جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۸
جزئیات جدید از شبکه ترانه‌سرایان هتاک به مقدسات؛

تلاش یک ترانه سرای مشهور برای آزادی همکاران خواننده هتاک به مقدسات +عکس

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 334260
در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت شبکه ترانه‌ساز هتاک به مقدسات دینی، که اخیرا بازتاب گسترده‌ای نیز داشت، خبرنگار جهان به اطلاعات جدیدی در این زمینه دست یافت.
تلاش یک ترانه سرای مشهور برای آزادی همکاران خواننده هتاک به مقدسات +عکس
به گزارش جهان، برخی اخبار حکایت از آن دارد که «مرتضی نجفی‌پور مقدم» با نام مستعار «شاهین نجفی»، که با هتاکی به مقدسات دینی به شهرت رسید و از سوی مراجع مرتد شناخته شد، به عنوان سرشبکه هتاکی با عوامل خارجی و داخلی خاصی مرتبط است.

اخبار رسیده حاکی از آن است که «ف.الف» شاعره‌ی هتاکی که در داخل کشور به سر می برد و سابقه سرودن شعرهای توهین آمیز و مستهجن نیز دارد، با وی در ارتباط بوده است. این شاعره در سفری که اواسط سال جاری به شهر کلن آلمان داشته است، در جشن تولد این خواننده مرتد شرکت می‌کند و آلبوم «ترامادول» را قبل از انتشار با هم مرور می‌کنند و قول و قرار‌هایی در جهت همکاری‌های دوجانبه گذاشته می شود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000334/nf00334260-3.jpg
شبکه ترانه سرایان مبتذل و هتاک به مقدسات

«ف.الف» که اکنون در بازداشت به سر می برد، چندی قبل نیز در سمینار شعر زنان در سوئد، که متشکل از زنان فمینیست است، با کشف حجاب اقدام به خواندن شعرهای مبتذل با حالت‎‌‌های غیرعادی می‌نماید.

برخی از اعضای این شبکه به هیچ وجه از سلامت روحی و روانی برخوردار نبوده و همواره در هنگام سرودن شعر و اجرای برنامه‌های خاص با پوشش‌های عریان و غیراخلاقی، خود را در معرض دید همگان قرار داده‌اند.


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000334/nf00334260-2.jpg
«ف.الف» در کنار شاهین نجفی، خواننده مرتد در خارج از کشور

از سویی پس از بازداشت تعدادی از اعضای این شبکه، «ی.گ» یکی از ترانه سرایان مشهور سبک راک که در ایران به سر می‌برد، به رغم اختلافات شدیدی که با «م.م» و «ف.الف» یکی دیگر از بازداشت شدگان این شبکه دارد، اقدام به راه‌اندازی کمپین حمایت از این دو ترانه‌سرای همکار نجفی نموده و با برقراری ارتباط با دستگاه‌های مربوطه در دولت یازدهم، در تلاش برای آزادی اعضای این شبکه است. تلاشی که بعید است به نتیجه برسد.

به گزارش جهان، شاهین نجفی، در دوره اصلاحات فعالیت‌های غیرقانونی و زیرزمینی خود را در تهران و شهرستان‌ها آغاز کرد. همچنین به سبب اشاعه فحشا و فساد با شکایت چند خانواده، دو بار دستگیر شد و از سال ۱۳۸۴ به دلیل ترس از مجازات سنگین کیفری به آلمان گریخت. درباره شخصیت ضداجتماعی وی همین بس که چندین بار در دانشگاه از وی به علل متفاوت شکایت شده و کمیته انضباطی، نهایتا وی را از دانشگاه اخراج کرده است.

وی که به دلیل اختلالات شخصیتی حاد، خود را «گرگ خسته» می‌داند و در کمین بره‌های سفید است، تحت تاثیر گروهک‌های تروریستی نیز هست. وی با منافقین ملاقات‌هایی در خارج از کشور داشته و در تجمعات آنان در سوئد و آلمان حضور پیدا کرده است.

این شبکه‌ هتاک، در سال‌های اخیر با سرودن اشعار ضددین که منبعث از تعلیمات شیطان‌پرستی است، سعی کرده است به حیطه مقدسات مردم وارد شده و همه چیز را به استهزا بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صالح پور
Iran, Islamic Republic of
اگر برخورد جدی با این دار و دسته هتاک که هیچ چهارچوب اخلاقی سرشون نمیشه صورت نگیره باید منتظر اتفاقات بسیار بدتری از توهین این خواننده به ساحت دین و آئینمون باشیم.
مسؤولین کوتاه نیایند و آبرو و دینشون رو به خاطر دنیای کثیف و شیطانی این آدمها به باد ندهند.
Iran, Islamic Republic of
ي... گ...؟
تعجبي نداره
Iran, Islamic Republic of
چرا به جای درج نام کامل این اراذل از حرفهای م م و غیره استفاده می کنید ؟
سعید
کسی که به امام معصوم جسارت کنه به نظر من کثیف ترین انسان روی زمین. کسانی که دور این آدم جمع میشن هم مثل خودشن.
دیده بان
ایا واقعا کسانی که به امامان معصوم ما بی حرمتی میکنند باید از نام کثیف انها به اختصار یاد شود؟واقعا متاسفم
ایشالا که خدا نابود کنه هر کسی رو که این طوری به مقدسات توهین میکنه.
کند همجنس با همجنس پرواز
کبوتر با کبوتر باز باباز
اینها همه شان سر و ته یک کرباسند
Iran, Islamic Republic of
لعنت الله علیهم جمیعاً