جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

ذخيره گزارش هاي اکسل به صورت عکس

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 378109
برنامه اکسل (Excel) از مجموعه برنامه هاي مايکروسافت، يکي از رايج ترين نرم افزارها براي محاسبات عددي و گزارش گيري و رسم نمودار است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه اکسل (Excel) از مجموعه برنامه هاي مايکروسافت، يکي از رايج ترين نرم افزارها براي محاسبات عددي و گزارش گيري و رسم نمودار است.

حال فرض کنيد مي خواهيد بخشي از سلول ها و يا گزارش هاي برنامه اکسل را به صورت يک عکس ذخيره کنيد و آن را توسط نرم افزاري مانند فتوشاپ ويرايش کنيد و يا به صورت اسلايد نمايش دهيد.

امکان کپي کردن خانه ها در نرم افزار اکسل و سپس Paste کردن آن، در بخش ديگري از خود نرم افزار اکسل به راحتي وجود دارد. اما ذخيره آن به صورت عکس، نيازمند يک ترفند کوچک است که در نسخه اکسل ۲۰۰۷ به بعد قابل انجام است.

براي اين کار ابتدا سلول هاي مورد نظر خود را در اکسل انتخاب کنيد و سپس در زبانه Home ، روي فلش کوچکي که در کنار دکمه Copy قرار دارد، کليک کنيد.در منويي که باز مي شود، روي گزينه Copy as Picture کليک کنيد.

حال در پنجره اي که باز مي شود، گزينه هاي As show on screen و Bitmap را به حالت انتخاب در آوريد و سپس روي OK کليک کنيد. اکنون سلول هاي مورد نظر شما به صورت يک عکس در حافظه Clipboard ويندوز قرار گرفته است.

در ادامه يک نرم افزار ويرايشگر عکس مانند Paint يا فتوشاپ را باز کنيد و گزينه Paste را بزنيد. خواهيد ديد که سلول هاي مورد نظر شما از نرم افزار اکسل، به صورت يک عکس نمايش داده مي شود. اکنون مي توانيد اين عکس را ذخيره يا ويرايش کنيد.
https://jahannews.com/vdcfxcdm1w6deya.igiw.html
jahannews.com/vdcfxcdm1w6deya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *