پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

زخمی شدن شیخ «علی سلمان»+تصاویر

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 230715
بر اثر این تیراندازی، «حسن المرزوق» معاون دبیرکل حزب معارض "تجمع الوحدوی" نیز مورد اصابت قرار گرفت و زخمی شد و مدت طولانی در حال خونریزی بود تا اینکه در نهایت تعدادی از جوانان وی را به منزلش انتقال دادند.
زخمی شدن شیخ «علی سلمان»+تصاویر
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، چند روز پیش در خبری تحت عنوان «شیخ علی سلمان زخمی شد»، خبرنگار افتخاری ما در منامه پایتخت بحرین از زخمی شدن شیخ «علی سلمان» دبیرکل "جمعیت وفاق اسلامی" بحرین خبر داد.



وی در ادامه افزود: "جمعیت وفاق اسلامی" با صدور بیانیه ای رسمی از زخمی شدن دبیرکل خود بر اثر برخورد یک خمپاره از فاصله نزدیک، خبر داده است.

در این بیانیه همچنین آمده: بر اثر تیراندازی نیروهای آل خلیفه از فاصله نزدیک به معترضان که شیخ «علی سلمان» نیز در میان آنان بوده است، وی از ناحیه بازو و کمر مورد اصابت قرار گرفت و زخمی شد.

این بیانیه افزوده: بر اثر این تیراندازی، «حسن المرزوق» معاون دبیرکل حزب معارض "تجمع الوحدوی" نیز مورد اصابت قرار گرفت و زخمی شد و مدت طولانی در حال خونریزی بود تا اینکه در نهایت تعدادی از جوانان وی را به منزلش انتقال دادند.

تصاویر ذیل حضور شیخ «علی سلمان» و «حسن المرزوق» در کنار جوانان انقلابی و لحظه زخمی شدن آنان را نشان می دهد.
 
 






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *