پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
گزارشي از صندلي هاي خالي در كنسرتي به رنگ سبز كم رنگ!

اگر مرا دوست داري 300 دلارم را پس بده!

پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 141462
خواننده بدسابقه زمان طاغوت با بستن دستبند سبز جيب علاقه مندان به شركت در كنسرتش را خالي كرد.

به گزارش رسالت، خبرنگار شبكه بي بي سي فارسي كه براي تهيه گزارش از كنسرت گوگوش خواننده فاسد رژيم شاه و حامي امروز جنبش سبز به كردستان عراق سفر كرده بود در مطلبي نوشت براي تهيه گزارش به كردستان عراق رفتم بسياري از مردم را ديدم كه از گراني بليت كه 300 دلار بود شكايت داشتند در سالن فرودگاه مي‌خواستم بدانم گوگوش از اين قيمت‌ها خبر دارد يا نه؟ 

گوگوش دستبند سبزي به مچ دستش بسته بود و با خبرنگاران محلي مصاحبه مي‌كرد از او پرسيدم چه پيامي براي مردمي كه با وجود مشكلات براي ديدن كنسرت به كردستان آمده‌اند، داري؟ مدير برنامه‌هاي گوگوش ميكروفن مرا كنار زد و خانم گوگوش با بي‌اعتنايي سالن را ترك كرد. دقايقي بعد مدير برنامه‌هاي گوگوش به من زنگ زد و گفت تو نبايد سئوال سياسي بپرسي و از من خواست از پخش صحنه مصاحبه با خانم گوگوش خودداري كنم! 

مدير برنامه‌هاي گوگوش از خالي ماندن صندلي‌هاي محل كنسرت نگران بود و از من خواست اين خبر را اعلام نكنم اما چون وظيفه من اطلاع‌رساني بود گفتم: شبي كه قرار بود كنسرت اجرا شود تعدادي از مردم به دليل گراني نتوانستند وارد شوند و صندلي‌هاي زيادي خالي مانده بود. 

هنگام اجراي برنامه، گوگوش به حضار گفت شما را دوست دارم اما يك نفر با لهجه اصفهاني گفت اگر مرا دوست داري 300 دلارم را پس بده!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *