جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

امیدواری حماس به حزب‌الله

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 372916
جنبش حماس اظهار امیدواری کرد که حزب‌الله جبهه دومی علیه رژیم صهیونیستی بگشاید و به فلسطینی‌ها در نوار غزه کمک کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، موسی ابومرزوق، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با خبرگزاری نووستی عنوان داشت: امیدواریم که جبهه‌ای از سوی حزب‌الله در لبنان گشوده شود تا ما با هم با اسرائیل بجنگیم. مقاومت در لبنان قادر است دست به اقدامات زیادی بزند.

پیش‌تر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی عنوان داشت: ما در حزب‌الله در کنار مردم فلسطین و در کنار مقاومت و تمام گروه‌های مقاومت در فلسطین ایستاده‌ایم و در کنار آن‌ها خواهیم ماند. ما در ارائه هیچگونه حمایت و پشتیبانی که بتوانیم کوتاهی نمی‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ط ت
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر ای ارتش همیشه پیروز مقاومت اسلامی به پیش
کرانه ی باختری هم باید با انواع بهترین سلاح ها تجهیز و به میدان بیاید و همه ی مسلمانان حمایت کنند انشاالله پیروزی نزدیک است.
سعيدازخرم آباد
Iran, Islamic Republic of
بسم رب الشهدا والصديقين. ما مسلمانان را چه شده /السلام عليک يااباعبداله الحسين .السلام علي اولادالحسين. السلام عليک علي اصحاب الحسين . حداقل کمک اينه که پول واريز کنيم توحساب مردم غزه . مرگ براعراب کشورهاي حوزه خليج هميشه فارس . لبيک يا خامنه ای