جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۰

سیل استعفای مدیران دولتی برای مجلس

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 430966
یک روزنامه اصلاح‌طلب از «سیل استعفای مدیران دولتی برای رسیدن به مجلس» خبر داد.
سیل استعفای مدیران دولتی برای مجلس
به گزارش جهان، آفتاب یزد نوشت: در میان مردم عادی، کسانی هستند که عزم‌شان را جزم می‌کنند تا پا به عرصه رقابت بگذارند... اما در این بین اشخاصی هم وجود دارند که خیلی‌ها از خود می‌پرسند دیگر آنها برای چه به دنبال کاندیداتوری مجلس هستند؛ این سوال مردم به واسطه پست و مقام سازمانی بالایی است که این اشخاص دارند چرا که آنها مسئولین فعلی کشور هستند که برای نامزدی در مجلس هم تلاش می‌کنند و البته قانون هم در قبال این مسئولین متفاوت عمل‌ می‌کند.

چرا که با استناد به ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اشخاصی هستند که به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن در انتخابات مجلس محروم‌اند و برای نامزدی در مجلس باید شش ماه قبل از انتخابات استعفا بدهند.

آفتاب‌یزد افزود: این روزها خبرهای استعفای مختلفی از مسئولین را هر از گاهی می‌شنویم، استاندار قم برای شرکت در انتخابات مجلس دهم استعفا داد! ... مدیر کل بازرسی وزارت علوم برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داد!... یک سایت استانی کرمان از استعفای ۱۱ نفر در استان کرمان برای شرکت در انتخابات مجلس دهم خبر داد؛ توضیح اینکه در این لیست کسانی چون مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل تعاون، کار و تامین اجتماعی این استان هم به چشم می‌خورد... محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در تاریخ بیست و چهارم خردادماه خبر از استعفای ۲۲ نفر از مدیران وزارت کشور برای شرکت در انتخابات مجلس داد؛ ۲ معاون استاندار، ۶ مدیر کل، ۲ معاون مدیرکل، ۱ سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری، ۵ فرماندار، ۴ بخشدار و ۱ شهردار از جمله کسانی بودند که از سمت خود استعفا دادند... برخی اخبار حتی از استعفای اشخاص در رده‌های دیگر هم خبر می‌دهد. این در حالی است که باید در آینده منتظر شنیدن اخبار بیشتری از استعفای رسمی افراد دیگری هم باشیم.

در همین حال مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، ۹ نفر از مدیران و مسئولان این استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا دادند.

سید یحیی‌هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: یدالله حسینی فرماندار مرودشت، علی دهقان فارسی رئیس جهاد کشاورزی شیراز، حسن زارع شیبانی مدیرکل تعاون روستایی فارس، سید علاالدین کراماتی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از جمله مسئولانی هستند که استعفا دادند.

وی اظهار کرد: سیدعلی نقی لقمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، بهرام پارسایی عضو شورای اسلامی شهر شیراز، عبدالله حسینی مشاور استاندار فارس، داریوش احمدی شهردار مرودشت و مجید رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر مرکز شهرستان خرم بید دیگر مسئولانی هستند که برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی استعفا دادند.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عین سین
Iran, Islamic Republic of
اگر به درد اون کاری که بودند، می خوردند، شایسته است مردم به دلیل عدم مسئولیت پذیری ،بهشان رأی ندهند، اگر هم به درد نمی خوردند، بهتر که کنار رفتند و به نظر میرسه به درد مجلس هم نمی خورند!
جالبه استاندار برای نماینده شدن استعفا داده.خیلی عجیبه
استاندار قبل از عزل استعفا داد و به قول معروف پيش دستى كرد.
بصیر
Romania
مدیران دولتی اگر واقعا هدفتان خدمت به ملت است همان مسولیتی که با آمدن دولت تدبیر گرفتیدکافی است
مثل اینکه بخور و بخواب مزه داده
Iran, Islamic Republic of
همشون فهمیدن بهترین نون دونی مجلسه...
هرکاری دلت بخاد میکنی وزیری کسی هم حرفی زد استیضاحش میکنی...
البته زمان ...کارت هدیه هم بود ..
Iran, Islamic Republic of
اصلا هم تابلو نيست كه دولت براي انتخابات برنامه دارد
از خراسان رضوی هم مدیر کل مستعفی داریم که میشه به لیستتون اضافه کنید
رحیم
مدیران وزارت کشور که معلومه کدوم طرفی هستند بنابراین آدرس عوضی ندید.
کجایند مردان بی ادعا؟ کجایند عاشقان خدمت ؟کجایند باهنرها، دیالمه ها، بهشتی ها، صیادها، طهرانی مقدمها؟ ..... کجایند عمّارها؟
کجایند یاوران رهبر و بازوان ولایت؟
Iran, Islamic Republic of
به گزارش جهان به نقل از آفتاب یزد و منبع کیهان؟؟؟