پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

كاشاني هيات مديره پرسپوليس را معرفي كرد

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 70081
سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران گزينه‌هاي احتمالي اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس را اعلام كرد.
 به گزارش ايسنا، "حبيب كاشاني" گفت: حسين هدايتي، محمد حسين نژاد فلاح، مجيد فرخزادي، علي پروين و محمد دادكان از گزينه هاي حضور در هيات مديره باشگاه پرسپوليس هستند و سازمان تربيت بدني به زودي وضع باشگاه را مشخص مي كند.
 
مشاور عالي رئيس سازمان تربيت بدني درباره حضور محمد دادكان در هيات مديره باشگاه هم گفت: محمد دادكان براي مدير عاملي باشگاه يكي از گزينه هاست و با توجه به توانايي هاي وي اميدوارم به زودي به فوتبال باز گردد. كاشاني درباره ادامه حضور خود در باشگاه پرسپوليس هم گفت: با توجه به قانون، فقط سه ماه مي توانم با اين عنوان در پرسپوليس بمانم. وي افزود: به علت دو شغله شدن، نمي توانم به صورت همزمان در باشگاه پرسپوليس و شوراي اسلامي شهر تهران كار كنم و طبق قانون هم حداكثر تا سه ماه مي توانم سرپرست باشگاه باشم و پس از آن بايد وضع باشگاه مشخص شود. عضو شوراي شهر تهران ادامه داد: دست كم 200 هزار نفر از مردم به من راي دادند و بايد تا پايان اين دوره شوراي شهر تهران، در خدمت مردم باشم. سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: شوراي شهر تهران، حداكثر دو روز در هفته جلسه دارد و مي توانم در روزهاي ديگر در جاي ديگر به مردم خدمت كنم. كاشاني تصريح كرد: به هيچ عنوان چون به صورت موقت در باشگاه هستم، كارها را سرسري نخواهم گرفت و طوري كار مي كنم كه انگار سال ها قرار است بمانم و پرونده همه كارهاي باشگاه به طور جدي پيگيري خواهد شد. وي تاكيد كرد: در ابتدا فكر مي كردم مشكل باشگاه اقتصادي است ولي هم اكنون مطمئن هستم كه مشكلات معنوي هم داريم كه بايد با صحبت كردن با اعضاي تيم اين مشكلات را حل كنيم . سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران در گفت‌وگو با شبكه خبر اظهار كرد: مدير عامل باشگاه استقلال تهران كه هم اكنون در سمت قائم مقام سازمان تربيت بدني است بهتر است يكي از اين دو سمت را در اختيار داشته باشد چون سازمان تربيت بدني حكم پدري را براي ورزش دارد و بهتر است براي اينكه شائبه از بين برود ايشان در سمت مدير عامل استقلال نباشد. مشاور عالي سازمان تربيت بدني گفت: واعظ مديري خوب است و بهتر است در همه جاي ورزش از وي استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *