پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴۰
۲۱۰

دانشگاه آزاد، بدپوششی را رسما آزاد کرد! +سند

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 366904
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد در نامه ای به مدیران و روسای دفاتر حراست واحدهای دانشگاه آزاد، دستورالعمل تعجب برانگیزی را ابلاغ کرد.
دانشگاه آزاد، بدپوششی را رسما آزاد کرد! +سند
به گزارش جهان به نقل از خبرنامه دانشجویان،‌ در این نامه از حراست واحدهای دانشگاه آزاد خواسته شده است از هرگونه مداخله در موضوع حجاب و عفاف (حتی در صورت مشاهده تخلفات) خودداری کنند.

علت این درخواست تامل برانگیز رئیس حراست دانشگاه آزاد این است که مقوله حجاب و عفاف موضوع فرهنگی بوده و نیاز به برنامه ها و راهکارهای خاص و تخصصی فرهنگی دارد!

این نامه می افزاید: در صورت مشاهده هرگونه دخالت بی مورد دفاتر حراست در موضوع صدرالاشاره طبق مقررات با افراد خاطی برخورد انضباطی خواهد شد.

جالب اینکه در این دستورالعمل تامل برانگیز خطاب به حراست واحدهای دانشگاهی آمده است در صورت تمایل ریاست واحد یا شورای فرهنگی جهت مداخله و یا مشارکت حراست در اجرای برنامه های مرتبط با مسئله حجاب و عفاف، می بایست موضوع به صورت مکتوب با ذکر حدود اختیارات و شرح وظایف خاص به حراست واحد ابلاغ و حراست نیز پس از انجام هرگونه اقدامی گزارش عملکرد خود را برای این مرکز ارسال نماید.

متن این نامه به شرح ذیل است:

نظر به اینکه مقوله حجاب و عفاف موضوع فرهنگی بوده و نیاز به برنامه ها و راهکارهای خاص و تخصصی فرهنگی دارد لذا مقتضی است حراست واحدهای دانشگاهی از هرگونه مداخله در اجرای برنامه های مرتبط با موضوع مطروحه خودداری نموده و صرفا برابر شرح وظایف ذاتی ضمن رصد روند اجرای برنامه های معاونتهای فرهنگی در صورت مشاهده تخلفات احتمالی اشخاص نسبت به تهیه و ارسال گزارش موارد، به متولی فرهنگی واحد اقدام نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه دخالت بی مورد دفاتر حراست در موضوع صدرالاشاره طبق مقررات با افراد خاطی برخورد انضباطی خواهد شد.


تذکر۱: در صورت تمایل ریاست واحد با شورای فرهنگی جهت مداخله و یا مشارکت حراست در اجرای برنامه های مرتبط با مسئله حجاب و عفاف می بایست موضوع به صورت مکتوب با ذکر حدود اختیارات و شرح وظایف خاص به حراست واحد ابلاغ و حراست نیز پس از انجام هرگونه اقدامی گزارش عملکرد خود را برای این مرکز ارسال نماید.

تذکر۲: در صورتیکه مسئولین فرهنگی واحد در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و انضباطی در موضوع حجاب و عفاف و همچنین برخورد با افراد خاطی اقدامی نمودند گزارش خود را به همراه مستندات به این مرکز ارسال تا جهت سلسله مراتب سازمانی ارسال گردد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000366/nf00366904-1.jpg
در این باره اما سوالاتی که در اذهان باقی می ماند این است که آیا با این دستور العمل عجیب دانشگاه آزاد، پروژه شکست خورده ضدانقلاب در چند روزگذشته (که به صورت زنجیره ای از شهروندان خواسته بودند در روز ۱ تیر کشف حجاب نمایند) در ۱ مهر ماه سال جاری از سوی حراست دانشگاه آزاد به ثمر خواهد نشست؟! آیا این دستورالعمل به نوعی شانه خالی کردن مسئولان انضباطی از مسئولیت ذاتی خود مبنی بر حراست از ارزش های اسلامی در دانشگاه ها نیست؟! آیا محول کردن وظایف حراستی به مسئولین فرهنگی دانشگاه و الزام شورای فرهنگی به درخواست مکتوب جهت مداخله حراست، گامی در جهت جنجال سازی در دانشگاه ها محسوب نمی شود؟! آیا چنین دستور العملی قابل تعمیم به سایر وظایف ذاتی حراست نیست؟! به این معنی که اگر سارقی در حال دزدی از منابع مالی اداری دانشگاه بود، حراست دانشگاه می تواند، با این عنوان که این منابع مربوط به بخش اداری مالی دانشگاه است، از این سرقت چشم پوشی کند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انشالله آنهایی که از بیت المال حقوق می گیرند ولی دلشان برای دین مردم نمی سوزد به زودی جواب خود را از خدا بگیرند...
آنهایی که خواب آمریکا می بینند خدا بیدارشان کند


امام خمینی
حسین
آمین یا رب العالمین
البته این جمله زیبا از شهید بزرگوار آیت الله دکتر بهشتی است.
اتاق فکر
خدایا میدانم که اینها امتحانی است از جانب تو برای اینکه من به کوچکان فاسد نشان دهم قدرت حزب الله را
دوستان اتاقهای فکرمان از حالا باید شروع به کار کند تا مهر امسال سربلند باشیم
وقتی رئیسشون؛ حضرت ایة الله هاشمی رفسنجانی می فرمایند که نباید مردم رو از دیدن این مناظر زیبا محروم کرد، خوب طبیعیه که مدیر حراستشون هم در همین راستا انجام وظیفه کنه و بگه که هاشمی جون! از تو به یک اشارت، از ما به سر دویدن!!
از این پس با توجه به تضییقات موجود در جامعه، از علاقمندان دعوت می شه که برای دیدن این مناظر زیبا به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد از اسلام مراجعه فرمایند و چون حراست و هیچ مرجع مسئول دیگری هم حق مداخله نداره و با کمترین مداخله آنان، برخورد حراستی خواهد شد، حتی دستکاری مناظر زیبا و هرگونه بهره برداری دیگر، آزاد خواهد بود و اینگونه علاقمندان مطمئن باشند که حراست دانشگاه، از حقوق حقه آنان، کمال حراست را خواهد کرد.
سرور
حضرت ایة الله هاشمی رفسنجانی کیه؟!
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه 88
Iran, Islamic Republic of
در کشور ما هر زمانی چیزی را به مردم قفهیم می کنند یک زمانی در باره حجاب ،یک زمانی در باره مسکن ،یک زمانی در باره شرکت در انتخابات برای مقابله با دشمن ،یک زمانی هم جریان فتنه . خدا آخر وعاقبت ما را بخیر کندبا این حرفهایی که بخورد ملت می دهند.
جالبه !برخي ها چيزي كه بهشون ربطي نداره رو اينقد گنده ميكنن.يك رئيس تصميم گرفته به مردم عادي چه كه ادعاي حق ميكنن؟ برخي دوستان كمي از افراط بيهوده خود بكاهند.
این مردم عادی که شما میگین بیشتر از نصفشون بچه هاشونو می فرستن همین دانشگاه فخیمه که درس بخونن.. درسته که مردم عادی رئیس این دانشگاه نیستن ولی کل بودجه این دانشگاه از جیب همین مردم عادی میره که اکثرا کارگرن و زحمتکش.. اونوقت شما می فرمایید به مردم عادی چه؟..
Netherlands
عزیزانی که منفی داده اند احتمالا معتقدند که قوه قضائیه هم باید منتظر نشود و اقدام کند. چون چیزی دیگر نمی توانم از این منفی ها استنباط کنم
یاحق
سلمان
هومن ستاری داماد آقای م میباشن
هادی
اسناد ومدارک بسیاری که دال بر این گونه جنایتهاست وجود دارد اما حیف که رو نمیشود
اگر اسنادی که اشاره به اعمال برنامه ریزی شده این افراد در ترویج بی عفتی در جامعه دارد ، رو شود قیامتی برپا میشود که بیا و ببین
مردم باید حواسشان را جمع کنند چرا که دشمنان داخلی بسیار خطرناکتر هستند
شیعه غریب
در مملکت شیعه سر اعتقاد شیعه را با نگاه سکولار می برند . (کجاست منتقم خون حسین )
Iran, Islamic Republic of
اینها همان کسانی هستند که معتقد و طرفدار اسلام آمریکایی هستند.
Iran, Islamic Republic of
اين ها همان هايي هستندكه در قرآن خداوند فرموده جلوي گسترش و اجراي دين و ايمان را مي گيرند و ان شاءالله همه مسئولين و افراد مختلف جامعه كه با تساهل و تسامح باعث تعطيل شدن احكام صريح الهي چون حجاب و عفاف ميشن و در نشر بي بندوباري و هرزگي در جامعه مستقيم و غير مستقيم دخالت دارند، در اسفل السافلين گرفتار عذاب اليم بشن... همچنان كه در دنيا باعث شدند قلب مومن در سينه اش به خاطر ديدن اين كژي ها مثل نمك در آب حل شود! در مواد مذاب آتش جهنم حل شوند!!
مگر حراستها زیر نظر وزارت اطلاعات نیستند پس این غلطها چیست که این حراست کرده ؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نه برادر حراستها مستقيما"‌زير نظر مدير ارشد سازمان و نهاد مربوطه هستند .
عبدالله
توهین خوب نیست شایسته ادم مسلمان شیعه نیست بهتر است راه کار فرهنگی وباز دارنده ارایه کنی حرستیها دانشگاه ازاد فرزندان این نظام هستند
مشاورخانواده
Iran, Islamic Republic of
تقدیم به مسولین دانشگاهها: حجاب اصل دین ماست نه یک مسئله فرهنگی- وما برای نگهداشتن این دینمان که همانا حفظ مردان وزنان از شهوت پرستی وسقوط خانواده هاست خونمان را میریزیم ولی حاضر به چشم پوشی بر روی بیحجابی وبی عفتی نمیشویم -فهمیدید؟
این همه گشت ارشاد و بگیر و ببند اوضاع بهتر شد؟ پیامبر خدا با شلاق و کتک مردم رو به اسلام دعوت میکرد ؟ آقایان یه کم تعقل کنید مقوله پوشش با زور و حبس و تعهد گرفتن درست نمیشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم فقط حرف میزنی روز به روز مسئله داره وخیم تر میشه شمایی که فقط بلدی اظهار نظر کنی بگو راه کار چیه ؟حتما مثل اقایون سیاسیون میگی باید فرهنگ سازی بشه اون هم زمانی که تمام فرهنگ ما به باد رفت نظر میدی فکر کن داری چی میگی
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام. چرا این دوستان فکر می کنند فقط باید کار فرهنگی کرد و حتی تذکر به افراد خاطی نداد؟ رعایت حجاب حدای از بحث شرعی آن ، یک مقوله قانونی است که همه باید به قانون احترام گداشته و آنرا اجرا کنند. آیا کشورهای غربی برای مبارزه با حجاب فقط کار فرهنگی انجام میدهند و یا محدودیت های اجتماعی نیز برای افراد با حجاب بوجود می آورند؟ بحث کار فرهنگی در جای خود لازم و واجب است ، اما بدون سختگیری در مورد رعایت قانون ، کار فرهنگی صرف در مورد کسانی که میدانند کاری که انجام میدهند بر خلاف قانون و فرهنگ آن جامعه است، مشکل گشا نمی باشد. کسی را که خواب است می توان بیدار کرد اما کسی که خودش را بخواب زده باشد نمی توان بیدار نمود.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اينهمه تبليغات ماهواره اي و افراد ناآكاه به شخصيت خود در صدد قبح شكني هنجار هاي پسنديده ايراني و اسلامي هستند تا از اين طريق بتوانند دوباره بر اين كشور سلطه سياسي پيدا كنند .
مهدی
پس با زنان و مردانی که برای ترویج بی حجابی، برنامه ریزی شده وارد جامعه میشن چه کسی باید برخورد کنه؟ گشت ارشاد برای برخورد با این افراده عزیز.
داوود
در تماتم دانشگاه های غربی در مورد لباس دانشجویان قانون دارند و به شدت این قانون مراعات میشود بعضی نفوذی ها فکر میکنندبا یک مشت مردم نادان طرف هستند
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اگر دزد رو گرفتیم بردیم زندان مشکل شکم گرسنه دزد حل می شود
این جواز دزدی نیست
کسی که به درک حجاب و عفاف نرسیده حق نداره با این دلیل بیاد بیرون
حجاب حق الناس است یک امر فردی نیست چه خانواده ها که به واسطه این بدپوششی ها دچار آسیب می شوند
هم باید کار فرهنگی و ریشه ای کرد
و هم با متخلفان برخورد کرد
هر دو در کنار هم
هیچ کدام جای دیگری را نمی گیرد دوستان خلط نکنند
حالا تو هر برهه ای فقط یکی از این دوتا رو داریم همیشه از یه طرف بوم میفتیم ولی این شعار بده ها رو باید حذف و مقطوع النسل کرد که جامعه رو به باد میدن یکسری هم هی کامنت تکراری میذارن و دفااااع میکنن بیا و ببین
سوفیا خله
با با صد رحمت به صدام یزید وموسوی خائن اگه تو یک کاره میشدی تمام مردم جهان را مقطوع النسل میکردی حتما به روحانی هم رای دادی و جزء معتدلین هم هستی
دقیقا
..
Iran, Islamic Republic of
علي آقا اين جواب شما كاملا اشتباهه
زمان پيامبر، مردم اون زمان و همه چيز اون زمان يه رفتار خاص خودش را اقتضا ميكرد كه پيامبر انجام ميداد ولي امروز شرايط و جامعه طور ديگه هستش. اگه يه كم فكر كني ميبيني كه الان ديگه نميشه مثل اون زمان رفتار كرد.
از اينا گذشته فكر نكنم كسي (مثلاً خودت) دوست داشته باشه ناموسش را به حراج بذاره!
اصلاً آدم صرفاً راجع به اين موضوع تعقل كنه ميفهمه همش ضرره!
جالب اینجاست کسانی اززمان پیامبر والگوی رفتاری ایشان حرف می زنند که دربقیه جای جای زندگی اصلا هیچ بوئی از این مسئله نبرده اند !!!1
وقتي كه پيامبر اسلام صلوات الله عليه وآله در مدينه حكومت تشكيل داد هيچكس اجاز نداشت عفت و حجاب و شرم وحيا را زير پاگذاشته و آن را زير پا بگذارد . اصلا" وظيفه حكومت ديني اين است كه از بروز و گسترش اين ناهنجاريها و اعمال ضد ارزشي جلوگيري كند. البته در كنار اين سختگيريها, كار فرهنگي و آگاه نمودن مردم نسبت به مضرات اينگونه اعمال نيز لازم است.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
تمام دستورات شرع مطهر اسلام براي حفش و صيانت از شان والاي انسان است از جمله حجاب مقوله ايست كه تيغ دو لبه هست و مي تواند هر دو جنس را به نابودي شخصيت و خسران دينا و آخرت برساند و يا به سعادت و نيكبختي در دنيا و آخرت منجر شود . بيحجابي و بد حجابي كه در ميان زنان و دختران جوامع بشري بخصوص اسلامي پيدا شده همه اش براي تسلط سياسي قدرت هاي سلطه گر هست انها معتقدند اگر بتوانند زنان هر جامعه را تحت تاثير قرار دهند بي شك مردان آن جامعه هم چون اكثرا" زن ذليل هستند متاثر خواهند شد .
ابزار آنها هم مد هاي لباس و لوازم آرايش و مد هاي اصلاح سر و ... كه همگي از غرب وارد شده است !
بفرمایید چطور درست میشه؟ حتماً می فرمایید که باید بی خیال قانون عفاف و حجاب بشیم، اونوقت درست درست میشه!!! در مورد سایر قوانین چطور؟ می گید هرچیزی که فرهنگیه، با اعمال قانون درست نمیشه. می گیم چی چی فرهنگی نیست؟؟؟ ترافیک که فرهنگیه و اتفاقاً فقط با اعمال قانون درست میشه. اقتصاد هم فرهنگیه و اونهم فقط با اعمال قانون درست میشه. بله! کار فرهنگی هم لازمه اما کار فرهنگی به تنهایی جواب نمی ده. اعمال قانون هم لازمه. بی خود به پیامبر و اهل بیت انگ نزنید. اون بزرگواران هرگز اجازه نمی دادند که جرم مشهود و لاابالیگری و فسق علنی وجود داشته باشه. نمونه هاش آنقدر زیاده که اینجا جای بحثش نیست. اسلام، با فسق و فجور علنی به شدت برخورد کرده البته کار فرهنگی و اقناعی و ترویجی رو هم تشویق و توصیه و تاکید کرده اما به هیچ وجه اجازه نمی ده اهل فسق، علنا هنجارها رو بشکنند و هرزگی و بی بندوباری رو عادی سازی کنند.
انسان
اولین جامعه خانوادس برین ببینین بچه هاتونو تو خانواده چطور تربیت میکنین خیابون جای اصلاح نژاد نیست!
پیغمبر مردم ذو به زور به اسلام دعوت نمیکردن ولی وقتی پیغمبر حکومت اسلامی تاسیس کرد غیر مسلمانان موظف شدن شئون و مقررات حکومت اسلامی رو رعایت کنن
چون اون عرب جاهل جذب اسلام شد دیگه خودت ببین شیوه جذب چه جوری بوده... ربطی به تاسیس حکومت اسلامی نداره، چون موسسش پیامبر بوده و ایشون هم رحمه للعالمین بودن و ریشه ای مردم رو درمان کردن همه پیرو بودن.

فکر...فکر....فکر
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
این همه نیرو انتظامی قاچاقچیای مواد مخدرو گرفتو حبسو اعدامو جریمه کرد،اوضاع بهتر شد!!!!!! اقایان تعقل کنید مقوله اعتیاد با زور و حبس درست نمیشه!!!!!!!!!باز بزارید مرزهارو،بیاید کار فرهنگی کنید!!!!!!!!!!
پس اگر الواط و اوباش تعدادشان زیاد شد، شما از غیرت و ناموست عبور می کنی؟!
آیا قلیل بودن یا کثرت دال بر حقانیت یا عدم حقانیت است؟
لطفا احساسی ننگرید، احساسی فکر نکنید،
چون همه این موارد از خوب یا بد دامان همه را خواهد گرفت
باران لطف الهی زمان بارش بر سر همه میبارد
قهر و عذاب الهی هم همه را تحت الشعاع قرار میدهد
ابن سینا فرمود: اگر برای یک کار غلط هزار دلیل درست بیاورید، می شود هزار و یک غلط!
سرور
داغ نکن.ایشان طعنه زده ظاهرا به جماعت خواب و خوابزده.
Iran, Islamic Republic of
اونی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد عزیز.باید در مواقعی با زور هم که شده این غافلان رو بیدار کرد .شما بهتره بری یک کم به دین و شریعت مراجعه کنی بعدا نظر بدی
عمار
Iran, Islamic Republic of
برادر من پیامبر تا جایی که تنونست با اخلاق خوش مردم رو دعوت به اسلام کرد
ولی هنگام فتح مکه قضیه فرق کرد...
يهود بنی النضير چادر يک زن مسلمان را در بازار از سر او کشيدند، پيامبر با آن يهوديان وارد جنگ شد و آنها را از مدينه اخراج کرد. وقتی از اسلام و پيامبر نمی دانيد چرا اظهار فضل می کنيد؟
یه بنده خدا
به جای حرف ... از یه نفر سؤال کن که بهت بگه. پیامبر هم اگر خلاف شرع می دید برخورد می کرد.همانطور که حتی بعضی رو شلاق زد، بعضی رو اعدام کرد و بعضی رو هم تبعید کرد. حضرت علی (ع) هم وقتی کسی رو دید که داره چشم چرانی می کنه محکم سیلی به صورتش زد. برادر من بحث بهشت بردن نیست، موضوع اینه که یه عده با بی حجابیشون خانواده هارو از هم می پاشونن. جوونای مجردی هم که توانائی ازدواج ندارن بهشون فشار می آد و یا باید روانی بشن ویا اینکه برای کامروائی اقدام به جنایت کنن. این یکی از صدها دلیل حجاب خانوم هاس.
...
و شما با ازاد گذاشتن ماهواره و دست در گردن بودن در خیابان ها و ساپورت و... درستش کردید؟
مسئله بکاربردن زور وشلاق نیست هرچند دراسلام بخاطر اشاعه فساد حکم مجازات داریم ....ولی مثل اینکه شماهنوز نمی دانید حجاب امرواجب خداونداست وباید همگان بخصوص حکومت اسلامی برای رعایت این امر تمام تلاش خود رابکند .
افرين اين نكته گشت ارشاد رو خوب اومدي.با نظرت موافقم
بی یاد
برادرم ناله اگر ناله ما گوش اگر گوش انها آنچه به جایی نرسد فریاده(با تصرف در شعر)
همیشه 3 درصدی ها باید باشن!تا منفی بدن!این حضار نفسشون از جای داغ بلند میشه بایدم منفی بدن!
سعید
Iran, Islamic Republic of
هم اجبار لازم است و هم آموزش(تهدید و تشویق)! این روش همه معلمان و.. است محدود به اسلام نیست!
کاملا منطقی عمل کرده .
سینا
Iran, Islamic Republic of
معنی
اعتدال
آزادی
منطق!
رو به وضوح داریم به چشم میبینیم

لعنت خدا بر آل سعود
لعنت خدا بر آل ه...
بیشبار
عسکریان
Iran, Islamic Republic of
کمی از مصر و سوریه و لبنان و ... یاد بگیرید طرف یا با حجاب است و یا بی حجاب مثل ما ایرانی ها نیستند که تکلیف خودشون را نمی دانند
یعنی الان وضع فرهنگی این کشور ها که گفتی خوبه؟؟
نه وضع فرهنگی ما خوبه
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این دولت روحانی داره چیکار میکنه ؟
احساس خطر باید کرد
واقعا احساس خطر باید کرد
علی آقا ، دانشگاه آزاد "ملک طلق خدا است" هر چند نگذاشتند که ملک خدا را وقف کنند. حالا بفرمایید ملک طلق خدا که نگذاشته اند وقف شود چه ربطی به دولت دارد؟
امان از طاغوت
Italy
دانشگاه آزاد چیکار به دولت داره؟
در ضمن وضعیت الان حجاب مملکت به خاطر بی کفایتی مسئولین در نهادهای فرهنگیه که بودجه های زیادی دارند و کاری ازشون نمیاد. مثل نهادهای فرهنگی وابسته به سپاه و حوزه و صد تا جای غیر دولتی دیگه.
زهیر
سپاه و حوزه و.... بودجه از خزانه برای این کار ها دریافت نمی کنند ولی وزارت ارشاد و کشور چرا ...اونها هم به اندازه خودشون کار می کنند ولی وظیفه دولت است که این کار ها رو انجام بده
ببخشيد چرا وظيفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي !!!!!!!!!!! رو متذكر نميشيد ولي يك نهاد نظامي و البته ارزشي را صرفا نام مي بريد سلسله مراتبي هم اگر براي امر حجاب و عفاف و فرهنگ سازي در اين زمينه باشه وظيفه وزارت ارشاد از همه جلوتره و البته كه دانشگاهها و حوزه ها هم مسئولند.
Ethiopia
کارشون با عقل جور در می یاد.به زور که نمی شه مردم رو بهشت برد
علمدار
درسته بزور نميشه مردم رو بهشت برد ولي قرار نيست دنيا رو هم براي ديگران جهنم كرد! امر به معروف چي ميشه! حق الناس چي ميشه!!!!!!!!
حااااامد
بعله!!!!!!!! تو 9 ماه بی حجابی اومده!!!!!!!!!!
شما تا یه سال پیش هیچ حسی نداشتید
اما یه سال همه حواساتون بدجوری فعال شده
امیر
واقعا که!!!!!!!!باید احساس کرد!
مگر قبلا حراست دانشگاه آزاد کاری با بدحجاب ها و مسایل منکراتی داشت که الان مداخله نکند؟؟؟. در سالهای گذشته در ماه مبارک رمضان برخی از این بدحجابها و جوانک های هم صنف آنها علنا در محوطه دانشگاه روزه خواری می کردند و در مقابل هر اعتراضی هم بی تفاوت و با کمال پررویی برخورد میکردند حراست نیز کاری به آنها نداشت
seyed
Iran, Islamic Republic of
راست میگه ما هم دست بر قضا 4سال از عمر گهربارمان را تو این یونی گذروندیم و هر بار مشکلی و می دیدیم و به حراست و رئیس دانشگاه می گفتیم چرا کاری نمی کنید ، می گفتن از بالا بهمون گفتن سخت نگیریم ، خب راست می گفتن دیگه !
اونا هم که آدم های فوق العاده وظیفه شناس و گوش به دهن بالایی ها .... نباید هم کاری می کردن .حالا هم برامون سند و مدرک رو می کنن...
انشاءالله که همشون به همین زودی ها از خواب بیدار شن...
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کم کم لس آنجلس را در دانشگاه آزاد به وفور مشاهده خواهید نمود. انانیکه دلشان برای لوس آنجلس تنگ شده و می شود می توانند در چند ماه آینده قدمی در محیط دانشگاه آزاد بزنند. از دلتنگی حتما در خواهند آمد
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل این کار را حراست برای این انجام داده که هر کس به وظیفه قانونی خود عمل کند زیرا امر به معروف و نهی از منکر دارای شرایطی است که حراست دانشگاه با این نامه آن را به افراد متخصص واگذار کرده اتفاقا کار خوبی کرده زیرا وجهه افراد مذهبی هم بد نمی شود .
امان از طاغوت
Italy
نه قانونا الزامی داره به برخورد با بدحجاب و نه عقلا چنین کاری درسته. بنابر این واژه هایی مثل "تعجب بر انگیز"و "شانه خالی کردن" و همین طور ارتباط کودکانه و خنده دار "1 تیر" و "1 مهر" که در این متن آورده شده فقط و فقط نشون دهنده ی بی تقوایی نویسنده ست. و اینکه برای رسیدن به هدف صحیح خودش (که اشاعه ی حجاب در جامعه ست) از هر وسیله ای استفاده می کنه.
جواد
Iran, Islamic Republic of
اولا قانونش اینه:
ماده ‌١٠٢ قانون تعزيرات مصوب سال ‌١٣٦٢. در این قانون آمده : «زناني كه بدون حجاب شرعي در معابر و انظار عمومي ظاهر شوند، به تعزير تا 74 ضربه شلاق محكوم خواهند شد.
ثانیا بررسی رفتارها و اقدامات در زمینه زدودن حجاب و عفاف، نشان دهنده اقداماتی کاملا برنامه ریزی شده است هرچند شاید 1 مهر به 1 تیر ربطی نداشته باشد ولی این مثال ذهنها را برای یافتن ارتباط میان نقشه ها و اقدامات آماده میکند.
داود
به نظر من انتشار این بخشنامه در راستای اشاعه فحشاست. این بخشنامه یک بخشنامه خصوصی برای حراست بوده و نمی توان در مورد منفی یا مثبت بودن آن نیز نظر خاصی ارائه کرد؛ اما همین که شما این مطلب را منتشر کردید، آنهایی که در دل خود مرض دارند را متوجه آن کردید و آنها فهمیدند با استفاده از این بخشنامه می توانند بازتر از قبل وارد دانشگاه شوند (با اینکه از قبل هم همین طور بود). من خودم منتقد اساسی دولت روحانی هستم و آن را بسیار ناکارآمد و بی خاصیت می دانم، اما در اینجا بحث سر دولت نیست؛ شما در واقع آتش بیار معرکه برای رواج هرچه بیشتری بد حجابی شده اید؛ آقایان باور کنید اکثریت جامعه ما باحجابند و شما دارید بی حجاب ها بولد می کنید و بر گرده جامعه سوار می کنید.
دليل انتشار نامه محرمانه چيست؟ به لحاظ اخلاقي اشكال نداره؟
مرد حسابی اگر شرافتت را محرمانه مورد تعدی قرار بدهند، چون محرمانه بوده فریاد نخواهی زد؟
بابا بی انصاف یه ذره عقلت را ملاک قرار بده!
داستان شما و کاربرانی که مثل شما مطالب عجیبی را نگاشته اند، شبیه داستانی از لطایف الطوایف است :
مردی داخل مسجد مشغول عمل قبیحی بود، فردی در حال عبور چشمش به او خورد، آنقدر عصبانی شد که آب دهان به سمت او افکند و گفت از خدا شرم نمیکنی؟!
مرد فریاد زد: به خانه خدا آب دهان می افکنی؟!
بگذار کارم تمام شود حسابت را خواهم رسید!!

فقط کمی، کمی هم خدا را ناظر اعمال دانستن بد هم نیست!!
سید مهدی
کاش میشد اخلاقی را که از آن افاضات فرمودید را در یک جامعه ای که بیش از 95 در صد آن مسلمان و بیش از 76 درصد و بلکه بیشتر آن از مسلمان شیعه و پیرو اصول و قوانین اصیل و ناب محمدی است را تشریح و توضیح میدادید که برایتان یک جایزه ای در حد اسکار تقدیمتان میکردیم /

واقعاً با اخلاق هستی ها . میدونستی؟؟؟
عاطفه
کجای نامه نوشته محرمانه؟؟
این دانشگاه که از اسمش معلومه چه ماموریتی داره یادمه زمانی اگرد دختر کسی به واحد رود هن برای تحصیل میرفت از ترس ابروریزی بیان نمیکرد!!!
امیر یل زهره.شاهگوش
Iran, Islamic Republic of
چقد قوی و محکم میگه !
اینگونه آدمهای بی تقوااصلا نباید درراس کارباشند
آرمان
صحیح است صحیح است!
ملت بزرگ ایران
Iran, Islamic Republic of
به خاطر بخش نامه هنجارشکن فوق مردم ایران اسلامی با عدم ثبت نام خود و فرزندان خود به دانشگاه ازاد . . . آن را تحریم خواهد کرد.
جالبه!يعني من كه ترم آخرم نرم امتحان بدم وتحريمش كنم؟
کامران
خب راست گفته . این تیتر شما چه معنی دارد؟
دربان
حتی درمعتبرترین دانشگاههای امریکا واروپا هم درباره رعایت عفاف ووقارلباس ومد،بخشنامه وسخت گیری میشود!دانشگاه ازادازقدیم کانون مدبوده واکنون با چنین دستوری قطعا تبدیل به سالن مدولباس خواهدشد!خدابسازد برای کسانی که فقط دنبال درس خواندن وکسب علم هستند!
فکرمیکنم برخلاف همه دوره ها،امسال ریاست جمهوری باچهارسال تمام شود!
دیر به این فکر افتادی !
امین
شما هم از حالا به فکر خودت باش
مجتبی
دیگه باید از زیبا رویان بهره برد؟!
هرچه جلو میریم پرده های بیشتری کنار میرود

چظر موقع انتخابات حرف از فرهنگ نمیززنند به زور از افراد حمایت میکنند
امید
Iran, Islamic Republic of
چه تصمیم امیدوارکننده ای با این ابلاغ تازه به سلیقه آدما احترام می گذاریم و امیدوارم روزی برسه که بفهمیم اینجور مسائل نه تنها تهدیدی برای نظام و دین نیست بلکه توسعه دهنده روابط ارتباطی انسانهاست.
آزاد گزاری فساد؟!عجب سلیقه ای؟!
Iran, Islamic Republic of
هیئت امنای دانشگاه آزاد همین را می خواستند سرانجام هیئت امنای دانشگاه آزاد به توصیه فائزه ساندویچ خور گوش نموده و ترویج بی حجابی را رواج داده و می دهند.
تهدید نظام؟
نه این تهدید شرف و حیا است. این تهدید تبدیل دانشگاه به محلی برای تبرجه
مینو
این دستورالعمل سوای این که ایا این کار وظیفه حراست است یا نه نشانگر کج فهمی اقایون در باب مسائل فرهنگیه. کارهای فرهنگی فقط مال ارگانهای خاص نیست. مامور حراست هم به عنوان یک انسان موظف است در صورت مشاهده ی اشاعه جلوه های ضد فرهنگ اقدام کند.
اما اقایون گویا هنوز معنی فرهنگ و کار فرهنگی رو درست درک نکردن که چنین بخش نامه ای صادر میکنن.
نگین
در ایران تذکر یا اقدامی که بخواهد مکتوب پیش بره مدتها طول میکشه
احتمالا در باره دانشجوی بی حجاب ترم اولی ،ترم آخر ش تصمیم گیری ابلاغ بشه.
نه عزیزم تو این چیزا برا عمل پیشتازن
علی
شمام حتما تو بخشای فرررررهنگی مشغولین با این ادب!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
کی گفته وظیفه حراست دانشگاه آزاد حراست از ارزش های اسلامیه، وظیفه اش حراست از منافع مالی و سیاسی دانشگاه آزاده.
Iran, Islamic Republic of
در چند سال و یا ماه آینده لوس آنجلس را در دانشگاه آزاد به وفور ملت مشاهده خواهد نمود.
United States
از شيوه نگارش نامه مي توان فهميد كه مدير قابلي درامر امنيتي و حفاظتي نيست !
ایرانی
خب حالا برنامه فرهنگی جناب مستطاب برای عفاف و حجاب چی هست؟! اگه زور جواب نمیده که نمی ده کار فرهنگی چی پیشنهاد داده حالا می خاد چند سال دیگه فکر کنه چند سال بعدش دست و پا شکسته اجرا اون موقعم که دیکه فایده نداره پس هیچ آقا هیچ....
گل بود به سبزه هم آراسته شد
کسانیکه به گشت ارشاد و...ایراد وارد می کنند به آیه 71سوره توبه وآیات دیگرتوجه کنند که اولا همه وظیفه امربمعروف دارند وثانیا باید گروه خاصی باشند که بطورجدی بااین موضوع برخورد نمایند وخدا هم وعده داده وتعارف هم ندارد که اگراین فریضه انجام نشود گروهی برما مسلط می شوند که روزگارخوشی نداشته باشیم و..
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد
علی
امسال تاسوعا عاشورا کجا میرن آقایون؟
لتیان یا ....؟!
الناس علی ملوک دینهم....
Muny
United States
پولهای مملکت رو به اسم خدا و پیغمبر و حجاب میبرند توجیب عربستان و علمای وهابی میریزن.
خجالت بکشید ، حتی اگر بالفرض که بدحجابی بود ( که نیست و سلیقه شخصی شماست ) با فحشا و بی عفتی زمین تا آسمان فاصله دارد.
واقعا اگر غیرت و اسلام و ... حالیتان است میدانید اتهام فحشا حتی به زنی که لخت مادر زاد در انظار ظاهر بشود ولی کسی زنای اورا ندیده حد دارد .
Iran, Islamic Republic of
رفتاری کاملا منطقی و درست و عاقلانه است . مگرانسانهاحیوان هستند که باشلاق به راه راست کشیده شوند ؟؟ قران به صراحت می فرماید که : لااکراه فی الدین، ای قوم نهروان تاکی میخواهید به این آیه شریفه قران عمل نکنید و به مردم ایران زور بگویید ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا میفرماید لا اکراه فی الدین ولی بقیه اش میفرماید قد تبین الرشد من الغی یعنی اول راه صحیح و نشون بده
دانشگاه آزاده دیگه!!!!!!!!!!
علي
سلام.به نظر ميرسد اين دستورالعمل نه تنها نافي وظايف حراست نيست بلكه بازدارنده برخي رفتارهايي كه ممكن است عواقب بدي داشته باشد .ميباشد.ضمن اينكه كارفرهنگي ظرافتهاي خاص خودرا دارد اگر بي دقتي شود نه تنها درست نمي شود بلكه آني ميشود كه الان هست...........
آرمین
این مسخره بازی ها چیه.واقعا این آقایون بی مسئولیت عوض این که فساد را از جامه بیرون کنند خودشان ام الفساد شده اند. مسئولین بالا تر چرا با این ها برخورد نمی کنند؟
این دانشگاه همون کار حداقلیش رو انجام نمیده! مگه نه که دانشگاه محل دانش هست؟؟ خب الان سطح سواد دانشجوهای این دانشگاه و استاداش تو چه وضعیه؟؟
حالا معلومه که در بخشهای دیگه هم کلاهشون پس معرکه است
شاکی
والا ما که دانشگاه آزاد تهران مرکز دانشکده هنر معماری درس میخونیم میتونیم بگیم قبلا هم برخوردی نمیکردن. کار مترسکای سر جالیز از حراست بیشتره. دانشجوها بیشتر اونجا میان پارتی تا دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه حجاب تو دانشگاههای سراسری (دولتی) بسیار عالیه!!؟؟؟
من خودم منتقد دانشگاه آزادم ولی انصاف هم خوب چیزیه! فرهنگ حجاب و عفاف از سالهای بعد از جنگ تحمیلی رو به خرابی رفته است و بنظر من هیچ وقت هم سرعت خراب شدن آن کند نشده حتی در دوران دولت احمدی نژاد! فرهنگ حجاب و عفاف را باید از مدرسه ها برای بچه ها تبیین و روشن کرد تو دانشگاه برای اینکارا خیلی دیره و متاسفانه بعضا نتیجه معکوس هم میده!!
ارسلان
و ابتدا در خانواده ها
احمد علی جهان بین
خداوندا با ربنا هر کس به قوانین دین تو ، اسلام ناب محمدی ، دهن کجی و گستاخی می کند به حق عصمت فاطمه زهرا خوار و ذلیلش فرما و به یک مرض صعب العلاج مبتلاء فرما که متنبه و پشیمان شود
Iran, Islamic Republic of
آرزو بر جوانان عیب نیست
به حرف گربه سیاه بارون نمیاد
بازم بگم!!؟؟
حسن
((هر کس به قوانین دین تو ، اسلام ناب محمدی ، دهن کجی و گستاخی می کند)) پس با اين حرفت اقرار ميكني كه اين آقايان اينكاره هستند عقلا دعا كن خدا هدايتشون كنه
مظلوم
الهی آمین کلمح البصر او هو اقرب اللهم صل علی محمد و آل محمد
آمین...
Iran, Islamic Republic of
قصد اینها چیز دیگریه که خیلیا میدونن این کارها هم فقط بهانه ای برای هماهنگیشون با خارجه.مردم دیگه خنگ نشدن که نفهمن
يوسف
دانشگاه آزاد باصطلاح اسلامي بيست سال است كه بي حجابي را آزاد نموده .متاسفم كه بگويم من در دانشگاه آزاد تهران كارشناسي گرفته ام ودر سال 1375 يك استاد خانم در كلاس درس نام دانشگاه آزاد را زايشگاه آزاد عنوان كرد وفكر ميكنم به همين خاطر در ترم بعد كلاسي را به ايشان واگذار نكردند.بي بند وباري در دانشگاه آزاد بيداد ميكند وبنده فكر ميكنم اصل تشكيل دانشگاه آزاد برنامه آن از خارج گرفته شد تا 1-دختران زيادي به تحصيل رو بياورند 2- به جاي كانون گرم وتربيت خانواده در شهرستانهاي دور دست وبدون خوابگاه و.. 3- با رواج بي بند وباري اكثر فارغ التحصيلان دختر دين وعفاف را فراموش كنند وسپس اينها ميشوند مادران آينده كه معلوم ميشود چه فرزنداني را تحويل جانعه ميدهند و متخصصين آينده كه مي خواهند مملكت را مديريت كنند.خدا به خير بگرداند با اين مادران متخصص آينده اين كشور اسلامي را .اينها همه نقشه هاي امريكائي است كه براي براندازي نظام و انقلاب اسلامي اجرا ميشود
مگه تا حالا حراست دانشگاه آزاد کاری هم به حجاب داشته که حالا میخواد جلوشو بگیره؟ مدتهاست بدون نامه و بخشنامه فساد رو در این دانشگاه نهادینه کردن. اساسا دانشگاه پولی در ذات خودش فساد برانگیزه. چه بسا دخترانی که با تن فروشی هزینه تحصیلشونو درمیارن و این مساله سال هاست که وجود داره.
خبر خوبی بود جهان
غفاری
Iran, Islamic Republic of
احسنت! این کار درست است . یا رومی رومی و یا زنگی زنگی . حالا خیالمان راحت شد که در دانشگاه آزاد اســــــــــــــــــــــــــــــــلامی حجاب جایگاهی ندارد.
اسلامی ش راحذف کن بعدمیشه دانشگاه آزادوقتی پسوند اسلامی داشته باشه خوب حجاب هم دراسلام امر واجب خداست وجزء اسلامیشه ، اونوقته که مشکل درست میشه !!!!!!
رضا
این ملک خداست یا که ملک اکبر
...
خب دیگه حراست میخوان چیکار؟
Iran, Islamic Republic of
ولا اگر فهمیدین دیگه حراست دانشگاه آزاد به چه درد میخوره به ما هم بگید
براي جلوگيري واخراج افرادي كه با هاشمي رفسنجاني مخالف هستند.وبراي تبليغ بر ضد نظام و......
Iran, Islamic Republic of
فردا پس فردا باید منتظر باشیم اســـــــــــــــــــــــــلامی از پسوند دانشگاه حذف بشه
United Arab Emirates
هر چه بیشتر هاشمی را تخریب کنید نزد ملت عزیز تر خواهد شد.
زهرا
هاشمی خیلی وقته که برای مردم مرده و با این کار ها و گفتن خاطرات جعلی از امام فقط می خواهد به مردم بگوید که به این جنازه توجه کنید
Iran, Islamic Republic of
نکند منظورت ذلیل تر است. شاید حواست نبود من از طرف ملت ایران تصحیح می کنم.
واقعا اينو جدي گفتي؟؟
خيلي خوابي خيلي
هاشمي ودارو دسته اش هيچي نيستند هيچي........
فكر ميكني هاشمي اكنون عزتي در جامعه ندارد .الا نزد ....
مش صقر
پس تو هم اکه راست میگی این بابا را تحریب کن تا عزیز تربشه و حالشو ببری
علي
Iran, Islamic Republic of
نامه تاريخ نداره
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که میگند باید کار فرهنگی کرد از اونها میپرسیم که مگر خود شما دو دوره رییس جمهور مملکت نبودید چه کار فرهنگی در جهت عفاف و حجاب انجام دادید؟
ثانیا کار فرهنگی مال کسی است که ناآگاه باشد و در خواب باشد ولی کسی که خود را به خواب زده اون که دیگه کار فرهنگی به دردش نمیخوره .
اولا جهت اطلاع اين موضوع هيچ ربطي به آيت اله رفسنجاني نداشته و ندارد . ثانيا در قران كريم آمده است كه لا اكراه في الدين . يعني در دين هيچ اجباري نيست . ثالثا با تهديد و وحشت و ابزارهاي بازدارنده كه موضوع حجاب درست نميشود . پس به فكر راه حل منطقي باشيد .
57
قدتبین الرشدمن الغی یعنی از آن جا واقعیت روشن و حق و باطل و خوب و بد از هم متمایزند دیگر لا اکراه فی الدین یعنی جای اکراه بر کار مجهولی نیست بلکه توصیه به تدین و پایبندی به دین ،توصیه به اعتراف به واقعیت مشهود است برای چه کسی جای شک است که حجاب و پوشش اسلامی ابزاری برای ایمنی در مقابل هوس هوس بازان و ایذای موذیان است
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اگر تهديد و وحشت بازدارندگي نداره چرا خداوند در قران كريم اين همه مردم را از آتش دوزخ و خسران دنيا . آخرت مردم را بيم داده ؟ لذا هم ارشاد و هم تهديد و تنبيه البته براي كساني كه با ارشاد به راه مستقيم كه صلاح خود و جامعه شان هست توجه ندارد . پيامبر هم بشير و هم نذير هست . با اين دو ابزار بايد كار را به پيش برد و آنقدر كه دشمنان ترويج بي حجابي و اباحه گري مي كنند ما تبليغ و ترويج عفاف و حجاب نمي كنيم .
دشمنان فهميد ه اند كه اگر زنان يك جامعه را فاسد كنند براحتي مي توانند بر آن جامعه مسلط بشوند لذا همه توان خود ر ا در اين راه بكار گرفته اند . ملت بايد هشيار باشند . با توپ و تانك نمي توانند بر ملت ايران مجددا" سيطره پيدا كنند اما با دامن و مانتو كوتا و لوازم آرايش ترويج بي حجابي ميتوانند قبلا" تجربه كرده اند .
لذا هرگونه بي حجابي و حضور در جامعه با آرايش ها ي غليظ و زننده همكاري با دشمن و همراهي با دشمن محسوب مي شود دانسته يا ندانسته با قصد و غرض يا بي قصد غرض با اداما اين وضيعت غيرت مردان هم رو به كاهش مي گذارد تا فراگير شود آنگاه كشور دو دستي تسليم دشمن خواهد شد .
Iran, Islamic Republic of
باید رفت خانه بیشتر آنهایی که عمری از تقوا ، دوری از تجمل ، زراندوزی ، رفاه طلبی ، طول عمل را دم می زدند دید بعد قضاوت کرد
بدحجابی بدون شک بد است اما آنهایی که درس تهذیب ، تزکیه نفس می دادند خود عمل نکردندپیش نماز که اینها باشند عاقبت معلوم است.
مالكيت دانشگاه خانوادگي ،حريم هم خصوصي و هدف نهايي هم كسب پول و قدرت به كي چه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دانشگاه آزاد که دولتی نیست که آقایون نوشتن پول بیت المال!!!


بعدشم دانشگاه های ما که خیلی گیر میدن
محسن
هاشمی عملا داره هدف خودشو دنبال میکنه و اعوان انصارش در دانشگاه سیاست او رو دنبال میکنند خدا رحمت نکنه کسی را که با این کار دین،حیا،عفت رو در دانشگاه ها و خصوصا آزاد ضایع کنند
بیت المال
بیت المال یعنی خانه اموال مسلمانان مگر با کدام اموال، دانشگاههای آزاد اسلامی ساخته شده اند؟!
گیر
الحق مر یعنی حق تلخ است. اما برای آنان که به باطل عادت کرده اند. عادت بد را با عادت خوب تغییر دهیم کم کم شیرینی آن را حس خواهیم کرد
حمیده
مثل اینکه بچه های دولتی حالشون خوب نیس. خودم دست و روبوسی دخترپسرای دانشگاه تهران رو دیدم!
آرش
خودمم تجربه دارم
س ع ی د
خدا رحمت کند امام روح الله و ارمان هایش را
تدفین ارمانهای امام بدست یارانش تسلیت باد البته این اقدامات ب دست این افراد از زمان خود امام شروع شد
منوچهر راستی بروجنی
این دانشگاه آزاد متعلق به رقسنجانی و جاسبی است .بنابراین هیچکس حق اظهار نظر در باره این دانشگاه را ندارد و هر کس هر طور خواست می تواند رفتار کند چون این خودش انکار مرگ بر آمریکا می باشد .اگر مملکت دست رفسنجانی بیفتد حجاب که هیچ سریال های ماهواره ای نیز باید از تلویزیون پخش شود تا اگر زلزله آمد آقای رفسنجانی در سد لیتیان اسکی روی آب بازی کند تا خدای نکرده زیرآوار جوانمرگ نشود .
در دانشگاه ازاد ریاضی درس میدم خدا میدونه 98درصددخترا نمیان برای درس خوندن خدا میدونه الان که این قانون نیست و انقدر بهشون سخت می گیرن و فضا امنیتیه با چه قیافه هایی میان هر روز یه رنگ مو و یه ارایش که من خانم معلمم چشام چهار تا مییشه از این همه اراده که ساعت 8صبح این ها رو با این قیافه میبینم حالا ببینید این نظارت حذف بشه. چه شود!!!!
درود بر عقلانیت و میانه روی
عقلانیت
البته اون عقلی که وقتی حضرت آدم علی نبینا و آله و علیه السلام انتخابش کرد حیا و ایمان همراهش موندند
میانه روی
میانه روی در اینجا عفاف است این بخشنامه این بخشنامه به عفاف کمک می کند یا...؟!
لعنت به کسانی که احکام الهی را دست کم می‌گيرند.... لعنت به کسانی که حجاب اين حکم و شعار اسلامی را به مسلخ می‌برند.
جعفر قاسمی بوسجین
اولا" جهان نیوز چرا کامنت های بنده را بعضا" منتشر نمی کندنکنه می ترسه به کک فبای برخی ها بربخورد مثلا" کامنت من نسبت به صحبت های اقای نوبخت
واما
وقتی پول اشرافیت به میدان می اید خیلی ها چشم بر روی خیلی ارزش ها هم می بندند نمونه دانشگاه ازاد محض امتحان در ساعت تعطیلی یکی از واحد های مختط بایستید ببیند برخی انگار برای مانکنی به انجا رفته اند نه برای تحصیلات ان موقع این گونه افراد را برای مدیریت اینده تربیت می کنیم که فردا بعنوان دانشجو وارد صحنه های اجتماعی می شوند و خواسته هایی را مطرح می کنند که با درد و مشکلات جامعه فرسنگ ها فاصله دارند
oooooo
حاج اقا می خواد صحنه های زیبا ببینه
Iran, Islamic Republic of
ممكنه نظر آقاي مطهري را راجع به اين بخشنامه بپرسيد
امكانش هست؟
آقایانی که با متن بالا همگرایی میکنند و نظر موافق دادند یا تحسین نمودند. در واقع عقیده ذاتی خود را اعلام داشتند.
نکته:فردی به امیرالمومنین گفت ای کاش برادر من در این جهاد حضور داشت،آقا گفت آیا برادر شما همسو با ما است. گفت بله آقا . امام فرمودند کسانی نامشان در این جهاد نوشته شده است که هنوز متولد نشده اند.
نصیحت: مواظب باشید - مرگ در کمین ماست.
دانشگاه یا تفرجگاه مسئله این است
واقعا آیت الله مصباح خوب تشخیص دادن اسلام بعضيا انگلیسیه
رضا
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز نویسنده : سرت رو از برف بیرون بیار
اسلام دین مهربانی نه دین خشونت. با شلاق نمیشه مردم رو برد بهشت، نتیجه معکوس میده و ضربه سنگینی به اسلام میزنه.
"جهان لطفا" چاپ کن"
توبروجهنم کسی جلوت رانگرفته ...بفرما....
سوفیا خله
میخواهی بگی توی آمریکا و کشور های غربی که در حال حاضر دوتا همجنس باهم ادواج میکنندو حتی سک هم اذواج میکنندنتیجه زور وشلاق بوده ؟
ماه مبارک و دعای افتتاح شبهای آن .انشاءالله توفیق داشته باشیم بهره ببریم.در آغاز این دعا می خوانیم:اشد المعاقبین فی موضع النکال و النقمة این یعنی همان طور که خدا در جای خودش ارحم الراحمین است در موقعیت نیاز به خشونت هم سخت ترین عقوبتها را دارد.حدود،قصاص،جهاد،جهنم و...همه و همه مصادیقی از خشونت بجا هستند/مثل معروف می گوید: ترحم بر پلنگ تیز دندان جفا کاری بود بر گوسفندان /در جوامع مختلف بین المللی با مجرم چه برخوردی می کنند؟می گویند کار خوبی کردی؟!
توجه
شلاق کدومه؟! کسی که آمده در یک محیط علمی می بایست ظاهری دانش جویانه داشته باشد نه هرزه گرانه و اگر چیز دیگه ای رو نشون می ده خوب همون هست نه دانشجو باید ملتزم شود وگر نه به محیط علمی راهش ندهند
تامل
شلاق هم اگر بجا و به اندازه مورد استفاده قرار بگیره اثر دارد البته نه یعنی این که دیگر آن بزه اتفاق نیافتد بلکه کاهش آن مورد و نوعی ایمنی خاطر برای مردم به وجود می آید.متوجه باشید بحث شلاق برای حجاب نیست بلکه برای مواری که شلاق داریم است مثل شرب خمر یعنی شراب خواری
بهنام
مگه انتشار اسناد طبقه بندی شده جرم نیست .به نظرم حراست یا ناشیانه عمل کرده نامه رو بدون مهر طبقه بندی منتشر کرده یا شماها از حالت محرمانه خارج کردین و عمومی کردین .جرم انتشار اسنادمحرمانه هم طبق قانون مشخص هست
Iran, Islamic Republic of
در زمینه موضوع حجاب مسئولین کشور دو دسته شده اند یک عده روشهای تحکم و حجاب اجباری را می پسندند و یک عده روشهای اقناعی و فرهنگی را ولی هر دو دسته به ضرورت حجاب اعقاد دارند بدنه اجتماعی هم تجربه ثابت کرده است که با روشهای اجباری و زور به موضوع حجاب جواب نمی دهد چاره چیست ؟ اگر بدنبال حجاب اجباری باشیم عوارض اجتماعی و فرهنگی بدنبال خواهد داشت دولت و حکومت با حربه گرایشهای دیکتاتوری و جباریت روبرو میشود و اگر کار اقناعی و فرهنگی کنیم تا زمان حصول نتیجه مورد نظر بد حجابی رواج خواهد یافت پاسخ این پارادوکس در نوع اقدام عملی چیست ؟ به نظر میرسد هر دو شیوه اقدام عملی هم اجبار و هم اقناع مناسب باشد ولی باید بشدت مراقب بود که زور و اجبار بر شیوه اقناع و فرهنگ غلبه نکند .
صدا و سیما در حد این خطر ظاهر نشده متاسفانه
حسین زاده
سلام

این مطلب را کنار سخنان اخیر جناب شیخ اکبر بگذارید که گفته بودند نباید مانع حضور زنان زیبا روی در جامعه شد!! تو خود حدیث مفصل از این شاهکار استراتژیک دانشگاه آزاد بخوان.

با ش تا صبح دولتش بدمد.....
دانشگاه آزاد هدفش ترویج زنان زیباروی می باشد.
می گن دنیابرعکس شده راست میگن
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه باعث و بانی طرح های اسرائیل حرو زاده در ایران اسلامی رو.
علی اصغر
داد من هم همینه محمد جان که بعضی ها به اسم اسلام و انقلابیگری نفوذ کردند در این انقلاب و دقیق دارند توی این کشور آموزه های صهیونیستی را ترویج میکنند.
آرزو
این لفظ زشتو کی ترویج داده!؟یعنی هر شخصیتی بگه شما میگی دیگه!
مصطفی
حضرات که مدعی هستند پیرو واقعی امام انها هستند به این گفته حضرت امام توجه بفرمایند که معنی حرف امام که فرمودند دانشگاههای ما باید اسلامی باشد یعنی چه؟ البته معلوم است این حضرات منظورشان اسلام از دیدگاه خودشان است نه از دیدگاه امام . خداوند همه را هدایت کند.
United States
درود برروشنفکری و عقلانیت بالای دانشگاه آزادی ها . آزادی و اراده حق مسلم و خدادای همه انسانهااست . شمااگرمیخواهید مثل داعش رفتاربکنید ، به خودتان مربوط است ، ولی خواهشا به ملت ایران زور نگویید و توهمات خودرابه نام دین به خورد مردم ندهید . داعش هم مثل شما تندروومتحجرهستند .
تو اصلا چه ميفهمي كه حرف ميزني ؟
با حرف واستدلالت نشان دادي كه به هيچ كدام از مقدسات هم اعتقادي نداري چون اول از همه اين دين وكتب الهي بوده است كه آزادي انسانها را محدود به ضوابط وقوانين خاصي كرده
براي اينكه انسان حيوان نيست كه بدون قانون بخواهد فقط در طبيعت بچرد
واقعا برايت متاسفم
واقعاعقل تو!!!!!حکم میکنه فسادزیادبشه ؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم
United States
شبیه این بخشنامه از سوی مرکز حراست وزارت علوم نیز به واحدهای تابعه صادر شده است.
a
در راستای فعالیتهای فرهنگی وزیر ارشاد است؟؟؟؟؟!!!!!!!
این درد را به که بگوییم؟ متاسفم بر چنین مسئولی که چنین حکمی صادر میکند واقعا متاسفم
وقتی نوبت به حجاب میرسه نباید گیر داد ولی وقتی نوبت به غیبتهای کلاسی میرسه باید طبق مقررات برخورد کرد! آیا حفظ حجاب که حکم قرآنی است این قدر کم ارزش شده؟؟؟
اگر بدحجابی در دانشگاه آزاد باشد و کسی حق گیر دادن نداشته باشد اون موقع امنیت اخلاقی جوان مجرد چی میشه؟ آیا یه جوان مجرد حق نداره امنیت اخلاقی داشته باشه؟ مگه جرم جوان مجرد چیه که با دیدن بدحجابها به گناه بیفته و فشار تحمل کنه؟ این درد را به که باید گفت ؟!!!!!!
آیا شما با این کار کمک میکنید که گناهکار با امینت به گناه ادامه بده و راه جهنم را برای دیگران هموارتر کنه؟
آخه وقتی متولی خدا!!!!!!!! گفته دانشگاه آزادملک خداوند است !!!! حتماآیه ای ازطرف خدامبنی بر آزادگذاشتن زیبارویان درملک خداوند ،نازل شده که این حکم رادادند !!!!!!!!!!!!
غریبه
مگه تا الان برخورد میکردن که حالا نامه عدم برخورد زدن
البته واقعیت اینه که همین اتفاق در داتشگاههای دولتی هم داره می افته. فقط دانشگاه آزاد اون را علنی و رسمی کرده
amir.12
امربه معروف و نهی از منکر پس چی؟این ابلاغ با امربه معروف در تضاد نیست؟آخه فقط بحث بی حجابی نیست بعضیا علاوه به بی حجابی بی عفت هم هستند و مقام دانشجو رو زیر سوال می برند.
علی اصغر
آیا کسی هست که بگه امکان نداره توی مراکز فرهنکی و سیاسی و اقتصادی این نظام صهیونیست ها نوذ کرده باشند ؟
حتما میخواهند هرزه ها را از مناظر زیبا محروم نکنند و امربمنکرِ حاج اقا خاطره را عملی کنند
نگهبان
حراست دانشگاه ازچه کسانی خط میگیرند؟
روستا زاده
با توجه به نظر آقای رفسنجانی که نباید جلوی زنان زیبا رو را گرفت و در کنار پروژه کاخ نشینی زنان مسئولین اجرائی کشور و پیگیری حضور زنان در سالن های ورزشی و تماشای مسابقات والیبال توسط معاون امور زنان ریاست جمهوری که فردی فمینیست می باشد، اقدام اخیر مدیر حراست دانشگاه آزاد در راستای اجرای اوامر رفسنجانی و هماهنگی با تهاجم فرهنگی غرب می باشد.
United Kingdom
دانشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگاه آزاد!
شیعه
در قرآن مجید بیش از ده آیه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد.
یکی از این آیات، آیه 59 سوره احزاب است:« یا ایهاالنبی قل لازواجک و بناتک و نساءالمومنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلا یوذین و کان الله غفورا رحیما» (ای پیامبر، به زنان و دخترانت و نیز به زنان مومنین بگو خود را بپوشانند تا شناخته نشوند و مورد اذیت قرار نگیرند. و خداوند بخشنده مهربان است.)
جلاب به معنای یک پوشش سراسری است؛ یعنی زن باید همه اندامش پوشیده باشد تا همچون گلی لطیف از دسترس هوسرانان مصون و محفوظ باشد
اگه مسلمان نیستید جای خود دارد .
مجتبی
جقدر بی غیرتی بد و زشت است
احمد اشرفي نوشنق از اردبيل
United States
واقعا جاي تاسف داره
سید علی
. . . حزب الله زنده باد
علی
انحراف از اسلام ناب و ترویج اسلام سکولاریستی و آمریکایی .هدف دار ریشه اصولگرایی رو تو دولت احمدی نژاد زدند تا به برنامه لیبرالیزم فرهنگی برسند.
احمد اشرفي از اردبيل
United States
جاي تاسف دارد
adel sadri
اینها احتمالا حوس اجماع لبیک کردن و یادشون رفته مردم بخاطر اعتقاداتشون 9دی رو رقم زدنند......
سال فرهنگ پس به این میگن؟ اینا هم دارن کار فرهنگی میکنن؟ به به به چشممان روشن. میمردن حداقل شفاهی اینها رو اعلام کنن؟ راستی گیرم بی حجابی رو مشکلی نداشته باشن مردم. بی عفتی دیگه چرا مرسوم بشه؟ اصلا چرا عفاف رو در کنار حجاب میخوان بیخیال بشن؟ وای بر ما
عزیز من الات 7 سال دانشجوی این دانشگاه هستم تو واحد علوم تحقیقاتم بودم کی اینا گیر میدادن که الان بار اولشون باشه هر تیپ عجق وجقیو تو دانشگاه میشه دید بقول یکی از بچه ها می گفت وقتی میام دانشگاه راحت نیستم الانم مد شده که کفشایی می پوشن بدون جوراب که سفیدی پاشون معلومه یا ساپورت می پوشن دانشگاه ازاد خیلی وقته که جایی شده برای خوش گذرانی افراد بیکار
دانشگاه آزاد اسلامی یا دانشگاه آزاد از اسلام
مرصاد
مرگ بر منافق
علی
Iran, Islamic Republic of
این نامه هیچ اشکالی نداره چون رسیدگی به کار فرهنگی در وظایف حراست دانشگاه نیست .../....
رضا
مرگ بر ضد ولايت فقيه
سید
عجب روزگاری شده ، داریم به کدامین سو میرویم . خدایا . . . . . . . .
سجاد
وای ، راستی راستی حجاب وعفت داره از بین ما میره . خدا به خیر بگذرونه .......... خیلی اوضاع بد شده .
Iran, Islamic Republic of
. واقعاچه انتظاردارید؟!!!!!!!