جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

تقدیر یک مرکز حجاب از قهرمان محجبه جودو

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 387901
طی مراسمی که صبح امروز در دبیرستان دخترانه ایزدی شهرک پردیسان قم صورت گرفت، مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی با اهدای هدیه ای، از حرکت خانم سمیه حیدری که با پوشش چادر بر سکوی قهرمانی حضور پیدا کرده بود، تقدیر کرد.
تقدیر یک مرکز حجاب از قهرمان محجبه جودو
به گزارش جهان به نقل از حجاب نیوز، در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام میرفتحی زاده رئیس انجمن اولیای دبیرستان دخترانه ایزدی شهرک پردیسان، فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا را به حضار تسلیت گفته و از مدعوین محترم که در این مراسم حاضر شده بودند تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه حجت الاسلام ابراهیم پور، مدیرمرکز حجاب ریحانه النبی به ایراد سخن پرداخت و ضمن بیان خطرات تهاجم فرهنگی غرب گفت: ماهیت یک کشور به فرهنگ آن کشور است واگر دشمن بتواند فرهنگ یک کشور را تغییر دهد می تواند به بقیه اهداف خود دست پیدا کند.

ایشان, تمام خونریزی های جهان را ناشی از تغییر فرهنگ ها و اعتقاد ها دانست و گفت: غرب با تهاجم فرهنگی خود که بسیار نا محسوس و زیبا طراحی شده است، سعی دارد فرهنگ غلط خود را به تمام دنیا و ایران گسترش دهد و همه را به چیزی که آنها می خواهند معتقد کنند و این خطری بسیار جدی برای مردم دنیاست.

وی اظهار داشت: دشمن سعی دارد با ترویج بی بندوباری و فحشا، ایران را تبدیل به اندلسی دیگر کند، زیرا آنها به ظرفیت های تغییر فرهنگ مسلط هستند و پیش از این توانسته بودند حکومت ۸۰۰ ساله مسلمانان را با ترویج بدبندوباری و بدحجابی در اندلس نابود سازند.

ابراهیم پور گفت: ما باید با اعتقادات راستین خود به فرهنگ غرب حمله کنیم نه اینکه بایستیم تا ابتدا آنان حمله کنند وما از خود دفاع کنیم وهمچنین نباید به دنبال حد وسطی برای فرهنگ بگردیم یعنی در این جنگ یا باید غالب باشیم و یا مغلوب ودر اینچنین موقعیتی عقل حکم می کند که باید برای انتقال فرهنگ خود فعال باشیم و از هر جایگاه و ابزاری برای حمله فرهنگی خود استفاده نمائیم.

ایشان افزود: یکی از عرصه های تبلیغ فرهنگ، مسابقات ورزشی است چون نگاه تمام عالم به اینگونه از اجتماعات است و خانم حیدری با استفاده از این ظرفیت توانست فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود را با نگاه تهاجمی به غرب نمایش دهد و چادر را به عنوان حجاب برتر و در مقام قهرمانی به دنیا معرفی نماید.

در ادامه خانم سمیه حیدری اظهار داشت: زمانی که من در دهکده بازی ها بودم، مردم و ورزشکاران من را به جهت حفظ عقایدم تشویق می کردند و چادر را بسیار زیبا می دیدند و این مسئله من را بر این حرکت فرهنگی مصمم می کرد ولی متاسفانه برخی از ورزشکاران و حتی مسئولین هیئت ایرانی من را مورد تمسخر قرار می دادند و حرکت من را ناشی از ریا می دانستند.

وی افزود: این مشکلات بعد از حضور من بر روی سکو بیشتر هم شد تا جایی که مورد توبیخ هیئت ایرانی قرار گرفتم و پس از بازگشت، از کلیه مسابقات حذف شدم و تا الان اجازه حضور در میدان های ورزشی به بنده داده نشده است.

خانم حیدری به هدف مقدس خود اشاره ای داشت و گفت: من این حرکت را برای دین، فرهنگ و کشور خود انجام دادم تا به دنیا نشان دهم این چادر، اعتقاد و فرهنگ من است و دقیقاً این حرکت من موجب شد تا سکوی من سانسور شده و از رسانه پخش نشود واین خود بهترین دلیل بر درستی کار من و نشام دهنده عصبانیت دشمن است .

ایشان ضمن اظهار نارضایتی از مسئولان فدراسیون جودو افزود: این حرکت من که با هدف عزت ایران صورت گرفت بود متاسفانه مورد غضب مسئولان فدراسیون جودو قرار گرفت تا جایی که به من توهین کردند، تهمت زدند و علاوه بر من، خواهرم را نیز از مسابقات و از جامعه ورزشی حذف نمودند که جای تامل فراوان دارد.

مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی در پایان این مراسم با اهدای هدیه ای نفیس، ضمن تشکر از حرکت این بانوی بزرگوار در تکریم و بزرگداشت حجاب برتر، حفظ حجاب را پاسخی محکم به تهاجم فرهنگی غرب دانست و آن را ادامه راه شهدای کربلا و پایداری های حضرت زینب(س) دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا ساقی
سلام
واقعا برخورد نامناسب مسئولان فدراسیون در این کشور مسلمان و شیعه قابل پی‌گیری نیست؟