پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

تشخیص هدف حملات خمپاره‌ای به کاظمین

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 381006
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه المسله، عالیه نصیف نماینده وابسته به ائتلاف دولت قانون با اشاره به حملات خمپاره ای به شهر کاظمین آن را در راستای استراتژی جدید داعش و واکنشی به پیروزی های ارتش و نیروهای مردمی دانست.

وی افزود: حمله خمپاره ای به کاظمین در واقع هدفش مرقد امام موسی بن جعفر(ع) و زائران این حضرت در روز پنجشبه که معمولا ازدحام بیشتری وجود دارد بود.

نصیف تاکید کرد: گروهک داعش موفق شد که صفوف خود را پس ضربات دردناکی که ارتش و نیروهای مردمی به آن وارد کرده بودند با توقف حملات هوایی احیا کند از همین رو حملات هوایی باید به شکل دقیق و متمرکز انجام شود و نیروهای هوایی باید آمادگی حمله به مناطقی که خمپاره ها از آنجا شلیک می شود را داشته باشد.

هناء الطائی نماینده دیگر وابسته به ائتلاف دولت قانون تاکید کرد: با گروه های تروریستی که مناطق امن را در پایتخت هدف قرار می دهند باید برخورد جدی شود.همه باید موضع خود را در قبال تروریسم روشن کنند و روح ملی باید بر حزب گرایی غالب شود.

از سوی دیگر از بیم حملات تروریستی پل های السنک و الجمهوریه در بغداد بسته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *