جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲

چه کسی از شیوخ عرب پول گرفت؟

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 355717
چطور یارانه در دولتی با این وضع پرداخت میشد ولی اکنون که درها گشوده شده اند و با کدخدا فالوده میخوریم و در ژنو تمام قدرت های بزرگ را به زانو درمیاوریم! برای انصراف مردم از دریافت یارانه به هر اقدام (به قول عده ای) پوپولیستی دست میزنیم؟
به گزارش جهان، وبلاگ "شیعه، مذهب مبارز" نوشت:
بیژن زنگنه وزیر نفت  گفت:وزیر احمدی نژاد در خاطره ای به روحانی گفته است که به امارات رفته بودم و از مسئولین اماراتی با خواهش مقداری پول برای ایران گرفتم!که این خاطره باعث تاثر جناب روحانی شده و اشک ایشان سرازیر میشود!

متاسفانه آقای زنگنه از دلارهای کثیفی که امثال سیدمحمد خاتمی و ابطحی از شیوخ اماراتی و عربستانی جهت برپایی فتنه بعد از انتخابات88دریافت کردند هیچ سخنی نگفته اند که به نظر من این دردناک تر آن است که عده ای خائن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب از خنازیر لَچَک به سر حاشیه خلیج  فارس گدایی کنند.

نکته دیگر اینکه هرچه بود احمدی نژاد ضعف های کشور را از تریبون های عمومی فریاد نمیزد و اینکه چطور یارانه در دولتی با این وضع پرداخت میشد ولی اکنون که درها گشوده شده اند و با کدخدا فالوده میخوریم و در ژنو تمام قدرت های بزرگ را به زانو درمیاوریم! برای انصراف مردم از دریافت یارانه به هر اقدام (به قول عده ای) پوپولیستی دست میزنیم؟
***
- برخی میگویند که انتخابات تمام شده و این حرفها دیگر مصرفی ندارد اما به نظر من دولت و پیاده نظام رسانه ای آن هنوز هم از احمدی نژاد و جلیلی میترسند و این تخریب ها هیچ دلیلی جز ترس ندارد.
پ.ن:از قرار دادن نام دکتر جلیلی در کنار احمدی نژاد هیچ مقصودی نداشتم و این دو را کاملا متفاوت میدانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خواهر شما از اردبیل
احمدی نژاد یک مرد است .مردی که برای ایران عزت و اعتبار خرید. الان دیگر موشهای دیروزی ،شیر شده اند و بوی گند گزینه های روی میزشون رو که فضله ی افکار وحشی آنهاست به جهانیان تقدیم میکنند.
احمدی نژاد ! خدا حافظ و پاسبان توست ای نگاهبان تاریخ معاصر ایران.
مملی
... آقای احمدی‌نژاد خدمات خوبی به ایران کرد اما به هیچ وجه شایستگی ریاست‌جمهوری و بازگشت به فضای سیاسی کشور را ندارد.