جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افشای علت نیمکت نشینی کاسیاس

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 262819
نشریه ورزشی معروف اسپانیا مدعی شده که نیمکت نشین شدن ایکر کاسیاس دربازی اخیر رئال مادرید ریشه در اتفاقی دارد که دو ماه پیش در رختکن تیم رخ داده است.
به گزارش جهان به نقل ازتسنیم ،‌ نشریه معروف مارکای اسپانیا که از هواداران رئال مادرید محسوب می‌شود و معمولا اخبار موثقی درباره این باشگاه منتشر می‌کند، به تازگی مدعی شده است که اختلاف میان ایکر کاسیاس، کاپیتان کهکشانی‌ها با کادر فنی این تیم بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌شد.
 
مارکا در گزارشی نوشته که سنگربان اول تیم ژوزه مورینیو که در آخرین بازی رئال برابر مالاگا نیمکت نشین بود دو ماه است که با مربی دروازه‌بانان تیم، سلوینو لورو حرف نزده است. مارکا نوشته مدتی است که رابطه میان او دو نفر تیره و تار است و همین موضوع احتمالا مورینیو را ترغیب کرده بوده که از کاسیاس برای بازی برابر مالاگا استفاده نکند.
 
لورو یکی از دوستان صمیمی و نزدیک مورینیو است و در تمام باشگاه‌هایی که مورینیو مربیگری کرده دستیار او بوده است. مارکا در این گزارش همچنین نوشته است که بازیکنان تیم اصلی رئال مادرید به لورو به چشم جاسوسی نگاه می‌کنند که اخبار داخل رختکن و اظهارات آنها را به مورینیو منتقل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *