شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۳

‫بیانیه بسیج درباره کشف اجباری‬ حجاب

‫علت اقدام سؤال برانگیز در بکارگیری مستشار خارجی جهت تدوین «الگوی خانواده سالم» چیست؟‬
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 404406
با توجه به فضای کنونی جهان و حرکت‌های تخریبی استکبار بر علیه دین مبین اسلام، از دولت محترم می‌خواهیم به این سؤال دانشجویان پاسخ دهند علت اقدام سؤال برانگیز و غیرقانونی معاونت امور زنان ریاست جمهوری در عقد تفاهم نامه با صندوق جمعیت و قبول بکارگیری مستشار خارجی جهت تدوین « الگوی خانواده سالم» چیست؟
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»،‌ معاونت خواهران بسیج دانشجویی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام ضد حقوق بشری دولت فرانسه در خصوص کشف حجاب اجباری زنان ایرانی برای صدور روادید این کشور را، اقدامی خلاف حقوق زنان و آزادی آنان دانسته و از وزارت امور خارجه و سایر دستگاههای دولتی مسئول در این حوزه، مجدانه خواستاریم از طریق احضار سفیر این کشور و فشار دیپلماتیک، این قانون را لغو نمایند و از حرمت و شخصیت زن مسلمان ایرانی را دفاع نمایند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

در جهانی به سر می‌بریم که همه آموزه‌های وحیانی و ارزشهای انسانی در معرض انواع هجوم برآمده از نظام سلطه است، سلطه‌ای که با عنوان نظم نوین می‌خواهد ارادهٔ استعمار کهنه را در ارائه استعمار نو تعقیب کند و چهره کریه خود را که نزد ملت‌ها بس شناخته شده است، در زیر نقاب تزویر پنهان کند. بسیاری از اندیشمندان بر این امر اذعان دارند که نظم نوین آمریکایی- صهیونیستی که قرار بود جهان را مطیع لیبرال دموکراسی غرب قرار دهد، شکست خورده و هندسه جهان در حال تغییر است.

گرایش به اسلام و ندای حقانیت آن، مهم‌ترین خطر تهدید کنندهٔ بساط زر و زور دیوسیرتان و شیطان صفتان استکبار جهانی است. لذا بر آنند تا با اسلام ستیزی، حقانیت دین اسلام را به گونه‌ای دیگر برای جهانیان تعریف نمایند و هراس از ابراز ارادت و گرایش به مقدسات اسلام و در رأس آن حضرت پیامبراعظم (ص) و وحدت روز افزون مسلمانان جهان، آنان را به دست اندازی به هر حربه‌ای واداشته است.

گاهی با توهین و انتشار کاریکاتورهای موهن علیه خاتم پیامبران حضرت محمد (ص)، گاهی با زیر پا گذاشتن اعتقادات مسلمانان چون مسئله حجاب و گاهی... سعی در تخریب چهره حقیقی اسلام دارند. حمایت از داعش و جریان تکفیری‌ها و جنایات غیر انسانی آنان در سوریه و عراق از یک طرف و شعارهای دروغین و عوام فریبانه ضد تروریستی و ژستهای دفاع از حقوق بشری از طرف دیگر، چهرهٔ آنان را در نظر جهانیان مخدوش کرده و ادعاهای آزادی خواهانه و بشر دوستانه‌شان را بیش از پیش به استهزاء کشانده است.

در چنین فضای مسموم، ملتهب و پر نیرنگی، بار دیگر رهبر فرزانه انقلاب و مشعل هدایت گر مسلمانان جهان با درایت و تیزبینی، جوانان جویای حقیقت اروپا و آمریکای شمالی را مورد خطاب قرار داده و دلهای آماده آنان را به سوی اسلام راستین دعوت نمودند و از آنان خواستند تا در واکنش به سیل پیش داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنند‌شناختی مستقیم و بی‌واسطه از دین اسلام به دست آورند و خود و محیط پیرامونشان را با اندیشه و انصاف، روشنگری نمایند. بی‌شک پیام ایشان خط بطلانی بر تمامی تحرکات و سناریوهای همیشه اشتباه استکبار خواهد کشید و گوشهای شنوای جقیقت در جای جای این کره خاکی، با نور عالم تاب اسلام منور خواهد شد.

معاونت خواهران سازمان بسیج دانشجویی اعلام می‌دارد:

- هتک حرمت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) را محکوم نموده و این اقدام را خلاف قوانین آزادی ادیان سازمان ملل متحد دانسته و از دستگاه وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا با اقدام قاطع، به جا و مقتدر، مانع تکرار چنین اقداماتی نسبت به مقدسات مسلمانان گردند.

- ضمن شکرگذاری از درگاه ایزد منان به خاطر نعمت حضور رهبر خردمند و فرزانه انقلاب، حمایت خود را از پیام حکیمانه ایشان اعلام داشته و با تأسی از ایشان، تمامی جوانان حقیقت جوی جهان را دعوت می‌نماییم تا به فرموده معظم له، اسلام را از طریق منابع اصیل و دست اول بشناسند و با مطالعه قرآن و زندگی پیامبر اکرم (ص)، با اسلام آشنا شوند.

- با توجه به فضای کنونی جهان و حرکت‌های تخریبی استکبار بر علیه دین مبین اسلام، از دولت محترم می‌خواهیم به این سؤال دانشجویان پاسخ دهند در جایی که آموزه‌های وحیانی و سیره نبوی اسلام منابع متقن و ارزنده برای تشکیل، تکامل و تعالی خانواده و تمامی نکات ریز و درشت آن دارد، علت اقدام سؤال برانگیز و غیرقانونی معاونت امور زنان ریاست جمهوری در عقد تفاهم نامه با صندوق جمعیت و قبول بکارگیری مستشار خارجی جهت تدوین «الگوی خانواده سالم» چیست؟ و آیا این حرکت بی‌توجهی به آموزه‌های دینی محسوب نمی‌شود و مگر نه این است که دین مبین اسلام کامل‌ترین دستورات و قوانین را برای زندگی فردی و اجتماعی بشریت دارد؟

- اقدام ضد حقوق بشری دولت فرانسه در خصوص کشف حجاب اجباری زنان ایرانی برای صدور روادید این کشور را، اقدامی خلاف حقوق زنان و آزادی آنان دانسته و از وزارت امور خارجه و سایر دستگاههای دولتی مسئول در این حوزه، مجدانه خواستاریم از طریق احضار سفیر این کشور و فشار دیپلماتیک، این قانون را لغو نمایند و از حرمت و شخصیت زن مسلمان ایرانی را دفاع نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی
معاونت خواهران سازمان بسیج دانشجویی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امان از طاغوت
United Kingdom
این دانشجوها فکر کرده اند "خارج" یه آدمه که همه چیز رو کنترل می کنه!
اصلا خودت هم فهمیدی چی گفتی؟؟!
Iran, Islamic Republic of
خواهران عزیز چه اصراری دارند که فرانسه برای انان روادید صادر کند . ما هم بیاییم فرانسه را تحریم کنیم و به امن مملکت کفر سفر نکنیم . این همه مملکت اسلامی چرا باید بریم فرانسه . ؟