پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اسرائیل در انتظار انقلاب واقعی در جولان

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۰
کد مطلب: 404613
شخصیت های سوری و نیروهای معارض از انقلاب واقعی علیه اشغالگران صهیونیست در جولان در پاسخ به حمله صهیونیستی به مواضع سوریه در منطقه " قنیطره " در جنوب این کشور سخن گفتند .
به گزارش جهان به نقل از العالم، "عبدالقادر عزوز" مشاور دولت سوریه روز پنج شنبه گفت ، حماقت های اسراییل و عملکرد سیاست مداران ابله آن این رژیم را به حماقت های بیشتر در زمینه هدف قرار دادن محور مقاومت و دل خوشی به اضمحلال آن سوق می دهد در حالی که صهیونیست ها به خوبی می دانند این محور ، یکپارچه بوده و قادر به پاسخگویی در زمان و مکان مناسب است .

برخی از مخالفان نظام سوریه می گویند ، تمسک به مقاومت ، تنها راه در سایه عربده کشی صهیونیستی در منطقه است به همین دلیل انقلاب واقعی باید علیه رژیم صهیونیستی باشد .

"سلیم الخراط" هماهنگ کننده تشکل موسوم به "ائتلاف نیروهای فراکسیون ملی دمکراتیک" گفت: مخالفان خواستار پاسخ ملی همه جانبه هستند ، همان گونه که پیشتر گفتیم باید جبهه جولان را گشود و مقاومت سوریه در آن را آغاز کرد .

وی افزود: امروز آغاز واقعی آماده باش همه جانبه در این جبهه به منظور شعله ور ساختن آتش انقلاب واقعی علیه این دشمن است .

برخی نیز معتقدند ، ارتش سوریه که به پیشرفت های محسوسی در صحنه نبرد دست یافته است به اندازه کافی دارای قدرت بازدارندگی ، پاسخ به حمله دشمن و ادامه عملیات علیه گروه های مسلح مورد حمایت اسراییل می باشد .

" مازن سلمو " خبرنگار العالم در سوریه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در ترس و نگرانی بی سابقه ای بسر می برد ، نشانه های نبرد آشکار شده است ، رژیم صهیونیستی قادر به مشخص سازی نوع پاسخ سوریه نیست به همین دلیل نمی خواهد اوضاع سیاسی و نظامی را به هم بریزد ، اما هر کاری که انجام دهد مردم سوریه می دانند روزهای غیر آرامی در انتظار رژیم اشغالگر صهیونیستی است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *