جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۷
محمد دهقان، عضو هیأت رئیسه مجلس:

مهاجرانی را باید در کنار بنی‌صدر و امیر انتظام، به عنوان نفوذی معرفی کرد

فرزندش هم در دزدی دکل، نفوذی اقتصادی شد
پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 457868
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه فرزند عطاءلله مهاجرانی به دنبال به یغما بردن اموال بیت‌المال بوده است، به تشریح نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خانواده وزیر دولت اصلاحات در ایران پرداخت.
مهاجرانی را باید در کنار بنی‌صدر و امیر انتظام، به عنوان نفوذی معرفی کرد
به گزارش جهان، محمد دهقان نماینده مردم چناران و طرقبه و شاندیز و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دستگیری پسر عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات به خاطر موضوع دزدیده شدن دکل نفتی، اظهار داشت: خوشبختانه متهمان دزدیده شدن دکل نفتی مشخص و دستگیر شدند.
 
وی با بیان اینکه یکی از افرادی دستگیر شده پسر وزیر ارشاد دولت اصلاحات است، افزود: با توجه به اینکه امروز بحث نفوذ در جامعه به عنوان سوژه‌ای در کشور مطرح است، لذا می‌توانیم بگوییم که خانواده مهاجرانی هم مشمول نفوذ سیاسی و فرهنگی هستند و هم مشمول نفوذ اقتصادی هستند.
 
این عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: عطاءالله مهاجرانی در ابتدا نماینده مجلس بود، سپس مدت‌ها به عنوان معاون پارلمانی دولت سازندگی انتخاب شد و توانست به عنوان معاون رئیس‌جمهور در دولت نفوذ کند و بعداً هم در دولت اصلاحات، به عنوان وزیر ارشاد به مجلس وقت معرفی شد و رأی اعتماد گرفت.
 
دهقان ادامه داد: عطاءالله مهاجرانی خودش سوژه آزمونی از نفوذ چندجانبه است، هم در زمینه سیاسی، نفوذ کرده و هم در زمینه فرهنگی به عنوان یک مقام برجسته فرهنگی در کشور ما نفوذ کرد.
 
وی اضافه کرد: زمانی که مهاجرانی وزیر ارشاد بود، طبیعتاً بسیاری از رفتارهای ضدفرهنگی علیه فرهنگ اسلامی و دینی در کشور توسط مطبوعاتی که در آن زمان کاملاً شبکه‌ای توسط این جریان شکل گرفته بود و تحت پشتیبانی وزارت ارشاد بودند و از پول بیت‌المال هزینه می‌کردند، صورت می‌گرفت تا خواسته‌های مهاجرانی را در کشور ما رواج دهند.
 
نماینده طرقبه و چناران همچنین یادآور شد: این مطبوعات زنجیره‌ای علیه بنیان‌های فکری، اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی ما اقدام و تلاش می‌کردند بنیان‌های فکری جوانان ما را نسبت به این موارد سُست کنند.
 
وی تأکید کرد: عطاءالله مهاجرانی به خاطر رفتارهای ناپسندی که در زمان مسئولیتش مرتکب شده بود و البته برخی مسائل که قابل گفتن نیستند، به دلایل معلوم و نامعلومی از کشور بیرون رفت و امروز در خدمت سازمان‌های امنیتی انگلیسی و غربی قرار دارد و به تلویزیون بی‌بی‌سی خدمت می‌کند، مهاجرانی یک عنصر نفوذی بود و اگر امروز بخواهیم فردی را به عنوان عنصر نفوذی معرفی کنیم، در کنار بنی‌صدر و امیر انتظام، آقای مهاجرانی را می‌توانیم نام ببریم.
 
دهقان بر همین اساس متذکر شد: باید پرسید فردی که استعداد آن را داشته که در خدمت روباه پیر قرار گیرد، چطور در عالی‌ترین سطح نظام و کشور و قوه مجریه توانسته بود حضور یابد و به عنوان وزیر جمهوری اسلامی و معاون وزیر نقش‌آفرینی و علیه ارزش‌های نظام و انقلاب فعالیت کند؟!
 
وی همچنین گفت: پسر فردی که پرونده‌اش این چنین است و به کشور خیانت کرده، در ایران فعالیت‌های اقتصادی می‌کند، آنان با اینکه از جمهوری اسلامی ایران خوششان نمی‌آید و دائم علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و نگاهشان به غرب است، اما برای پول درآوردن و دست زدن به فساد اقتصادی «جمهوری اسلامی ایران» را جای مناسبی می‌دانند و با اینکه پدر و خانواده پسر مهاجرانی از ایران رفته‌اند، اما فرزند او در داخل کشور به دنبال به یغما بردن اموال بیت‌المال بوده است.
 
دهقان در پایان خاطرنشان کرد: امروز هم پای فرزند عطاءلله مهاجرانی به موضوع دزدیده شدن دکل نفتی باز شده است، پس از نفوذ سیاسی و فرهنگی خانواده مهاجرانی در ایران، با بازداشت شدن فرزند مهاجرانی «نفوذ اقتصادی» هم به پرونده این خانواده اضافه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصلاح طلبان ماله کشی برای دکل دزدی رو شروع کنند
این اصلاح طلبا چرا اینجوری میشن؟
Romania
اینا در واقع افساد طلبند! ولی از آنجا که به غلط نهند نام زنگی کافور . . .
بیشتر مفاسد نفتی واقع شده زیر سر اصلاحات و کارگزاران است از قبیل کرسنت و استات اویل و توتال و حالاهم دکل نفتی گم شده .
Iran, Islamic Republic of
معلوم است کدام دولت پاکدست...
Iran, Islamic Republic of
زینت الوزرا همین بود؟!
Iran, Islamic Republic of
صد در صد
Iran, Islamic Republic of
و هنوز این سحر اصلاحات است صبح بشه دزدای بیشتری معرفی می کنه
Romania
بی ربط:
بنی صدر فقط بدشانس بود. موقعی رئیس جمهور شد که اوضاع کشور باعث میشد نفاق خودش رو خیلی زود نشون بده.
وگرنه اگه بجای اون موقع 10-20 سال بعد رئیس جمهور میشد، نه تنها کسی کاری بهش نداشت بلکه نماد عقلانیت و تمدن و سازندگی و اعتدال و از اینجور چیزا هم میشد.
واقعا خیانتی که 88 اصحاب فتنه که اون سال هیچ پست و مقامی نداشتن به مملکت کردن کمتر از خیانت بنی صدره
یا اونایی که معتقدن آمریکا با یه بمبش میتونه کل تاسیسات ما رو نابود کنه اگه روزی جنگی در بگیره اجازه ایستادگی میدن؟؟
جناب دهقان چه خبر ..؟!
Ethiopia
... اظهار نظرش مهم باشه
خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه با این وضعیت
خود نظام پنداری بعضی آقایون سوپر ارزشی آخر کار دست مملکت میده
Iran, Islamic Republic of
شماخودشوناراحت نکن!!
حامد
United States
امیدوارم دادگاه پسر آقای مهاجرانی علنی باشه...
یاشار
جناب دهقان عزیز :فراموش نکنید دکل نفتی در دوره دولت دهم (اصولگرایان)گم شده و اصولگرایان باید پاسخ گوی آن باشند
Iran, Islamic Republic of
موضوع پناهندگي به روباه پير تازگي نداره اگر تاريخ ايران را بخواني ميفهمي اززمان قاجار هم مسئولين مملكت از جور و ظلم و ستم حاكمان به روباهه پناه مي بردن