پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نامه‌مهم معاون‌امنیتی‌انتظامی به‌رئیس‌سیما

جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 417817
معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور برای رئیس سازمان صدا و سیما نامه ای در خصوص اجرایی شدن قراداد حق پخش تلویزیونی فوتبال ارسال کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت سازمان لیگ،حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور در روز ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۴ نامه ای برای رئیس سازمان صدا و سیما نامه ای ارسال کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

در پی اختلاف پیش آمده بین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال در رابطه با حق پخش مسابقات ورزشی جلسات متعددی در شورای امنیت کشور و کمیسیون های زیر مجموع تشکیل و در نهایت منجر به عقد قراردادی به شماره ۱۱۰۰۰/۳۶۹۸۰ فی مابین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و سازمان لیگ فوتبال ( تصویر پیوست) گردید.

همچنین در جلسه مورخ ۷ آبان ۱۳۹۳ هیات محترم وزیران موضوع مطرح و توافق سه جانبه ای بین وزرای محترم کشور، ورزش و جوانان و رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید با توجه به اهمیت موضوع لطفا دستور فرمایید اقدامات لازم به منظور اجرایی نمودن مفاد توافقنامه فوق الذکر به عمل آورده تا از هرگونه تنش اجتماعی ناشی از عدم پخش مسابقات ورزشی جلوگیری شود.

اعلام نتیجه اقدامات به دبیرخانه شورای امنیت کشور موجب امتنان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
نامه محرمانه نبود؟!؟!؟!