پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سفرهای هوایی به بوشهر رونق می گیرد

دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 414865
استاندار بوشهر گفت: عملیات اجرایی فرودگاه جدید بوشهر امسال آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: طی سال ۹۳ شاهد اقدامات بسیار خوبی توسط همه مسئولان استان بوشهر برای توسعه شتابان استان بوشهر و کارهای زیادی در این راستا انجام شد.

وی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر را به عنوان یکی از نکات مهم در سال گذشته عنوان کرد و افزود: این سفر دستاوردهای بسیار مهمی برای استان داشت و حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه در پی داشت که استان بوشهر رتبه نخست اعتبارات سفرهای استانی هیئت دولت را دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مصوبات این سفر نقش بسیار مهمی در سطح استان بوشهر در پی خواهد داشت، تصریح کرد: یکی از مصوبات مهم این سفر، منطقه ازاد بوشهر است که از آرزوهای دیرینه مردم استان بود و با تصویب مجلس شورای اسلامی می‌تواند نقش مهمی در رفع دغدغه‌های مردم داشته باشد.

وی با اشاره به افزایش چهاربرابری اعتبارات تخصیص یافته در استان بوشهر در سال ۹۳، اذعان داشت: تخصیص مطلوب اعتبارات باعث شد که طرح‌های بسیار خوبی در سطح استان بوشهر اجرایی شود.

سالاری از تلاش و برنامه‌ریزی برای افزایش اعتبارات استان بوشهر در سال جاری نیز خبر داد و تاکید کرد: توسعه گردشگری را نیز با جدیت در دستور کار داریم و در این راستا چند دهکده گردشگری در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای ساخت فرودگاه جدید بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: یکی از طرح‌های مهم دیگری که در استان بوشهر اجرایی می شود، اجرای طرح‌های تولیدی در منطقه ویژه شمال استان بوشهر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *