جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

جاده گرمسار- قم مسدود شد

پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 377461
رییس پلیس راه استان سمنان از مسدود بودن جاده گرمسار - قم تا اطلاع ثانوی خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ ˈعلیرضا رضوی خبیرˈ روز پنجشنبه به ایرنا گفت: برابر اعلام سازمان راهدای و حمل و نقل جاده ای کشور مبنی بر ضرورت تمدید انسداد جاده قم - گرمسار، این مسیر از دوم شهریور تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور تسریع در انجام عملیات اجرایی ایمن سازی و تبدیل جاده به آزاد راه انجام شده است، اظهار داشت: وسایل نقلیه سبک می توانند از اتوبان تهران - قم و وسایل نقلیه سنگین نیز می توانند از جاده قدیم تهران - قم تردد کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وقوع سوانح شدید رانندگی در جاده دو طرفه گرمسار - قم، یک طرفه شدن این مسیر را در کاهش سوانح موثر دانست.

۲۸ کیلومتر از جاده گرمسار - قم در حوزه استحفاظی پلیس راه استان سمنان قرار دارد.

این جاده پیش از این از نیمه مرداد تا اول شهریور مسدود اعلام شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
این جاده که همیشه مسدوده !!!
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
بیخیال بابا نزدیک به 2 سال است که بسته شده مسیر هر ماه ما بود!!!!
اقا یا خانمی که این پیامها را می خوانی مگر آنها را به دست اندکاران پایگاه گزارش نمی کنید من روزی نیست در درست نوشتن واژگان فارسی یادآوریتان نکنم هرچی می نویسم تا کنون هیچ دستاوردی نداشته !!! انگار با زبان فارسی و زبان مادریتان دشمنی دارید ! مسدود چرا می نویسید / بنویسید : جاده گرمسار-قم بسته بسته بسته بسته شد !!!
واقعاجای تاسف داره این جاده ازاول پیدایش تابه حال دوماه پشت سرهم کارنکرده!!!!