پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حزب اسلامی کار ورود به انتخابات را کلید زد

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 355302
دبیرکل حزب اسلامی کار با بیان اینکه حزب متبوعش از هم اکنون ورود به دهمین دوره انتخابات مجلس را کلید زده است گفت: پیشگو نیستم که کدام جریان برنده این انتخابات خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم هفتم پدر همسر سیدمحمد خاتمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا به دهمین دوره انتخابات مجلس ورود پیدا کرده‌اید یا خیر، اظهار داشت: بله. ما مذاکرات‌مان را در استان‌های مختلف شروع کرده‌ایم و با کاندیداهای مورد نظر گفت‌وگو کرده‌ایم.

وی افزود: با گروه‌های دیگر در خصوص افراد و مجموعه‌ای که برای دهمین دوره انتخابات مجلس مدنظر داریم وارد گفت‌وگو می‌شویم.

کمالی تصریح کرد: مذاکرات با کاندیداهای مورد نظرمان برای دهمین دوره انتخابات مجلس فقط در سطح استانی بوده و هنوز در شورای مرکزی در این خصوص بحثی صورت نگرفته است.

دبیرکل حزب اسلامی کار ادامه داد: دفاتر و شعب حزب در استان‌ها از هم اکنون کارهای بررسی خود را برای کاندیدای مطرح شروع کرده‌اند. البته کاندیداهایی که با کار و اقتصاد پیشرو با ما هم عقیده هستند.

کمالی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید برنده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کدام گروه‌ها خواهند بود،‌خاطرنشان کرد: من پیشگو نیستم اما طبیعتا مردم مشکلاتی دارند و کسانی که بتواند به این مشکلات پاسخ دهند برنده خواهند شد.

وی در واکنش به قرار گرفتن ۱۵ مقام ایرانی دیگر در لیست تحریم‌های جدید انگلیس گفت: این موارد در جنگ و جدل‌های سیاسی بسته‌بندی می‌شوند چرا که حرف‌هایی که آنها می‌زنند برای مردم و کشور خودشان مصرف داخلی دارد؛ در گفت‌وگوهایی که پنهان با آنان صورت می‌گیرد بسیار شفاف است و اختلافاتی که دارند کاهش و به تفاهم نزدیک می‌شوند اما اشخاصی وجود دارند که دوست ندارند این تفاهم ایجاد شود.

دبیرکل حزب اسلامی کار در پاسخ به این سؤال که عکس العمل در خصوص رفتار دوگانه غرب چگونه باید باشد، اظهار کرد: دولت باید طبیعتا از منافع ملی به طور کامل دفاع کند و در این راستا نیز پیش رود و بنده معتقدم که دولت هم اینک این کار را انجام می‌دهد چرا که هر دولتی که روی کار باشد باید همین اقدام را داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *