چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

رژیم‌صهیونیستی‌فقط در مقابل زور‌کوتاه می‌آید

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 372312
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت:با توجه به واقعیت هایی که در خصوص رژیم صهیونیستی وجود دارد شاهدیم راکت‌های پرتاب شده از سوی فلسطینیان ترسی را در این رژیم ایجاد کرده که نشان می دهد این رژیم جعلی فقط در مقابل زور است که کوتاه می آید و پای میز مذاکره می نشیند.
به گزارش جهان، امیر احمد رضا پور دستان فرمانده نیروری زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسلح کردن مردم کرانه باختری،گفت: این موضوع یک راهبرد برای پیروزی فلسطین است و همچنین مقام معظم فرماندهی کل قوا برای مقابله با رژیم صهیونسیتی آن را برای کشور های جهان اسلام ترسیم کردند.

وی افزود: با توجه به واقعیت هایی که در خصوص رژیم صهیونیستی وجود دارد شاهدیم راکت‌های پرتاب شده از سوی فلسطینیان ترسی را در این رژیم ایجاد کرده که نشان می دهد این رژیم جعلی فقط در مقابل زور است که کوتاه می آید و پای میز مذاکره می نشیند.

پور دستان خاطرنشان کرد: وظیفه تمام کشور های مسلمان و آنهایی که درد دین دارند این است که مردم کرانه باختری را مسلح کنند تا ملت مسلمان فلسطین با توجه به ظرفیت های عملیاتی که پیدا می کند بتواند مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند و حرف حق را مستحکم بزند.

وی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با توجه به مواضعی که گرفته به شایستگی پیش می رود و همچنین در جایگاه ریاست جنبش عدم تعهد از همان ابتدا وظیفه خود را شروع کرده و ادامه مسیر را با همین قوت و استحکام طی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *