پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۲۲

درگذشتِ معلمی که میزان بود

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۳
کد مطلب: 377768
تاسیس موسسه «هدایت میزان» و تاسیس و مدیریت «مجتمع آموزشی میزان» تنها بخشی از مجاهدت‌های فرهنگی این استاد سفرکرده است.
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته، حاج حمید دادگسترنیا، معلم بسیجی، اقامه کننده پر و پا قرص اردوهای جهادی و آموزگار ارزش‌های اصیل نهضت روح‌الله، به جمع همرزمان سفرکرده‌اش پیوست.

این سربازِ پاکباخته حضرت روح‌الله، که سال‌های جوانی خود را در جبهه‌های نبرد علیه کفر جهانی سپری نمود، پس از قبول قطعنامه ۵۹۸، از پای ننشست و توانِ انقلابی خود را در عرصه‌های فرهنگی به کار گرفت و در این مسیر، منشاء خدمات کم نظیری گردید. تاسیس موسسه «هدایت میزان» و تاسیس و مدیریت «مجتمع آموزشی میزان» تنها بخشی از مجاهدت‌های فرهنگی این استاد سفرکرده است.

دادگسترنیا، به رسم همه‌ شیران روز و پارسایان شب، بی‌هیچ هیاهو و خودنمایی، از جلوه و تظاهر مبری ماند و تنها جاودانگی مرگ بود که زبان‌ها را به ذکر حماسه‌های او گشود... مقامش در جوار یاران شهیدش متعالی باد.

مراسم تشییع پیکر استاد «حمید دادگشتر نیا» فردا یکشنبه، ساعت ۱۰ صبح، از محل مجتمع آموزشی «میزان» برگزار می شود.

نشانی: خیابان آزادی - بعد از زیرگذر- خیابان حبیب الله- بلوار تیموری- نرسیده به شیخ فضل الله - بن‌بست گلزار

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدايش رحمت كند
United States
روحش شاد و یادش گرامیباد
مرد محبوب
United States
خدا رحمتش کنه
ليلا
از ديدن اين خبر خيلي ناراحت شدم خدا ايشان را رحمت كند هر چند كه اطمئنان دارم ايشان امرزيده هستند،خيلي براي بچه هاي ما زحمت كشيدند،كاش علت درگذشت ايشان را مينوشتيد.
تصادف در اتوبان قم تهران
روحش شاد
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی زدم فکر کردم نوشته اتوبان تهران که می خواستم بگم قم- تهران یک راننده خواب آلوده در کنار جاده به ایشام می زنند. خدا بیامرزدش
محمد
با سلام
متاسفانه در اثر سانحه تصادف در جاده تهران-قم به رحمت خدا رفتند. اینطور که از نزدیکان ایشان مطلع شدم ظاهرا در شانه ی خاکی جاده اقدام به تعویض راننده با شاگرد داشتند که وسیله ی نقلیه ی دیگری که از سمت راست در حال سبقت گرفتن بوده با ایشان در حالی که پیاده از ماشین بودند برخورد می کند.
خدا رحمتشان کند انشالله
علي
Iran, Islamic Republic of
من 18 سال پيش افتخار شاگردي ايشون رو دارم و هرچي دارم از ايشون دارم...
ان شاء الله كه با ارباب بي كفن محشور باشن
United States
انشاالله
خیلی تلخ و ناگوار بود؛ رضوان الهی بر او باد.
میرمعینی
Iran, Islamic Republic of
انا لله و انا الیه راجعون. مصیبت جانسوز درگذشت جناب آقای دادگستر نیا را به خانواده محترمشان و خانواده میزان تسلیت عرض مینمایم. الحق و الانصاف لقب مجاهد و عارف برازنده آن بزرگوار است شخصیتی که به گردن یکایک دانش اموزان مجتمع حق استادی و پدری دارد.
روحش قرین رحمت الهی و یادش گرامی
Iran, Islamic Republic of
مراسم ختم مسجد مهدی - سه راه تهران ویلا - سه شنبه 6- 7.30
به همه یارانش خصوصا جناب آقای فکری تسلیت می گویم.
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا روحشان را قرین رحمت کند.ایشون استاد خیلی خوبی برامون بودند.
عيدي زاده
از درگاه خداوند براي عزيز إنش صبر مي طلبم و براي روح پاكش بهشت جاويدان را آرزو دارم خداوند با أنبياء محشورش بفرماييد امين
محمد حسن آقایی خوزانی
با سلام پسر دختر خاله بنده بود خدا رحمت کند اورا که مردی بسیار خوب واز یاران صدیق امام خمینی بود به مادر وپدرگرامیش وبرادرنش آقا سعید آقا مهدی تسلیت عرض می نمایم
rose blue
Iran, Islamic Republic of
سلام. تسلیت عرض میکنیم. روحش شاد و یادش همیشه در دل ما مردم شهر شوش دانیال ع ماندگار خواهد بود.
ماهان
United States
با سلام میگن یه ادم چقدر میتونه خوب باشه .این معلم دلسوز از این چقدر ها رد شده بود کاش از مراسم تشیع پیکر پاکش یه گزارش تهیه میکردید وانوقت نظر خودتون در بارش مگفتید . امروز کسی نبود که از درب مدرسه وارد بشه واشک پهنای صورتش را نگیره تازه این اولش بود .وقتی وارد حیاط پشتی مدرسه میشدی وجمعیت را میدیدی نا خداگاه یاد بدرقه شهدا می افتادی .واقعا باورش خیلی سخته نه برای خانواده گرامیشان برای همه کسانی که ایشان را میشناختند .
میثم محمدی دوست
خدا رحمتشون کنه و سر سفره ال الله روزی خور باشن انشاالله تو مجتمع معلم و تربیت دبیر ما بودن و عکس دوم نماهنگ مربوط به کلاس ما بود.
مرتضی
من که هنوز باورم نمیشه .... خیلی ها هم مثله من هستن ... همین امروز پیکرش رو روی شانه هایمان تشییع کردیم و با دستان مان درون قبر گذاشتیم .. خاک ریختیم ... نشستیم و فاتحه خواندیم ....
ولی باز باورمان نشد معلم مان دیگر نیست...
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
باور رفتنش هنوز هم باورنکردنیست روحت شاد و یادت گرامی ای بزرگ مرد بی نظیر

فاطمه عبیدی شوش دانیال