جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۴۳

سند تشدید بیکاری در دولت یازدهم +جدول

شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 431460
گزارش رسمی مرکز آمار ایران از تشدید بیکاری در دولت یازدهم خبر می دهد.
سند تشدید بیکاری در دولت یازدهم +جدول
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، گزارش اخیر مرکز آمار ایران نشان می دهد، نرخ بیکاری در بهار سال ۹۴ به ۱۰.۸ درصد رسید که در مقایسه با بهار پارسال ۰.۱ درصد بیشتر شده است.

بر اساس این گزارش، شمار بیکاران نیز در بهار امسال با رشد ۱۱۷ هزار نفری از ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار نفر به دو میلیون و ۶۴۷ هزار نفر افزایش یافت.

شمار بیکاران جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر هم از ۲ میلیون و ۵۲۵ هزار نفر در بهار ۹۳ به ۲ میلیون و ۶۴۳ هزار نفر در بهار امسال رسد که رشد ۱۱۸ هزار نفری را نشان می دهد.

گزارش مرکز آمار حاکی است: شمار جوانان بیکار نیز در بهار امسال به ۱ میلیون و ۶۰۹ هزار نفر رسید که رشد ۳۱ هزار نفری نسبت به پارسال دارد.

جداول مقایسه بیکاری در بهار ۹۳ و ۹۴ به شرح زیر است:


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اميرحسين
سونامي بيكاري در زمان احمدي ن‍ژاد شروع شد و الان به دولت يازدهم رسيد بايد رئيس دولت نهم و دهم را به خاطر اين حجم عظيم بيكاري و از بين بردن سرمايه هاي كلان كشور محاكمه و بازخواست كرد....
مات و مبهوت
از دولت روحانی انتقاد نکنید دولت داره مذاکره می کنه این حرفا رو نزنید دولتیها مشغول مذاکره هستند
بیکاری زیاد بشه چه عیبی داره مهم اینه دولت داره مذاکره میکنه
حالا
United States
داریم مذاکره می کنیم می فهمی
مات و مبهوت جان این دولت با کسری بودجه روبروست که عامل آن دولت پاکدست نهم و دهمه در دولت قبل می بایست با درآمد نجومی حاصل از افزایش قیمت نفت مشکلات حل می شد که نشد اتفاقا این دولت داره خوب عمل میکنه تو دوران رکود تورمی باید اول تحریم برداشته بشه البته این چیزا برا شما کاغذ پارست!!!!!!!
یوسف
کلا تمامی اتفاقات از صدر اسلام تا کنون مقصرش احمدی نژاد بوده
...این دولت بلد نیست کار کنه همش میندازن گردن دولت قبل...
Iran, Islamic Republic of
به خاطر اینکه درآمد 8سال احمدی نژاد از فروش نفت بیشتر از تمام درآمد ایران از صدر اسلام تا الانه. میفهمی. میفهمی. هرچند اگه میفهمیدی تحریمها رو کاغذپاره نمیگفتی.
Turkey
...درآمد نفت را با قدرت خرید دلار می‌سنجند....همین
حامد
اینم تقصیره احمدی نژاد. اصلا تا 100 سال آینده هر چی پیش بیاد تقصیر احمدی نژاده.
احسنت کاملا درسته در دولت قبل با آن درآمد های نجومی باید مشکل بیکاری حل می شد ولی متاسفانه حل که نشد هیچ و تشدید هم شد
Iran, Islamic Republic of
اینجور اگه حساب کنی دار و دسته دولت یازدهم حدود 20 سال به این مملکت حکومت کردن!!! چه دردی از مردم دوا کردن!!! هر روز بدتر از دیروز!! تازه به قول خودشون باعث تحریما احمدی نژاد بوده! پس چرا تو اون 20 سال که دستتون بود تحریم هم نبودید کار نکردید که مملکت به سطحی برسه که شاهد بدبختی مردم بیچاره نباشید!!!
برو عمو. برق کلید حسن چشمات رو کور کرده.
بچه ۱۰۰ روزه
Iran, Islamic Republic of
امیر حسین تا قیامت دنبال مقصر می گردید ، چرا خود را بخواب زدید
Iran, Islamic Republic of
تمام بیکاری و بدبخت های ملت نتیجه اشتباهات دولت قبل است خدا خودش و طرفدارانش را لعنت کند
مهدی
چقدر گستاخی شما که اینجوری حرف میزنی...
این ها با گستاخیشون روی سنگ پا رو سفید کردن. توی بستگان درجه یک من و همسرم طی یکسال گذشته از 12 مرد 8 نفر بیکار شدیم. قیمت اجاره خونه هم نسبت به زمان پارسال سه برابر شده. این گستاخ ها باید جوابگوی حرفهای مفتشون باشن. دولت بی لیاقتی که سابقه مدیریت یه مدرسه رو هم نداشته کشور رو به فنا داره میده
ن
Iran, Islamic Republic of
خدا تو رو لعنت کنه که همه کاسه کوزه ها رو می شکنی سر یکی دیگه

آخه بی انصاف در این مسئله هم داری فرافکنی می کنی

الان این دولت تو 2 سال هیچ کار مثبتی نکرده البته دولت قبلی هم نتونست کار چندانی کنه ولی درست نیست همه تقصیرا رو با توهین بندازی گردن اون توی دولتهای قبلی هم چندان کار خاصی نکرده بودند متاسفانه این مساله اشتغال موضوعی است که هیچ کدوم از دولتمردان به صورت جدی نتونستند باهاش برخورد کنند

و باید نهادی فراجناحی برای مقابله با بعضی از مشکلات کشور تشکیل بشه تا با خرد جمعی یه طرحی اجرا بشه و با تعویض دولتها اون طرح زمین گذاشته نشه . البته بازنگری و بهینه سازی چرا.
نازک بین
Romania
قربون ادبت! مشکل این مملکت بی منطقی،لجاجت و خودشیفتگی بعضی از مسئولینشه. احمدی نژاد دو دولت کاملا متفاوت داشت.مردم از دولت نهم راضی بودن که 88 اونقده بهش رای دادن و دولت دهم اینقده بد بود که به یکی مثل روحانی راضی شدن...
Iran, Islamic Republic of
هنوز توهم راي 88 به احمدي نژاد رو داري!!
Turkey
هنوز توهم نظریه مشعشع و ابلهانه داماد لرستان رو داری؟
چغوک=گنجشک
خدا نا اهلان و منافقان ومزدوران و وطن فروسان و خیانتکاران به اسلام و انقلاب وافساد طلبان و فتنه گران علی الخصوص فتنه گر بزرگ را لعنت بفرماید!
آمین
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم بی تربیت! این آقایان اگه اهل کار و نجات مملکت بودن تو اون 16 سال قبل احمدی نژاد و 2 سال بعد احمدی نژاد فرصت زیادی داشتن تا برای مملکت کار کنن تا تو شاهد این بدبختی ها و بیکاری ها نبودی !!!!!
مهدی
بی عرضه گی مسولان دولتی هیچ ربطی به دکتر احمدی نزاد نداره

بیچاره احمدی نزاد
تا کی میخواهید ادامه بدید؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بیچاره 8 سال دست و پا شکسته رئیس جمهور بوده این همه تهمت و بهتان بهش زدن! آقایان حدود 20 سال قدرت رو کاملاً در دست داشتن هیچ کار مثبتی برای مردم انجام ندادن!!!حالا مدعی هم هستن!!!
Iran, Islamic Republic of
شما به افزایش یک دهم درصد! میگی تشدید بیکاری؟!
ya ali
عمو جون اول برو معنا و مفهوم درصدو یاد بگیر بعد بیا اینجا تا یه چیزایی دستگیرت بشه
آرش
آقاجون انتقاد نکن، دولتی ها ناراحت می شن، از گل نازکتر چیزی بگید، اینا ناراحت میشن!
دولت تدبیر و امید آزاده و هر کاری بخواد میتونه بکنه! هر کی هم منتقد باشه میشه ضد دولت و...
باز هم یه معضل جدید برای مردم ایران...
احمدرضا
ایها الناس بخدا هیچ کدوم از این نماینده ها ی مردم و دولت نمیتونند بفمند که با قانون کار فعلی که همه اش باعث استرس کارفرما ها میشه با عث بیکاری شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!باورکنید اگه قانون اصلاح بشه و باعث ترغیب کارفرمایان به نیروگرفتن بشه انقدر بیکاری زیاد نمیشد!
اينا مثل زمان احمدی نژادتون بلد نیستند لاپوشانی کنند شما هم احتمالا هم عینک خوبی پیدا کردید و هم سمعک جدید به دستتون رسیده چون چهارسال پیش نه چیزی میدید و نه میشنیدید
به جاش شما که ندیده ها و نشنیده ها رو هم توی بوغ و کرنا می کردید... باز خوبه اینا می بینن و می گن...
واقعا كه گل گفتی اینا تازه چشم بازکردند قبلا نمی دیدند
Iran, Islamic Republic of
دولت کارگزاران و اصلاحات تو 16 سال که ادعا می کنن باعثث تحریم احمدی نژاد بوده چه گلی به سر این مردم زدن؟! سال 84 هنوز روستاهای مملکت برق و آب و نداشت چه برسه به جاده و امکانات بهداشتی و...!! الآن تو هر کوره داهاتی دستگاه ATM نصبه! تمام شبکه مخابرات کشور فیبر نوریه! اینترنت و شبکه به همه جای مملکت رفته! راه های روستاهای صعب العبور که آرزوی دست نیافتی مردم زحمت کش اون روستاها بود کشیده شده!
روحانی مچکریم...!
اونهایی که هی میگن احمدی نژاد فلان، بیان جواب بدن دولت مگه توی کجا زندگی می کرد که از وضع کشور بی خبر بود...
خوب توان اداره کشور ندارن چرا میان بودجه بیت المال رو حیف می کنن؟
آخه فرق این دولت با دولت قبل اینه که بلد نیس دروغ بگه و تعریف عجیب محمودخان از شاغل یعنی فعالیت 1 ساعت در هفته!!! رو شغل حساب کنه!=))
Turkey
شما شکر اضافه میل فرموده اید. تعریف یاد شده در آخرین سرشماری دولت هشتم وضع شد و تا همین امروز هم ادامه داره
reza
البته انصافا در طرحهای کلان مثل بیکاری ، فعلا شاهد عملکرد ضعیف دولت قبلی هستیم . این دور مورد اکثر طرحها صادقه چه خوب چه بد .مثلا اگه میبینیم تیم ورزشی در دوران آقای روحانی بهتر عمل کرده نمیشه گفت نتیجه سرمایه گذاری های ایشونه . این معلومه که حاصل زحمات دولت قبلیه .
حداکثر چهار سال طول میکشه نتیجه دولت فعلی در بهبود مسئله بیکاری و اقتصاد مشخص بشه .
البته بنده پیش بینیم اینه که این دولت هم نتیجه اقداماتش مثبت نخواهد بود.
معتقدم از دو سال دیگه میشه در مورد عملکرد این دولت قضاوت کامل و درست کرد .
امیدواریم بهتر بشه . مهم وضعیت کشورمونه . دولتها که میآیند و میروند.
موفق باشید
متاسفانه احمدی نژاد کاری کرد که تا 800 سال عقب مانده بمانیم
حسنی
این 800 سال رو خوب اومدی! واقعااااا! حالا چه جوری حساب کردی؟ میشه به ما هم بگی؟ یا شاید مثل خاطرات حاج آق خاطره اینها هم فقط به شما گفتن؟!
Iran, Islamic Republic of
پرت و پلا میگی
رضا
United States
این امار مربوط به دولت یازدهم نیست. اثرات همون هشت سال سیاستهای غلط اقتصادی دولت قبل هست که حالا حالاها این مردم باید تاوان پس بدن و آقایان به خاطر خوردن پول مردم برن محاکمه بشن
ح
Norway
اولابیکاری اززمان خاتمی شروع شد وثانیا دولت فعلی وعده های زیادی برای رفع معضل داد مگه ازاولش نمی دونست که بیکاری اززمان دولت قبل شروع شده که وعده نده چرامیدونست ولی فعلا که خودشان بیکارنیستند همین مهمه ....
Iran, Islamic Republic of
یعنی این خیانت کار های عزیز تا هزار سال دیگه بازم میگن دولت قبل ال بود بل بود تقصیر اون بود .ما که تو دولت قبل اینقدر بیکاری و درامد پایین ندیدیم که تو این دوسال دیدیم البته قبول دارم دو سال اخر دولت قبل بد بود واقعا .درضما شما اگه میتونید بسمه الله فعلا که دست شما هست .یک چیز کاملا اشکار هست این دولت داره به مردم فشار میاره هر جوری که میتونه تا اولا همچی رو گردن دولت قبل و تحریمها بندازه بعد از اون هم مردم رو مجبور به تسلیم شدن و سر خم کردن جلو غربیها بکنه این کاملا مشخص هست .