شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
امیر قطر خطاب به هنیه:

از ایران جدا شو و با اسرائیل بیعت کن!

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب: 255114
امیر قطر در جریان سفر اخیر خود به نوارغزه از نخست وزیر دولت منتخب فلسطین خواسته بود که به منظور دریافت کمکهای مالی دوحه، به ائتلاف با ایران پایان دهد و رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، المنار در گزارشی به نقل از منابع فلسطینی که اواخر هفته گذشته از نوارغزه بازگشته بودند نوشت: امیر قطر در جریان سفر اخیر خود به نوارغزه به توافقاتی با اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین دست یافت.
 
امیر قطر اعلام کرده بود اگر غزه خواهان کمکهای مالی و اقتصادی است باید ائتلاف خود را با ایران قطع کند چرا که به زعم وی ایران دشمن اسلام و مسلمانان است.
 
شروط امیر قطر عبارتند از: 1- توقف ائتلاف با ایران، 2- از سرگیری مذاکرات بدون پیش شرط با رژیم صهیونیستی، 3- به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، 4- به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی 5- توقف مبارزات مسلحانه
 
بنا بر اعلام منابع فلسطینی، اسماعیل هنیه با این شروط مخالفت کرده است و به همین دلیل امیر قطر سفر خود را از دو روز به چند ساعت کاهش داد و مبلغ کمکهایی را که قرار بود بالغ بر 600 میلیون دلار بود به 350 میلیون دلار کاهش داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اميرقطر كشتارمسلمانان بدست اسراييل را تاييدميكند !واي براين مسلماني.حالا معلومه وهابيت ودين وهابي چه منطقي داردومورد تاييدكدام رژيم است؟مسلمانان واقعي بهوش باشند.درمقابل جنايات اسراييل درغزه شبكه هاي وهابي ودولت هاي وهابي سكوت كرده اند.چرا؟