جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیشکسوت‌پرسپولیس‌خواهان‌استعفای مدیر

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 441919
قیمت پرسپولیس بیشتر از این حرف‌هاست که چنین صحبت‌هایی مطرح شود. اگر طاهری نمی‌تواند کاری کند استفعا بدهد .
به گزارش جهان ، فرشاد پیوس در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پارسه اظهار داشت: تیم جوانی داریم و ۷۰-۸۰ درصد تیم تغییر کرده است. بازیکنان ما باانگیزه‌ هستند.

سرمربی پارسه در خصوص شرایط باشگاه گفت: باشگاه خصوصی است و عابدینی مالک و همه کاره باشگاه است در این شرایط اقتصادی پول در آوردن سخت است تیم‌های دولتی بهتر می‌توانند وضعیت خود را پیش ببرند. تاکنون مشکلی در خصوص پرداخت‌ها نبوده است. باید شرایط نیم فصل را ببینیم و بعد از آن در خصوص وضعیت صعود به لیگ برتر صحبت کنیم.

پیوس در مورد شرایط باشگاه پرسوپلیس یادآور شد: فکر می‌کنم بازیکنان از نظر فوتبالی بهتر عمل می‌کنند و از لحاظ بدنی بهتر شده‌اند. چون جوان هستند نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند و قطعاً اگر به آنها فرصت داده شود می‌توانند در آینده نتایج بهتری را کسب کنند.

وی در خصوص صحبت‌های طاهری مبنی بر اینکه هر هوادار ۵ هزار تومان به باشگاه کمک کند یادآور شد: این کار درست نبود. قیمت پرسپولیس بیشتر از این حرف‌هاست که چنین صحبت‌هایی مطرح شود. اگر طاهری نمی‌تواند کاری کند استفعا بدهد خیلی بهتر است کسانی هستند که می‌توانند حلال مشکلات باشند از جمله دادکان و عابدینی که می‌توانند وضعیت را بهتر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *