پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۶
۱۴۰
در حاشیه چند جمله تامل برانگیز رئیس جمهور؛

آقای روحانی! از جیب مردم شعار ندهید/ چرا به حدود 50 درصد مردم، اتهام جنگ‌طلبی می‌زنید؟!

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 425719
خوب است آقای روحانی توضیح دهند چرا برتری هفت دهم درصدی خود را به حساب کل مردم در آن انتخابات گذاشتند و از جیب همه شعار دادند؟!
آقای روحانی! از جیب مردم شعار ندهید/ چرا به حدود 50 درصد مردم، اتهام جنگ‌طلبی می‌زنید؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت الاسلام حسن روحاني، رئیس جمهور روز پنجم خردادماه در جمع مردم غرب استان تهران عنوان کرد: مردم با انتخابات۹۲ به دنيا اعلام کردند که مصمميم مشکلات را با صلح و مذاکره حل کنيم.

وی با بیان اینکه "مردم ميدانند مشکلات با شعار حل نمي شود"، افزود: شاهد ثبات و آرامش در بازار و رونق تدريجي در اقتصاديم.

رئیس جمهور پیش از این و در روز 30 اردیبهشت ماه در جریان سفر استانی به استان آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی تبریز با بیان اینکه حق نداریم از جیب مردم در جامعه افراط و شعارزدگی ایجاد کنیم گفت: اگر کسی می‌خواهد شعار بدهد باید از جیب خودش هزینه دهد نه از جیب ملت.

این اظهارات رئیس جمهور از چند بعد قابل تامل و واکاوی است. زیرا به نظر می رسد که شعار دادن از جیب ملت توسط ایشان کلید خورده و اکنون هم ادامه دارد.

در واقع خوب است آقای روحانی توضیح دهند چرا برتری هفت دهم درصدی خود را به حساب کل مردم در آن انتخابات گذاشتند و از جیب همه شعار دادند؟!

سوال دیگر این است که اضافه کردن کلمه "صلح" به "مذاکره" معنایش چیست؟ یعنی آن قریب پنجاه درصدی که به ایشان رای ندادند صلح طلب نیستند؟! چرا به آنها که به او رای ندادند تهمت جنگ طلبی می زنند؟

اگر نمی دانید که خوب هم می دانید، اولین گام در هموار کردن مسیر حمله نظامی آمریکا به یک کشور و ملت، ضعیف کردن بنیه دفاعی و تحقیر آن ملت و کشور با بازرسی های گسترده از تاسیسات نظامی و نهایتا خلع سلاح اوست. تجربه عراق پیش روی شماست! اصرار بر خلع سلاح حزب الله لبنان برای چیست؟! آیا شنیده اید آمریکا با غیر از حریف تضعیف شده وارد نبرد شود؟! پس کسانی عملا مسیر جنگ را هموار می کنند که راه را برای بازرسی از مراکز نظامی و تضعیف قوه دفاعی بازکنند و اجازه بازجویی و تحقیر ملت را بدهند.

موضوع دیگری که در سخنان اخیر مورد اشاره آقای روحانی قرار گرفته، پرهیز از شعارزدگی است اما اگر مشکلات با شعار حل نمی‌شود - که نمی‌شود - چه کسی شعار حل صد روزه مشکلات اقتصادی را داده بود؟ چه کسی شعار رفع مشکل دریاچه ارومیه را داده بود؟ چه کسی جز دولت مسوول رفع مشکلات مردم است و امروز به جهت نگاه به دلارهای دست دشمن کارنامه قابل دفاعی ندارد؟ چگونه شاهد آرامش در بازاریم؟! با فریب و پنهان کاری از مردم در افزایش قیمت بنزین؟ با ارایه آمار غلط در اشتغال و تولید؟!

شاید بهتر باشد آقای روحانی از جیب همه مردم شعار ندهد و لااقل در قبول گرانی ها، رکود بازار، افزایش بیکاری و... با ملت همدل و همزبان باشد! در این صورت، بی شک اعتماد و همراهی مردم با دولت هم افزایش خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یقین
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله با توجه به اقدامات 21 ماه اخیر دولت،مردم سال 96 این دولت را کنار خواهند زد...
علی
خواب دیدی خیر باشه . به همین خیال باش
احمدی
جوابت رو از تعداد منفی و مثبت ها گرفتی؟؟
Latvia
روشنفکرها که جهان نیوز نمی خونن. به دوستان میگم گاهی سری به جهان نیوز بزنین و در مخالفت با نظر افراطیون رای بدین تا فکر نکنن همه مردم مثل اونها فکر میکنن میگن مگه اعصاب زیادی داریم با اونا سر و کله بزنیم.
ببخشید بگید کجایید اگه ممنوع نباشه ما هم بیاییم. خوشتون نیاد تنهایی گرد و خاک کنید . آدرس بده . منف و مثبت بگیر . باشه پسرم .
بله.ازمثبت منفی ها معلومه که اینجاپاتوق ورشکسته های سیاسیه.بهتره از اینجا بیرون نیایید چون به مردم خیلی بدهکارید.همین جا خوش باشین.خودتونید وخودتون.الکی خوش ها....
Romania
علی آقا بیدار شو
من كه به پايداري ها راي نمي دهم..
رضا
lمن که به روحانی رای ندادم واز همان اول هم قبولش نداشتم اما بدانید که اونای که بهش رای دادند پشیمانند وسال 96 هم رای نمیاره
باز هم دکتر روحانی را انتخاب خواهیم کرد. عملکردشان هم با این همه مشکلات که از دولت قبل برایشان مانده واقعا عالی و فراتر از انتظار است.
ببخشید منظورتون عمل نکرده دیگه؟ ....
Romania
آره مثلا 19000 سانتریفیوژ به درد نخور مونده بود که ریخت دور. یا کلی دستگاه بیفایده زیر کوه فردو یا تاسیسات پر خرجی توی کویر نطنز که زحمت کشید و تکلیف همشونو روشن کرد!
الکی مثلا ما هیچی نمیدونیم!
آی گفتی عزیز
محمد
میشه چندتا از عملکرد های مثبت دولت رو واسه من بیسواد بگی؟!
البته بجز شاهکار هسته ای!!!!!!
امیدوار
2 بعلاوه 2 مساوی 5 . بنزین گرون بشه . بقیه اجناس گرون نمی شه . واردات به صفر رسیده . صادرات الی ماشاء الله . بازم بگم ....مسکن مهر ، ...زیاد وقتتون رو نگیرم اکبر عبدی بقیه رو می دونه . بنده خدا منتظر کلیده.
Iran, Islamic Republic of
از دولت قبل کارهای خوبی هم ماند که امروز مانع از اعتراض مردم به روحانی شده .
مجید
شانس آوردید دولت قبلی احمدی نزاد بود
ان شاالله این خواب آشفته شما تعبیر نخواهد شد
کلید
Iran, Islamic Republic of
با کلید ، مشکل انتخابات را حل می کنند ! این دفعه بجای یک کلی ، دسته کلید نشان می دهند و تمامی مشکلات را حل می کنند! فتنه بعدی این است که می گویند نگذاشتند کار کنیم یک بار دیگر به ما رای بدهید تا شما را نجات بدهیم
نیما
کاملا معلومه که مخاطب های این سایت چه تیپی هستند.همان هایی که کشور رو تو هشت سال پنجاه سال عقب بردن.ولی بدونین هنوز خیلی زوده که برگردین به صحنه.از شکست مفتضحانه ای که تو انتخوابات خوردین درس بگیرید.هنوز مردم ایران از کابوس احمدی نژاد لرزه به جونشون میوفته..هنوز عرق اختلاس هاتون خشک نشده.هنوز ضربه دلار 4هزاتومنی شماها رو میخوریم...یه20سالی باید صبر کنید که نسل عوض شه.ما نسل امروزی ها مثل کوه پشت روحانی وایسادیم
ناآشنا
آقانیما ! ن ...... شب درازه !!!!!!
بابا نسل امروزییییییییی بابا کووووووه :))))))
فکر کردی مایی که میایم اینجا کامنت میذاریم مال عهد شاه عباسیم؟! ما هم نسل امروزیم گفتم که پس فردا که دیدی پشت روحانی کوه که هیچی تپه هم دیده نمیشه یهو سکته نزنی!
کوه میدونی چیه ؟؟؟اگر کوه شدی آتشفشانی میشیم و ذوب می کنیم هر مخالف ولایت را . البته ما اشداء علی الکفار رحماء بینهم هستیم . خدا نکند کسی در طرف کفار قرار بگیرد .
امید مهاجر
Iran, Islamic Republic of
با 4.7 میلیون نفر رای کنار میزنید؟؟؟؟
اتهام جنگ طلبی به نیمی از مردم نبود اگر هم اتهامی باشه به اون 4.7 میلیون نفری بود که در دوره محمود خان با نون و بوقلمون رسیده اند....
اگه دوس داشتی نه با اون 270 هزار رای کنار میزنیم! اگرم خواستی با او 97 درصد عدم انصراف یارانه ای!
گزینه های دیگه ای هم رود میز و زیر میز و اینور اونور میز داریم که به موقعش! افتاد حالا؟
مگه اصلا شماها به نظر مردم احترام میگذارین شماها فقط همین پنج درصد قدرتمند جامعه هستین ضمنا راست هم میگی احتمالا از کسی خوشتون نیاد فورا کنار می زاریدش
96
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور،رو به
....هستند.
میر
Iran, Islamic Republic of
مردم خواهند فهمید که در مناظرات سال 92،حق با که بود.
علی
همیشه حق با مردم است اگه افراطیون بگذارند و از جانب مردم که هیچ جایگاهی میان آنها ندارند شعار ندهند و جمع قلیل خود را نماینده مردم ندانند
Iran, Islamic Republic of
آره به زور 50 درصد راي جمع كرد
سید
مثل اینکه امار نمیدونید 18 میلیون اصلا رای ندادند یعنی به کل قبول نداشتند این انتخاباتو
همیشه حق با مردم است مگر وقتی که بی رنگ باشند!!!
دیگه خواهند فهمید نه! هر کی دوزار بهره هوشی داشته تا حالا فهمیده هر کی هم که تا حالا نفهمیده بهتره فقط براش دعا کنیم!
خواهی گذشت.
Iran, Islamic Republic of
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن



نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز



بگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــذرد.
1396
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس جمهور!


دوره ی شعــــــــــــــار تمام شده است.
علی
دولت قبل که 8 سال تمام شعار داد و4 قطعنامه علیه ایران به ارمغان آورد
Iran, Islamic Republic of
آره لابد وزراي روحاني بودن كه تو اون 8 سال اين همه راه و راه آهن و خانه و سد براي ملت ساختن. برگشته بعد 2 سال 80 مليون وام مسكن مثلا تصويب كرده كه هر ماه 1.1 مليون بازپرداختش است
به ریس جمهورتان بگوییددوره انتخابات وشعاردادن گذشته ...
Iran, Islamic Republic of
اینها کلا تفکرات ... هستند که ریشه آنها را در ...
چاکراتیم
آقای ریس جمهور چقدردرلفافه سخن میگی بابابه صراحت بگوییدمنظور وتعریف شما ازصلح ومذاکره چیست ؟طرف حساب شما توی این مملکت کیست یاچه کسانند؟این همه صحبت بابغض وکینه ازکجا برای چیست ؟کم حوصلگی وکم صبری شمامقابل همه منتقدان ازچیست؟واقعا مارونگران کردیدباباحرفهاتونو لطفاصریح تربیان کنید تاموضع مامقابل شما روشن تربشه.خیلی نگرانیم .
جگر شیر ندارنند ... سفر عشق رفته اند
ضیا
Iran, Islamic Republic of
عالییییییییییییییییییییییییی
خودش که فقط شعارمیده وزیرهم که سزیع تکذیب میکنه ...
می دانید توافق ژنو یعنی چه؟!!!!!!
توافقی که چه صورت بگیردچه نگیرد>صورت مسئله مشکلات ملت پاک میشودولی آثارهمچنان باقیست
ما میدانیم. شما نمیدانید. یعنی حرکت به سوی پایان انزوا و رشد و پیشرفت. یعنی مهار تحریم های بیشتر. یعنی مهار تورم افسار گسیخته. بازم بگم
علی
برادر من مشکل غرب ابا ابران ریشه ای است توافقی هم صورت بگیرند اونا دنبال بهانه ای دیگه ای میرن وبا کوچکترین بهانه تحریم ها رو با شدت بیشتری بر می گردونن اگر چه بهانه هسته اب هم نباشد
Iran, Islamic Republic of
آيا شما ميدانيد همين تحريم هاي بيشتر را چه كسي در داخل براي كشور رقم زد ؟بريد پايان تحريم هاي بيشتر از آقا زاده ها بخواهيد
Latvia
احمدی نژاد مسبب اصلی تحریم ها و بد بختی مردم است.
شما بايد تو اين دوسال اين چيزاى خوبى که نوشتى بغد از توافق ژنو و لوزان رو حس ميکردى! و آيا نتيجش اينهايي بود که نوشتى؟ آمريکا به تعهداش بعد از توافق ژنو عمل کرد؟ چرا بعد از توافق ژنو 30 شرکت و افراد را تحريم کرد؟ چرا نمايتده ايران درسازمان ملل را راه ندادند اونم به بهاته خيلى مسخره!!!!
اصلا حواست هست الان آمريکا چى ازمون ميخواد؟ حواست هست که به بهانه رفع تحريمهاى هسته اى بايد مراکز نظامى ما رو بازديد کنند! ميفهمى اگه ميزان قدرت دفاعى و ميزان تجهيزات نظامى ما رو بفهمن چه اتفاقى خواهد افتاد؟
اصلا برو ببين تحريمهاى هسته اى شامل چياست؟ برو ببين اين تحريمها اونقدر ارزش داره که امنيت کشور به خطر بيوفته؟!
تو توافقى که امضا کردن فقط تحريمهاى هسته اى تعليق ميشه! معنى تعليق با لغو خيلى فرق داره جناب!

ى سوال ديگه! اينکه جوانها الان بيکارن! نکنه آمريکا شغلهاى داخل کشور روتحريم کرده! که جوانها بيکارن؟؟ اين مشکل ى مشکل داخليه و به مسئولان مربوط ميشه! چسبيدين به مذاکره! کدوم يکى از مشکلات با مذاکره حل ميشه؟ کدوم يکى از مشکلات با توافق لوزان و ژنو حل شد که با توافق نهايي حل بشه؟؟؟؟؟
Latvia
شما میدونی وقتی نتونی نفت رو بفروشی، اونی رو هم که با بدبختی فروختی نتونی پولشو بگیرذ یعنی چی. کار که بدون سرمایه ایجاد نمیشه. تازه تو این وانفسای اقتصادی دست همه درازه برا یارانه که اگر همین پول صرف تولید و رونق اقتصادی بشه کلی از مشکلات حل میشه. حتما نمیدونی این طرح فاجعه بار یارانه نقدی هم سوغات دولت قبله. حالا یکی اومده تلاش میکنه مشکلات رو حل کنه شما جلوش قد علم کردین و کارشکنی میکنین.
مسافر
نکنه مملکت به این بزرگی و ثروت فقط نفت داره ...
بره دنبال انرژی هسته ای تا از نفت خلاص بشه و مجبور نباشه نفت بفروشه که پولش رو بهش ندن ... تازه تولید بالا میره و هزاران هزار شغل برای جوانان ایجاد میشه ... باهوش
lما که منابع اورانیوم زیاد نداریم، ما کشور نفتخیز هستیم.
بابا پولدار . !!!! رانت خوار هم هستی ؟؟؟ چرا وقتی نیاز دارید دم از کسانی می زنید . که نان شب ندارند . فهمیدیم که خیلی از پولدارها مثل .... دنبال بودند یارانه شان را از دست ندهند . قسمتی که توی این دولت بود حتما دستور مجلس بود . دولت قبلی کار خودش . بابا مردم همه چیز رو می دونند. سر مبارک رو از زیر برف دربیارید.
اگه نفتی رو که میفروشی پولشو نمیتونی بگیری برای چی میفروشی؟....هیچ بقال بیسوادی اینکارو میکنه؟
آفرین اما سعی کن مختصرتر بنویسی
مسافر
وای !!!!!!! چقدر تو با سوادی !!!!!! فکر کنم تو دانشگاه آزاد درس خوندی !!!!!
کاش نمیدونستیم
ک.م
با سلام

ما از دولت تدبیر که به راستگویان نیز ملقب است فهمیدیم:

منتقدان بیسواد, کم عقل, همراه اسرائیل و شایسته ورود به جهنم هستند!

فهمیدیم که وضع اقتصاد با گرانی های پی در پی بسیار خوب شده البته چرخ معیشت حسابی می چرخد اگر سانتری فیوژها لنگ می زنند!

به کچل ها زلفعلی و به کورها پراغعلی گفته می شود تا فتح الفتوح مذاکرات بهتر فهمیده شود!!
از نام حضرت علی علیه السلام در این تعابیر استفاده نکنید
Turkey
عالیست احسنت.
Iran, Islamic Republic of
طرف روحانی فقط 4میلیون افراطی هسنتد نه نصف مردم
اشتباه مثبت دادم
این کلمه افراطی اولین بار توسط دشمن در رسانه ها برای انقلابیون مورد استفاده قرار گرفت و الان در دهان هر آدم بی اطلاعی می چرخه. با تفسیر معروف افراطی در رسانه های استکباری، کل مردم ایران افراطی اند مگر کسانی که با استکبار بسازن و کوتاه بیان.
...
آفرین
اقای روحانی دلش لک زده برای رابطه با امریکا و هرکاری میکنددر این جهت میباشد که البته از اقای رفسنجانی و خاتمی درس میگیرد که انها هم همین پیشنهاد را به اودارند.
Iran, Islamic Republic of
اولا" كه سي و شش درصد افراد واجد راي دهي به ايشان راي دادند و نه 50 درصد مردم !!!
دوما" اين كه همان كساني هم كه به ايشان راي دادند انتظار ديگري داشتند و مي خواستند كه اين بابا به وضع كشور برسد و نه اين كه كشور را به اين ركود وحشتناك نابودكننده برساند
سوما" اين كه اگر قرار بود ايشان به شعار براي اداره كشور متوسل شود . خيلي ها بهتر ازين مي توانستند اين كار را بكنند
...
ششما"
رامین
منظور شما از رکود وحشتناک نابود کننده چیه؟ کمی انصاف داشته باشید. تورم وحشتناک یکی دو سال پیش یادتون رفته؟ توجه داشته باشید که قیمت نفت نصف شده، تحریم ها هم همچنان پابرجان. قبول کنید که اوضاع کشور بهتر شده. توافق هسته ای هم که هنوز امضا نشده و مفادش معلوم نیست. انصاف داشته باشید.
آزاد
آنهایی که رای ندادند هیچکدام از دوطرف را نمی خواستند.
سید
چقدر کینه رئیس جمهور نشدن جلیلی دارید... 8 سال ... بسه..
علی
دمت گرم عمرا دیگه اینها نمی توانند به قدرت برگردند
کینه نداریم اگر ایشان برای دین و ملت خدمت کند پیش ما هم محبوب خواهد شد اما همیشه ...
احسنت خوب جوابشون رو دادي .. واقعا اينا ديه خيلي شورش رو در اوردن
سيد
ان شاء الله توافق ميشه
به كوري چشم دشمنان اسلام، اسرائيل و.....
خدا چشم همه رو به حقيقت باز كنه تا همه
ارزوي خوب زندگي كردن رو نداشته باشند..امين
مهدي م
Iran, Islamic Republic of
دشمنان كه با پاي شكسته هم حاضرن خودشون رو برسونن سر اين ميز مذاكره و از خوشحالي درد پاشون رو فراموش كردن!! واقعا شما چي خيال كردين؟؟!!...
ج س همدانی
Iran, Islamic Republic of
سید ، قربان جدت برم ، چرا پرتی !?! دقت کن
۱_ توافق خوب همه مردم حزب اللهی را خوشحال می کند و دشمنان صهیونیستی و آل یهوود را ناراحت
۲_ از توافق بد و مضر به کشور و ملت ایران ، مردم و دلسوزان نظام ناراحت و دشمنان خوشحال می شوند
حال بگو چرا صهیونیستها راضی شدند و مقامات صهیونیستی آمریکا خوشحالی می کنند و مردم و مسولین متدین ناراحت هستند??
چطوری ان شاءالله؟!!!!!!!!!! خدا خفت و رودست خوردن را برای مسلمین نمیخواهد سید جان!
شماها چقدر دلتان لک زده برای نوکر حلقه به گوش شدن ارباب بزرگوارتان آمریکا
اشتباهی مثبت دادم.
...
نواب
Romania
والا من به به غرضی رای دادم چرا حرف بیهوده میزنی
شما خوب میدانید که نزدیک به 19 میلیون نفر به آقای روحانی رای دادند . نزدیک به 14 میلیون نفر هم در انتخابات شرکت نکردند ....
Iran, Islamic Republic of
و شما هم خوب مي دانين كه ايران 77 مليون جمعيت داره
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی
درود بر اعتدال
انگار خیلی سوخته اید
نواب
Romania
درود بر اعتدال
ولی اعتدالی که نخواد غنی سازی ۲۰٪ رو بدی هیچی نگیری، بعد تازه کدخدای آقای روحانی پر روترم بشه
رضا
United States
به نفع روحانی حرف می زنی اما ادبیاتت احمدی نژادیه!
اين دفعه معلوم مي شه
رامین
Romania
انشاله روزگار خوب میشود
alireza58
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی اولین خطای انتخاباتی شما این بود که گفتید من سرهنگ نیستم و دولت خود را دولت تدبیر نامیدید و حتما میدانید که سرهنگها همه اهل تدبیرند و نه شعار که متاسفانه هرچه میگذرد شما را بیشتر یک شاعر میبینیم تا یک مدبر . کمی حوصله کنید . اتفاقا منتقدین شما دوستان واقعی شما هستند اگر به دنبال دوست می گردید. انها که این روزها برای شما کف می زنند و شما را به سمت امیال خود سوق می دهند قبلا این کارها را با دیگری نیز کرده اند کمی به خود بیایید . البته تا دیر نشده
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز لطفاً ...
این تحلیل ها و برداشتهای ........
اینا همه کار خداست
اول خدا فرصت میده
....
....
حسین زند
آنکه در خواب باشد باکمترین صدایی از خواب بیدار می شود متاسفانه آنکه خودرا بخواب زده باشد شاید به زور بالکد دشمن ازخواب بیدار شود واین ریشه دررفتار افرادغیر واقع گرادارد
جانا سخن از زبان ما می گوویی....
حسین
باسمه تعالی
آقا رئیس جمهور! شما به ما گفته بودی هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم. چوب مذاکرات را گذاشتی لای چرخ زندگی مون و به جای تدبیر دست گدایی دراز کردی جلوی کدخدای ظالم و توافقی را نوشته اید که تمام امتیازات را نقدی داده اید و وعده یکسری امتیاز مشروط را گرفته اید. می خواهید مردم را مجبور کنید زیر بار زور بروند آن هم زوری که به نابودی کشور منجر می شود با چه رویی می آیید می گویید که مردم به کارهای غلطتان رای داده اند. مردم شریف به وعده های خوبتان رای داده بودند و این به معنی تایید این اشتباهات فاحش شما نیست. لطفا بیش از این ما را تحقیر نفرمایید.
درود بر دکتر روحانی، شما هم رای آن کمتر از 50 درصد را به حساب تندروها نگذارید، فقط کمتر از 5 میلیون نفر به نماینده تندروها رای دادند.
خوب بگو ببینم جناب! این تندروهایی که میگی چه جوری هستن و چی میگن که تندرو میبینیشون؟ بگو تا همه بدونیم شاید نظر ما هم عوض شد!
انتخایات 96
میدونم که جهان این پیام را با این عنوان، رد می کند و جهان و دولت .... بدونند که دوباره احمدی نژاد برمی گرده
شما نماینده فقط 3میلیون نفر هستید جهان نیوز همین.
تو نماینده چند نفری عمو؟!!
مرضیه
United Kingdom
این چه کاریه که انجام میدید؟؟؟؟؟؟
...
امید
کاش یادمون نمی رفت دوران احمدی نژاد رو...
کاش به زور اون دوران رو از خاطرمون پاک نمیکردیم...
...
واقعا ایکاش مردم آن دوران سیاه را فراموش نکنند. امان از بی حافظگی تاریخی امان
Iran, Islamic Republic of
ما هم اتفاقا همش به اون روزها فكر مي كنيم و منتظرش هستيم
مردم
دیگر کسی حرف دولتمردان راستگو را باور نمی کند. سال همدلی و همزبانی را خود دولتمردان عوض نمودند.
مردم شریف در روز نهم دی باشعار لبیک یاحسین وای رهبر آزاده امادهایم آماده فتنه 88را به خاموشی کشاندند فتنه ای که باشعارنه غزه
ایجاد شده بود
محمد
انشاءالله نه دی دیگه ای هم درراه است برای مقابله بافتنه تعلیق هسته ای..
Iran, Islamic Republic of
شما فقط 4 ميليون بوديد نه 50 درصد
50 درصد نه، بلكه 4 درصد جنگ طلب هستند كه تمام مملكت را ملك خود مي دانند و منافع شان در جنگ است
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقاى روحانى مردم از شما هيچ چيز نميخواهد ..اصلا شعار هاىتان را نمى خواهد
عملى کنيد. همين چيز هاي باقيمانده براى مردم را از دستشان نگيريد!
Iran, Islamic Republic of
ماشاءا... اين جماعت معتدل و اصلاح طلب با نحوه گفتار و رفتارشان ..........
United States
فعلاً ماها بهتره بریم دنبال تشخیص اصلح مقبول از صالح مقبول تا اینا فرمانرواییشون تموم بشه.
.... تا لبخند دیپلماتیک یه وقت مخدوش نشه!
جهان یا کامنتو نذار یا کامل بذار این چیه دیگه؟!
آقای دولت تدبیر :

مراقب " اسب تروا " آمریکا باشید.....!

چندین بار بنشینید و با نگاه جدی به افسانه " تروی "
توجه کنید مبادا در ایران به واقعیت بپیوندد که اگر این باشد ننگ ابدی را برای ساده انگاری و خوشبینی بیش از حد و خودشیفتگی خود را خریده اید.......
شما چرا دچار توهم هستید من به اقای روحانی رای ندادم ولی به هیچ وجه تفکرات شما رو هم تایید نمی کنم البته شاید بتوان گفت که منظور ایشون فقط 4 ملیون نفر و حدود 10 در صد افراد می باشد
ايشان حق توهين به همون 10 درصد رو هم ندارند!
باکدام منطق ميگوييد جنگ طلبند؟

چرا به کسانى که شهادت طلبند تهمت جتگ طلبى ميزنيد؟
چطور این 10 درصد به هرکی هرچی دلشون می خواد میگن نمونش هم همین مقاله است که 10 درصد رو جای 50 درصد جا زدن
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
از هر دست بدی از همون دست هم پس میگیری
...
اگرروحانی نبود معلوم نبود کار مملکت به کجا کشیده شده بود
الان به کجا کشيده؟ خخخخخ
به جاى حرف زدن کارنامشو ارائه بده
ولی الان کارمون به ذلت و گدایی پولهای خودمون و حق و حقوق بدیهی خودمون کشیده شده!
ف
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم کسانی که دم از دولت تدبیرمیزنند کمی به فکر مردمی باشند که با چه شرایطی زندگی می کنند ایا به منزل های این افراد سر زده ابد که چگونه با این یارانه ناچیز دولت شکم چند فرزند را دارند سیر می کنند پس از جانب خودتان صحبت کنید که باز هم رای میاورند شماها کمی ان طرفتر را ببینید خانواده ای را سراغ دارم برای گرفتن یک وام یک میلیون و پانصد تومان از او بانک دو ضامن خواسته پس واقعیت چیزی نیست که شما می ببیند چون شما همه چیز در اختیار دارید
عصبی
لطفاً به رییس جمهور سفارش کنید سه نکته را فراموش نکند.
1. با خشم حرف نزند. مردم آدم آرام و عاقل را بیشتر دوست دارد.
2. خیلی به افراد توهین نکند. گروهی را مسخره نکند. خوب آن ها هم حرف خودشان را می زنند چه اشکالی دارد.
3. به جای حرف زدن کارنامه نشان دهد.
رضا
United States
ببخشید این "رونق تدريجي در اقتصاد" کجاست؟ حتما اون هم سر کوچه ایشون است!!
البته اگر رکود و بیحالی اقتصادی کشور را ثبات و آرامش بدانیم فرمایش ایشان در این قسمت درست است!
مسعود دیپلمات
مواظب باشید تکرار موضوع بازرسی ها و بازپرسی ها که هم اکنون با فرمایشات رهبر معظم انقلاب حل شده است ما را از سایر موارد بسیار مهمی که ذیلا" می آید غافل نکند :
1-بکار گیری نسل اول سانتریفوژ ها بجای نسل های پیشرفته
2-ناکارآمد کردن قلب رآکتور آب سنگین اراک
3-جلو گیری از غنی سازی بالای 3.5 درصد
4-از رده خارج کردن چندین هزار سانتریفوژ پیشرفته و به محاق بردن صادرات سوخت هسته ای
5-برگشت دادن اورانیم 20% به 3.5% به اذای هیچ
یعنی ما را به مرگ گرفته اند تا به تب راضی شویم.
یا صاحب زمان به داد ما برس. تا کی خفت و ننگ باید بار ما کنند.
احسنت.
به نظر مياد با طرح موضوع بازرسى ها واحتمالا. حل ان. انرا به عنوان دستاورد ى
بزرگ حساب کرده وبقيه مسايل هسته اى را به فراموشى بسپارند.
حرف خوبی زده که گفته نباید از جیب ملت هزینه کرد اما نمیدونم چرا دو ساله همش احساس میکنم داره از جیبم هزینه میشه بدون اینکه روحم خبر داشته باشه!!
داوود
یکی پیدا بشه بگه آقای روحانی آزاد سازی قیمتها به قول جنابعالی باشیب ملایم فشارش برکدام قشر جامعه میاید؟ 2-مگر قرار نبود که در هر مرحله ازر وند حذف سوبسید ها به مبلغ یارانه ها اضافه گردد پس چی شد ؟ 3- شما میگفتید من در سفر به استانه مردم را بدنبال خودم در خیابانها نخواهم کشید. ولی تا یک عده برات شعار دادند نفست جون گرفت ودر هر جمعی سعی کردی طوری حرب یزنی که برات سوت و کف بزنند. وصدها نا گفته دیگر.
خوش خیال
یک پیشنهاد ناب برای دکتر روحانی دارم که هم کام مردم شیرین میشود وهم دل عموسام خوش واز ما راضی خواهد شد. . وآن اینست که ما قید این 3/5درصد غنی سازی را بزنیم ولی چرخ سانترفیوژ هامان هم بچرخد وآن تولید پشمک با این سانتر فیوژهاست .فکرش رو بکنید چه پشمککی خواهد شد.
حسين
United States
تصور کنيد اگه جليلي راي مي آورد، غربي ها مي تونستن اين همه مارو تحقير کنن؟
علی
دیروز یکی از همفکراشون در روزنامه تحلیل کرده بود" خطای استراتژیکی آقای روحانی منجر به حمله نطامی بر علیه کشورمان خواهد شد ". این تحلیل را برخی صاحبنظران غربی هم از این مذاکرات به اصطلاح صلحی که آقای رئیس جمهور می گویند ،دارند . روند هم همین را نشان می دهد قطعا بعد شناسائی توان نظامی کشور نوبت به انهدام آنها و حضور نظامی البته شاید جنگ نیابتی باشد
Iran, Islamic Republic of
بعد از سالها مذاکره با اروپائی ها رفتیم سراغ ارباب اصلی . یعنی امریکا باید زیاد با روحانی بحث نکرد پشت پرده کس دیگری است .
روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ایشان حقوقدانند
روحانی سرهنگ که نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهراب
تعداد طرح هایی که در دولت قبل بود شاید بیشتر از صد برابر دولت فعلی بود
مگر طرحی هم داشته اند؟ اینها که همش طرحهای فبلی را افتتاح می کنند.
Iran, Islamic Republic of
من شانسی وارد این سایت شدم و ای کاش چشام کور می شد این سایت و نمی دیدم انگار 300نفر تازه از خواب کهف بیدار شدن و نمی دونن تو جامعه چه خبره .انشا الله خدا هدایتتون کنه
Spain
اسا تید ی که 4 میلیون رو متهم به جنگ طلبی می کنند یاد آوری می کنم در این دوره بیش از پیش تهدید به روی میز بودن گزینه نظامی شده ایم ضمنا زیر بارحرف زور نرفتن وجلوی استکبار ایستادن عین انسانیت است و مخلفان این تفکرند که باید گفت دنبا طلبند
آبادان
میخوام امروز نظری بدم ولی من کسی نیستم که قضاوت کنم ولی ایرانی هستم -آقای روحانی قبل انتخاب به مردم وعده کار و عده کاهش تورم و عده افزایش اشتغال و عده اسوده بودن ازدواج وعده وام ها بریا جویان کار و وعده افزایش یارانه و عده های غیره به مردم داد ولی امروز می بینم هیچ یک از وعدها عمل نشده می بینم بر عکس انحام شده و اخیرا هم روشن شده دولت تدبیر و امید حسن روحانی امروز و چند روز قبل تمام ادرات بنادر جنوب اعم از بوشهر و خوزستان و بندرعباس هیچ شناور قادر به رفت به دریا را ندشاتند گازویل یک شبه 16000ریال شد بیکاری ها بیشتر شد کاهش وام ها و عدم تقاضا هم بیشتر سرقتهای کان هم بیشتر و عدم جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده بیشتر قیمت ارز بالا رفته یان وعده هیا حسن روحاین که میخواست بر تخت ریاست بنیشیند امروز حتی قیمت داروها به 10برابر رسیده حتی امروز رشد اشتغال کاهش پیدا کرده آقای رییس جمهور کدام یک از وعدها انجام شده فقط محث انرژی هسته بربر رس زبانهاست شما با افزایش سوخت دیگر شاتغال نخواهیم شده مگر چنددرصد خوروها وابسته به امور حمل و نقل هستند 20درصد بهبه امر حمل و نقل وابسته است و تقریبا80درصد را وانت با و ع=یغره برای جابه جایی انجام یم شو.د امروز با بسات بنادر و عدم صادرات و واردات قیمت محصولات خارجی افزایش یافته و تمام خانوارهایی که وابسته به دریا بوده اند راب یکار کرده اید این جزئیی از وعدهایی بوده که حسنن داده ولی می بینم بدتر شده ولی نشده در رسانه اعلام یم کنیم ارزان شده ولی وقتی به سفره می رویم خبری از اران شدن در وعدهای سفره هیا غذایی دیگر نیست