جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز:

تکرار بازی تراکتورسازی با نفت ممکن نیست

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 424116
رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه مردم آذربایجان از اتفاقات آخر بازی بسیار دل‌آزرده ‌هستند، گفت:‌ به شدت پیگیر این پرونده هستم و اگر بخواهند در این خصوص ‌کوتاهی کنند، حقایق را بیان خواهم کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتیم، گودرزی دستور پیگیری اتفاقات بازی را صادر کرد و ‌به کفاشیان دستور داد تا عوامل ‌شایعه‌ساز را شناسایی و همراه با داور بازی، با آنها برخورد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به دو دلیل امکان تکرار بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران ممکن نیست، گفت: اول اینکه این امر خلاف قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و به هیچ عنوان میسر نیست و‌ و دوم در تکرار بازی احتمال پیروزی نفت تهران نیز وجود دارد که در آن صورت سهمیه تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا از دست می‌رود.

کریمیان با بیان اینکه مردم آذربایجان از اتفاقات آخر بازی بسیار دل‌آزرده ‌هستند، تصریح کرد:‌ به شدت پیگیر این پرونده هستم و اگر بخواهند در این خصوص ‌کوتاهی کنند، حقایق را بیان خواهم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی به عملکرد تونی نیز نقد داشت‌ و عنوان کرد: از وی که یک مربی بین‌المللی بوده و سابقه کار در باشگاه‌های اروپا را هم دارد‌، بعید بود که نتیجه بازی اصفهان را با ایما و اشاره قبول کنند.

کریمیان ادامه داد: من فرد فنی در فوتبال نیستم اما می‌دانستم که تراکتورسازی در ۱۵ دقیقه پایانی باید عقب کشیده و بازی را اداره می‌کرد و بیشتر روی زمین خود تجمع کرده و از داشته‌هایش حفاظت می‌کرد.

وی در مورد اتفاقات اخیر ورزشگاه یادگار امام خاطرنشان کرد: عده‌ای هستند که نه برای آنها تیم تراکتورسازی مهم است و نه مردم آذربایحان و قصد انحراف کشیدن این مسئله را داشتند که تمام تلاش و تبلیغات این افراد ۶۰ نفری بود که در میدان ساعت جمع شده بودند.

کریمیان در مورد خبری که فردی با نام «م‌.‌م» به عنوان متهم اصلی اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز معرفی شده است، گفت: هنوز در این مورد به نتیجه لازم نرسیده و مسئولان در حال تحقیق بوده و ‌پرونده ‌در حال بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اولا مسئولین دارن از بی اطلاعی مردم نسبت به قوانین فیفا سوء استفاده میکنن . مثلا سال 2005-2006 یونتوس که با تخلف به قهرمانی رسید به لیگ پایینتر فارستاده شد . ثانیا بازی تکرار بشه اونم بصورت پاک و بدون داور مافیایی نفت هم قهرمان بشه ما ناراحت نمیشیم