چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

حمایت بسیج از سیاست‌های جمعیتی

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 377605
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه چهار فرزند دارد،برنامه‌های بسیج در حمایت از سیاست‌های جمعیتی را تشریح کرد و گفت:کسی که با جریان انقلاب و مردم هست و دلش برای کشور می‌سوزد،حتماً به همان نتیجه جمعیتی که ولایت رسیده است،می‌رسد.
به گزارش جهان؛ سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح اقدامات سازمان بسیج مستضعفین درباره مباحث جمعیتی که از دغدغه‌های مهم رهبری به حساب می‌آید، اظهار داشت: اول آگاهی رساندن به مردم، زیرا مهمترین مشکلی که الان ما داریم، ترویج سبک زندگی غربی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اینترنتی هست که روی برخی از بخش‌های جامعه اثرگذار شده است و این مهمترین مانع درست شدن مسیر تراز جمعیت است.

سبک زندگی ایرانیان باید بر مدار اسلام ارتقا یابد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بنابراین نسبت به این جریان منفی و مخربی که در جامعه هست باید به مردم آگاهی سازی شود تا بتوانند سبک زندگی خود را بر مدار اسلام ارتقا دهند.

سردار نقدی:کسی که با جریان انقلاب و مردم هست و دلش برای کشور می‌سوزد،به همان نتیجه‌ای که ولایت در سیاست‌های جمعیتی رسیده است،می‌رسد.

وی در پاسخ به این پرسش که متاسفانه برخی‌ها در کشور مباحث جمعیتی را جدی نگرفته اند و در بعضی مواقع نیز با تصویب قوانینی خاص به نوعی در این زمینه سنگ اندازی می‌کنند، بسیج برای آنها چه پیامی دارد؟ عنوان کرد: این برخی‌ها اطلاعاتشان کم است، اگر اطلاعاتشان را افزایش دهند و بررسی‌های عمیق علمی انجام دهند، حتما نظرشان اصلاح می‌شود مگر اینکه دشمن باشند، کسی که با جریان انقلاب و مردم هست و دلش برای کشور می‌سوزد، حتماً به همان نتیجه‌ای که ولایت در مبحث سیاست‌های جمعیتی رسیده است، می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به اینکه چند فرزند دارد، عنوان کرد: ۴ فرزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *