری است یا حاشیه سازی های .... برای دولت خلاف نظررهبری است؟
United States
در جواب اون دوستي كه با متن طولاني سعي در مبرا نمودن دولت با اوردن مصداق هاي بدتري از ولايت نشناسي و قصورات مجلس سعي در مبري نمودن دولت از اشتباهات گذشته داشتند بايد عرض كنم شما يك سال را در برابر 11 روز قرار داده اي كه چه ؟ شما يك غلط كوچك را ميخواييد با يك غلط بزرگتر پاك كنيد كه اين اشتباست نكته اينجاست اگر مقننه مقننه بود مجريه مجريه بود قضاييه قضاييه بود و همه در مسير خط امام و رهبري بودند الان نه گرفتار فتنه بوديم نه منحرفين نه ...
Iran, Islamic Republic of
دفتر مقام معظم رهبری چند بار باید اطلاعیه بدهد که ولی امـر مسلمین نیازی به قیم و سخنگو ندارند و هر مطلبی که لازم باشد به استحضار ملت برسد از سوی دفتر و به صورت رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.
پس بهتر است، موتلفه‌ای‌ها وکیل و وصی رهبر حکیم انقلاب نشوند که حضرت ایشان به اندازه کافی تریبون دارند و همانگونه که بارها اعلام فرموده‌اند، هیچ حرف درگوشی ندارند و حرف‌هایشان را صریح بیان می‌دارند.
Iran, Islamic Republic of
آقا جان عسگراولادي که در مجلس نيست که تا از دولت انتقاد کرده است همه به مجلس حمله مي‌کنيد
برخي بي خود مي خواهند اشتباهات احمدي نژاد را با حمله به مجلس مخفي کنند
مجلس هم اشکالات خودش را دارد
جهان نظر ما را هم بزن
United Kingdom
زمانی که جناب ... شروع کرد به نوشتن نامه های سریالی در مورد خلاف قانون انجام دادن دولت و بقیه هم در مورد سکوت احمدی نژآد انتقاد کردند بنده به دوستان عرض کردم که اگر احمدی نژآد سخن بگوید این ... خواهندگفت که خلاف فرمایشان مقام معظم رهبری عمل کرده است و ...
این توهین و فحاشی و سیاه نمایی عملکرد دولت توسط مجلسیان و سیاسیون خلاف نظر رهبری نیست ولی نامه ای که نظر غیرکارشناسی مجلس را با منطق به چالش کشیده خلاف رهبری است.
درود بر احمدی نژاد که تنها بار همه چیز را به دوش می کشد. خدایا این مرد چقدر مظلوم است.
آیا توهین های آقای لاریجانی و تهمت دیکتاتوری زدن و بنی صدر شدن به احمدی نژاد در راستای وحدت بود آیا شکایت از رئیس جمهور به قوه قضائیه در راستای وحدت و نظرات رهبری بود.
عاجزانه خواهش می کنم منصف باشید و آنقدر که در مقابل احمدی نژاد شیر هستید در مقابل دیگران نیز اینگونه باشید.
Iran, Islamic Republic of
آقای عسگر اولادی بهتر است به رفیقش لاریجانی می گفت نامه محرمانه به دولت را چرا از تریبون مجلس خواندند این خلاف نظر رهبری نبود
Iran, Islamic Republic of
شما فقط خلافهاي رئيس جمهور را مي نويسيد خلافهاي خودتان كه بي شمار است
اطاعت از رهبری امری واجب است
چرا همیشه دولت به نا فرمانی متهم است. چرا سعه صدری که معظم له خواسته بودند را هرگز و هرگز و هرگز از مجلس ندیده ایم
و مجلسی ها زیرکانه بازی را آنگونه رقم می زنند که دولت در مقابل رهبری است؟
اقای عسگراولادی رئیس جمهور یک ادم کاملا ولایی است شما از کسانی انتقاد کنید که به ظاهر ولایی هستند خودتان خوب می شناسید
Iran, Islamic Republic of
واقعا ممنون ازمردم بابصیرتمون حقیقتا اقادرمورد مردم ایران نظرصحیحی دارن که اسیر جو زدگی ها نمیشن