پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳۲

توهین بی سابقه مدعیان خط امام به رهبر فقید انقلاب در برج میلاد

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 47861
هنگام پخش تصاویر مربوط به خبر اعلام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی توسط مجری خبر ، جوانان حاضر در سالن با شنیدن صدای حیاتی، گوینده خبر که گفت: "روح بلند پيشواي مسلمانان و رهبر آزادگان جهان ، حضرت امام خميني به ملكوت اعلا پيوست " یک صدا شروع به سوت و کف زدن کرده و به شادی و پایکوبی پرداختند.
توهین بی سابقه مدعیان خط امام به رهبر فقید انقلاب در برج میلاد
همایش موج سوم که توسط حامیان مشترک خاتمی و میرحسین موسوی برگزار شد، صحنه بروز و ظهور یکی از بی سابقه ترین توهین ها به ساحت مقدس حضرت امام خمینی(ره) را پدید آورد.

به گزارش جهان، این مراسم که چهارشنبه، 10 اردیبهشت در سالن اجتماعات برج میلاد و با حضور خاتمی، میرحسین موسوی و تعدادی از سران اصلاح طلب و با حضور جوانان موج سومی که علم حمایت از خاتمی را بلند کرده بودند برگزار شد تا چندین روز تبدیل به تیتر یک بسیاری از روزنامه ها و سایت های اصلاح طلب شد تا با انعکاس گسترده این خبر، حمایت رسمی خاتمی و ستادهایش از میرحسین موسوی را به نمايش بگذارند. 

اما در هیاهوی تبلیغات انتخاباتی این مراسم، کلیپی با عنوان "از گذشته تا امروز" به نمایش درآمد که یکی از بی شرمانه ترین اتفاق و بزرگترین بی حرمتی ها به ساحت رهبر فقید انقلاب در طول سی سال گذشته را رقم زد. در این کلیپ که عکس‌هایی از سید جمال‌الدین اسدآبادی، میرزاکوچک خان، ستارخان و باقرخان، دکتر مصدق، مدرس، بازرگان، آیت‌ا... طالقانی، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید چمران، دکتر علی شریعتی، امام‌ خمینی(ره) و شهید جهان‌آرا و تصاویری از ملی شدن صنعت نفت و عکسهایی از بازگشت امام خمینی(ره) به ایران در آستانه پیروزی انقلاب و آزادی خرمشهر و انتخابات خرداد 76 و حوادث 18 تیر 78 و ترور سعید حجاریان به نمایش در آمد، هنگام پخش تصاویر مربوط به خبر اعلام ارتحال ملکوتی امام خمینی توسط مجری خبر ، جوانان حاضر در سالن با شنیدن صدای حیاتی، گوینده خبر که گفت: "روح بلند پيشواي مسلمانان و رهبر آزادگان جهان ، حضرت امام خميني به ملكوت اعلا پيوست " یک صدا شروع به سوت و کف زدن کرده و به شادی و پایکوبی پرداختند.

این درحالی است که میرحسین موسوی، به شدت به محبت و علاقه خود به امام پافشاری می کند اما با این حال گردانندگان این مراسم که اکثرا از اعضای اصلی ستادهای سید محمد خاتمی بودند با چنین اقدامی و در هیاهوی تبلیغاتی مراسم فوق، به صورت تعمدی اقدام به این اهانت آشکار کرده اند تا ستادها و برنامه های میرحسین را با خط اصلی خود هماهنگ کنند.

گفتنی است که در زمان اصلاحات هم توهین های بسیاری چون کشیدن کاریکاتور امام خمینی، ادعای اینکه تفکر امام باید به موزه برود و ... به وقوع پیوسته بود. 

فیلم این مراسم موهن در دفتر جهان موجود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگه در دفتر جهان فیلم این مراسم موجود بود تا حالا باهاش ...
خوشبختانه من در نظر تقدیمی خودم در زمینه همایش ... گلزار ایران به باغبانی ... که در برج میلاد برگزار شد اعلام کردم که بگذارید باقیمانده های انقلاب وجنگ هشت ساله به دیار باقی بشتابند بعد به این اعمال بپردازند.
اگه راست میگین فیلم رو پخش کنید تا مردم خودشون قضاوت کنن
با سلام
بنده قسمتي از اين فيلم رو ديدم لطفاَ بفرماييد چگونه مي توانم فيلم كامل آنرا بدست بياورم
به نظر من نباید از کنار اینگونه توهین ها وحرمت شکنی ها راحت بگذریم وبا اینگونه طرفدارانی یادشان رفته شما الان به خاطر این امام ورهبری وشهیدان این زندگی را دارید
دوستان مدعی حفاظت از ارزشهای امام بهتر است قبل از هرگونه جوسازی و خراب کردن ذهنیت ها و قضاوت پیشا پیش اصل فیلم رو درسایت به نمایش بگذارید تا مردم خودشون قضاوت کنند
کیهان کم بود جهان نیوز هم اضافه شد
من نمیدونم چرا شما فکر میکنید خودتون و طیفتون بچه مسلمون و انقلابی هستید و چرا موقعی که اقای مشایی سرح دوستی با اسراییل را مطرح کردند به رگ غیرتتون بر نخورد و اون وقت که بدون نظر مقام معظم رهبری طرح ادغام سازمان حج با گردشگری مطرح شد هیچ اتفاقی نیوفتاد ؟!
دوستان مدعی خط امام اون خبری هم از قول فرزند امام از قول سایت تابناک در ذیل این خبر گذاشتید تا به خواننده این خبر القا کنید که این خبر با تجدید نظر فرزند امام مرتبط هستش تکذیبه فرزند در سایت تابناک و تذکر به تابناکیان و جهانیان و کیهانیان موجود هستش امید است کسانی که دم از صداقت و حفاظت از ارزشهای خط امام و رهبری میزنند کمتر به جوسازی و شایعه پراکنی دست بزنند و این توهم رو از ذهن خود پاک کنند که فقط خودشون هستند که صاحب انقلاب و امام هستند همانگونه که تئوری پرداز شما جناب دکتر!رحیم پور ازغدی در نطق انتخاباتیشون فرمودند انقلاب را کسانی نمیتواند به نفع خود مصادره و به نفع خود برداشت سیاسی و حزبی ازش داشته باشه
امیدوارم این مطلب من در لیست نظر ها به نمایش در بیاد
معلومه سایت حهان با میر حسین مخالفه اگر همچنین کاری شده مربوط به مشارکتی هاهست چه ربطی به ایشان دارد؟

چرا از نکات مثبت ایشان سخن نمی گویید
باور نکردنی است، حتی اگر صد سال هم این حرف را تکرار کنید. فیلم را پخش کنید تا باور کنیم.
مرگ بر ضد ولايت فقيه
جهان: به دلیل ایجاد تشکیک برخی از همکاران رسانه ای، شبکه خبری جهان آمادگی دارد در صورت تکذیب این خبر توسط برگزارکنندگان مراسم، فیلم آن را منتشر نماید.
به ياد دارم سايت جهان درباره توهين به قرآن در همايش گردشگري به اسرار طرفدارن مشايي مجبور شد فيلم مراسم را منتشر كند درخصوص افشاگري عليه كردان هم نقش مهممي ايفا كرد اميدوارم در رابطه با اين اقدام بي سابقه مثل گذشته به درستي اطلاع رساني كند. در ضمن از اظهار نظر دوستان بي اطلاع از منش رسانه اي "جهان" متاسف ام.!!!!!
احمق که نیستند همچین کاری بکنند ، این هم یک توطئه دیگراست علیه خاتمی و موسوی
با با اینا به هیچی اعتقاد ندارن!
فیلم بابا بزرگشونم بداری مسخره میکنن!
از اینا توقعی بیش از این نیست!
میخوان مملگت رو هم اداره کنن...
دوستان راست گفتید این کار نیازمند حماقت بزرگیه که فقط از همین طیف بر میاد. من این قسمت فیلمو دیدم. متاسفانه خبر درسته و گذشته از اینکه جهان نیوز با کسی مشکل داره یا نه یه برگ زرین دیگه به آلبوم افتخارات بزرگ منشان !!! اصلاح طلب اضافه شد. توطئه ای در کار نیست کسانیکه در صحت خبر شک دارند یه باز نگری کنند، واقعا بعیده؟؟؟؟ به نظر من که نه...
واقعا متاسفم . حالا ديگر وقت آن رسيده ميرحسين تكليف خودشو با مردم و انقلاب مشخص كنه . تا كي ميخواد يكي به نعل بزنه يكي به ميخ. يك روز دم از امام ميزنه يه روز در مقابل اين بي حرمتي ساكت ميشينه. يكي نيست بهش بگه اگه اين مشاركتي ها كاري از دستشون بر ميومد براي خاتمي ميكردند نه براي جنابعالي
دنیا زدگان را به حال خویش بگذارید هان ای دل عبرت بین از دیده نظر کن هان
ایوان مدائن را آیینه عبرت دان

کجاست شکوه فرعون کجاست القادسیه های صدام ریگان را چه شده است
ای امام ما (پدر پیر و مهربان من) همیشه در قلب منی
مثل اینها مثل آن سیب سالمی است که بین سیبهای فاسد قرار گرفته!!
اگر خود آقای موسوی هم انسان خوبی باشه، همین دوروبری های ضایع و فاسد ایشان را بس است تا گند عظمایی به مملکتمان بزنند!!!
من اونجا بودم اون طور که شما میگین نیست...اول فیلم که عکس امام خمینی رو نشون داده بود همه دست زدن و تشویق کردن در واقع برای هر عکسی که میومد دست می زدند..میانه ی فیلم که عکس ارتحال امام بود به اشتباه دست زدند که زود قطع شد فقط یک اشتباه بود... در ضمن هیچکس نمی تونه به ارادت میرحسین به امام شک کنه. میر حسین تو روزای سخت امتحانشو پس داده...شما هم بجای اینکه دنبال سوتی های اصلاح طلبان بگردین فکری به حال دوستی با اسرائیل و گمشدن پول نفت و مدرک جعلی بکنین.اگه ادعای آزادی بیان دارین اینو منتشر کنین!!!
واي اگررهبرم حكم جهادم دهد

.... كوچكترين بي احترامي را به صاحت مقدس امام و ولايت تحمل نمي كنم و قسم مي خورم تا آخرين قطره خونم از ناموس و رهبري حمايت و دفاع نمايم امروز ديگر روز اتمام حجت است
سايت جهان با مير حسين مخالفه براي همين از هر راهي استفاده ميكنه تا اونو تخريب كنه. همه مردم ميدونن كه مير حسين موسوي نسبت به امام و رهبري چقدر ارادت داره و نشر اين اخبار تأثيري در علاقه مردم به ايشون نداره.
جالبه که عکس ایت الله منتظری رو هم پخش کردن!
بابا دستخوش ، خیلی کار قشنگ و زیبایی بود !!!
حاج آقا میر حسین وقتی به دانشگاه شهید چمران اهواز اومده بودن ارادت خودشون و به بسیج و بسیجی خیلی خوب نشون دادن ولی ...
ولی نمی دونستم از علاقه مندان و مریدان امام (ره) و رهبر (مد) هم هستند !!
خلاصه کلوم ما 8 سال اسیر یه رئیس جمهور نما بودیم ... شرمنده دیگه حناتون رنگی نمی ده !!

می فروشی گفت کالایم می است
رونق بازار من ساز و نی است
من خمینی دوست ی دارم که او
هم خم است و هم می است و هم نی است

شعر : مقام معظم رهبری
ببینید رسانه جهان!!!
تا کی به خاطر کم بودن نقطه ضعف ها و روشن فکری خاتمی می خواهید دنبال کوچکترین بهانه باشید؟!!
اگر زحمات بی شائبه و روشن فکری چون خاتمی نبود تا به حال چندین بار باید برای انقلاب عظیممان افسوس می خوردیم.
امام خمینی (ره) نمونه بارز و کم سابقه یک رهبر متعالی بودند و همیشه طرفدار زحمت کشان ؛ و بدون کوچکترین تردیدی حمایتشان از حق و حق طلبان بود.
چنانچه خانواده بزرگ ایشان نیز به طبع حق و باطل را از ایشان آموخته و حمایتشان از خاتمی را ترجیح داده اند.
ای کاش افکارمان فقط آن چیزی که می پسندیم نباشد.
ضمنا در این کلیپ چون حماسه های بزرگ و شخصیت های محبوب نمایش داده می شد هیچ کس انتظار این حادثه تلخ را نداشت و به رسم دست زدن های پیشین در این قسمت هم کسانی (البته معدود) دست زدنند که فورا متوجه اشتباه شدند و سکوت حکم فرما شد.
خیلی جالبه میگن این سوت و کف در راستای سوت و کف های قبلی بود! یعنی ما اصلا فکر نمیکنیم چی داره پخش میشه و همینطوری الکی دست میزنیم!!!
این که دفعه اولشان نیست این آقایان وقتی امام را دوست دارند که به نفعشانم باشد و گرنه ...
ببین عزیز من
چی میخوای بگی؟
میخوای بگی بعضی از اون خانوما و آقایونی که اومده بودن توی اون همایش چندان هم اعتقادی به نظام نداشتن؟
خوب خسته نباشی
کشف جدیدیه؟
همه اینو میدونن
اگر از فوت رسول الله هم کلیپ پخش میشد اونا دست میزدن
این که خیلی روشنه
تکرارش چه مشکلی رو حل میکنه؟
همه مردم هم اینا رو میشناسن...
مثل روز روشن...
قابل توجه بیت معظم امام راحل (قدس سره)
ننگ بر آنها باد
واقعا متاسفم درباره ذخايرانقلاب وياران امام اينگونه عوام فريبي ميکنيد اگر حرف رهبر را گوش ميداديد گفت تخريب نکنيد همانگونه که هاشمي را خراب کرديد حال نوبت موسوي است اما اينبار به فضل خدا مردم هوشيارند
Iran, Islamic Republic of
بي انصافا ! اونا براي صداي اقاي حياتي كه از طرفداران مير حسين بود سوت زدند و هيچ ربطي به فيلم ارتحال امام نداشت .شما اگر دنبال سوتي هستي ، سوتي دكتر را در اصفهان راجع به امام زمان ( عج ) را جمعش كنيد !!
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالبه فردي گفته نوبت تخريب موسوي شده مگر او خود را خراب نكرده ؟اگر كسي تا حالا نفهميده خيلي كند ذهن است موسوي در راه امريكا قدم برميدارد.
مرگ بر ضد ولایت فقیه