جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

اعلام زمان پرداخت حقوق و عیدی مددجویان

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 410661
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد : با رایزنی های صورت گرفته ، مستمری اسفند و عیدی پایان سال مددجویان کمیته امداد تا هفته آینده پرداخت خواهد شد .
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، حسین انواری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مستمری مددجویان کمیته امداد ۵۰ تا صدهزار تومان است، گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان ،‌ ماهیانه مستمری پرداخت می شود که به همین میزان نیز عیدی برای عیدی آنان در نظر گرفته شده است .

اشتغال زایی

وی با اشاره به برنامه های کمیته امداد برای ایجاد ۳۵۰ هزار فرصت شغلی افزود: به دولت پیشنهاد داده ایم در صورت اختصاص بودجه ۵ هزار میلیاردی ، امکان ایجاد ۷۰۰ هزار شغل را داریم .

سرپرست کمیته امداد امام خمینی همچنین از برخورد جدی با خطاها و سواستفاده های مالی سخن گفت و افزود : در یک فضای خدماتی گسترده مانند کمیته امداد ، احتمال خطا وجود دارد .

انواری با اشاره به وجود دواعتبار در کمیته امداد گفت : یک بخش از درآمدهای کمیته امداد اعتبارات دولتی است که همه نظامات و نظارت های دولتی نیز بر آن لحاظ می شود؛ در عین حال یک درآمد مردمی نیز برای این کمیته حاصل می شود که همه آن ها در داخل کشور هزینه می شود و ما هیچ مجوز قانونی و شرعی برای هزینه کمکهای داخلی در خارج از کشور نداریم .

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) یکی دیگر از برنامه های یک‌سال اخیر کمیته امداد را جلب حضور مردمی به خصوص با تشکیل شبکه های خیریه در حوزه زکات اعلام کرد و افزود:‌ کمیته امداد همچنین در یک زمان بندی مشخص مشکلاتی نظیر ازدواج، تحصیل، اداره کردن خانواده ها و یا پزشکی را در مدت زمان مشخصی برنامه ریزی کرده و در این بخش به حدود ۴ میلیون نفر خدمات رسانی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *