پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

آمار وزیر از پیامک‌های سلامتی رهبرانقلاب

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 393166
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فضای مجازی نیازمند تولید محتوای فرهنگی و اسلامی است، گفت: حضور بسیجیان برای ایجاد نهضت تولید محتوا در فضای مجازی یک الزام است.
به گزارش جهان به نقل از "خبرگزاری دانشجو"، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تجمع بزرگ ۲ هزار نفری بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه اظهار داشت: بسیج با توجه به ذات خود باید از جریان‌های سیاسی کشور که همواره رنگ عوض می‌کنند، جدا باشد.

وزیر ارتباطات با بیان این که شبکه‌های اجتماعی مانند فضای واقعی کشور است و باید بسیج در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کند، گفت:‌ همچنان که اگر در فضای واقعی کشور حضور نداشته باشیم، امکان فساد در فضای واقعی نیز وجود دارد، همین‌طور اگر در فضای مجازی نیز حضور نداشته باشیم، همین اتفاق می‌افتد و تجربه ثابت کرده هر جا که متدین حضور پیدا کنند فضا را تغییر می‌دهند.

واعظی تاکید کرد: بسیجیان باحضور در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا می‌توانند محتوای فرهنگی این فضا را افزایش داده از فساد موجود در این فضا کاسته و روح بسیجی و تدین اسلامی را در این فضا اشاعه دهند.

وی با تأکید بر استفاده صحیح شبکه‌های اجتماعی یادآور شد: برای مثال، ۴۰۰ میلیون پیامک در شبکه‌های اجتماعی برای سلامتی مقام معظم رهبری رد و بدل شد.

وزیر ارتباطات افزود: همچنان که اخیرا تلاش‌های تکفیری باعث وهم از اسلام شده و گروه‌هایی مانند داعش در عراق و سوریه به اسم اسلام مسلمانان را می‌کشند که این توطئه‌ای آشکار علیه کشورهای اسلامی و برای تضعیف اسلام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *