جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اهدای هزینه فروش بلیت جام به مردم غزه

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 371403
مدیر کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد نخستین دوره جام شهدا با همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران، صدا و سیما،هیات فوتبال تهران و مجموعه ورزشی تختی از ۳۰ تیر الی ۲ مرداد در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از سایت سازمان لیگ، اسلام کریمی در خصوص برگزاری نخستین دوره رقابتهای جام شهدا ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: هدف از برگزاری این جام ارج نهادن جامعه ورزش بویژه فوتبال به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان این مرزو بوم است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات جام شهدا تیم‌های استقلال و پیکان تهران، تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی حضور دارند. تیم‌های برنده بازی‌های روز نخست به فینال راه پیدا می‌کنند و تیم‌های بازنده برای کسب مقام سومی با هم رو برو می‌شوند.

مدیر کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین تاکید کرد: درجریان برگزاری این رقابتها به تماشاگران در حوزه‌های پزشکی، حقوقی و خانواده از سوی نخبگان شاهد و ایثارگر مشاوره رایگان ارائه می‌شود.

کریمی در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این جام قرائت وصیت نامه شهدا از سوی کاپیتان‌های تیم‌های حاضر است، همچنین هزینه بلیت فروشی این مسابقات به مردم مظلوم غزه اختصاص داده خواهد شد.

برنامه اولین دوره مسابقات جام شهدا به شرح زیر است:

دوشنبه - ۳۰/۰۴/۹۳

* بازی شماره یک: استقلال تهران - ملوان بندر انزلی، ساعت ۲۲:۱۵

سه‌شنبه - ۳۱/۰۴/۹۳

* بازی شماره ۲: پیکان تهران - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۲۲:۱۵

چهارشنبه - ۰۱/۰۵/۹۳

دیدار رده‌بندی:

* بازنده بازی شماره یک - بازنده بازی شماره ۲، ساعت ۲۲:۱۵

پنجشنبه - ۲/۰۵/۹۳

دیدار فینال:

* برنده بازی شماره یک - برنده بازی شماره ۲، ساعت ۲۲:۱۵
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *