پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آخرين وضعيت مجيدي، مذاكره با پروين و جذب جانشين حيدري

دوشنبه ۷ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 122409
سرپرست تيم فوتبال استقلال از تلاش براي جذب يك بازيكن‌ ملي‌پوش آسيايي به عنوان جانشين خسرو حيدري خبر داد.
 علي نظري‌جويباري در گفت و گو با فارس درباره مذاكره فرهاد مجيدي با فتح الله زاده اظهار داشت: شب گذشته آقاي فتح الله زاده تلفني با فرهاد مجيدي صحبت كرد. او ديشب سوئيس بود و قرار است امروز به تهران بيايد. 

وي در مورد اينكه گفته مي شود به زودي اين بازيكن با استيل‌آذين قرارداد امضا مي كند، عنوان كرد: ما هم اين خبرها را مي شنويم اما آنچه كه خودم ديدم اين است كه او براي حضور در استقلال با باشگاه به توافق رسيده است.

سرپرست استقلال در خصوص جذب بازيكن در سمت راست براي پر كردن جاي خسرو حيدري تصريح كرد: با توجه به اينكه بازيكني در ايران نيست كه بتواند نياز استقلال را برآورده كند، آقاي مظلومي درخواست كرده كه از بين ملي پوشان آسيايي بازيكني را انتخاب كنيم. درحال جستجو هستيم تا بازيكني از بين ملي پوشان كشورهاي آسيايي انتخاب كنيم.

نظري جويباري درباره شايعه مذاكره استقلال با محمد پروين براي حضور در اين تيم گفت: اين خبر صحت ندارد. خانواده پروين بزرگ و پرسپوليسي هستند و ما براي آنها احترام ويژه اي قائل هستيم. به طور حتم نه خود پروين تمايلي دارد كه به استقلال بيايد و نه مظلومي اين بازيكن را خواسته است.

وي در مورد حضور هافبك غنايي در استقلال به فارس گفت: فيلم اين بازيكن را آقاي مظلومي ديده است. بازيكني بدي به نظر نيامده اما مظلومي معتقد است از روي فيلم نمي توان بازيكن انتخاب كرد.

سرپرست تيم استقلال در خصوص صحبت هاي پيروز قرباني و ناراحتي از برخورد با وي عنوان كرد: من و آقاي فتح الله زاده مي دانيم كه پيروز قرباني بازيكن بزرگي است. وظيفه ما بود كه اين بازيكن را به استقلال برگردانيم اما صحبت هاي آقاي مظلومي هم قانع كننده بود. استقلال نياز به هافبك و مهاجم و هافبك راست دارد. اگر مي رفتيم يك دفاع مي گرفتيم پيروز حق داشت كه ناراحت شود. من براي قرباني آروزي موفقيت مي كنم. دوست داشتيم كه او در استقلال باشد و خودش هم مي داند كه دوستش دارم.

وي درباره حواشي ايجاد شده بعد از جدايي خسرو حيدري و مصاحبه ناصر حجازي عليه برخي مسئولان باشگاه مبني بر اينكه اطرافيان فتح الله زاده باعث از دست دادن حيدري شده اند، گفت: خسرو حيدري خودش صلاح ديد كه از استقلال برود. او مي توانست در جلسه اي شركت كند، بعد بهانه اي مي آورد و مي رفت. هر بار كه با او تماس گرفتيم بهانه اي براي جلسه گذاشتن آورد. من سه سال پيش با حيدري مذاكره كردم و او را به استقلال آوردم.

نظري جويباري تصريح كرد: قرار نيست آقاي فتح الله زاده با بازيكنان مذاكره كند. مگر ايمان مبعلي و ميلاد ميدوادي ابتدا با ايشان مذاكره كردند؟ همه هواداران استقلال من را مي شناسند. چطور زماني كه ايمان مبعلي و ميلاد ميداودي و فرزاد آشوبي را گرفتيم اطرافيان فتح الله زاده نبوديم اما اكنون كه خسرو حيدري با اين شيوه جدا شد ما اطرافيان فتح الله زاده شده ايم؟

وي گفت: به يك متر قبري كه همه روزي سر از آن در مي‌آورند اعتقاد دارم و كساني كه فكر مي كنند من باعث از دست دادن حيدري شده ام را به خدا واگذار مي كنم. خدا ناظر بر اعمال انسان است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *